joepie, ADSL is onderweg!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-01 00:51

Of juich ik nou te vroeg? Anyway, kreeg vandaag een brief van KPN met de volgende tekst:

"KPN heeft de opdracht ontvangen om uw telefoonlijn geschikt te maken voor Mxstream. (...) De apparatuur wordt u binnen vier weken toegestuurd." Etc. etc. maar de rest is ff niet belangrijk. Als alles goed gaat kan ik dus binnenkort weer lekker onbeperkt internetten!!!

Het enige waar ik nog ff mee zit is dat mijn wijk als een van de weinige wijken in Utrecht nog op een verouderde telefooncentrale zit. Daarom mocht ik na m'n verhuizing ook niet zelf een nieuw nummer uit drie kiezen, maar kreeg ik er eentje toegewezen door KPN. Die oude centrale kan dus nog een spelbreker zijn, maar ik ga maar van het beste uit... Lachen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 00:52

jeeeh karin weer onberperkt internet.

Ik ben alvast blij voor jou

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 08:47

tjonge zeg, het zou ook eens tijd worden. Maar goed, straks kun je weer lekker onbeperkt bokken!!!! Cool

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 08:53

YEAAH en dan krijg je volgende week weer een brief met dat het alsnog 4 weken gaat duren en dan weer enz. Verward . Ik snapte er op een gegeven moment niets meer van iedere week de dezelfde brief met dezelfde datum Frusty .

Helaas kwam er toen bij ons nog ruim een maand bij. Laten we maar hopen dat het niet zo is bij je Haha!.

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 10:08

Het begin is er in ieder geval, nu hopen dat het allemaal een beetje voorspoedig gaat. Knipoog

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 10:35

Ik hoop voor je dat het snel gaat. Het is echt ideaal hoor, je kunt 24 uur per dag internetten. Wij betalen f. 89.--. per maand. We hebben al een 2e aansluiting en dat voor f.10.--. per maand meer. Die 2e aansluiting is wel gemakkelijk,er zijn hier nl. 4 actieve internetters

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 19:06

Wij krijgen/hebben ook Mxstream. Ik heb gister het pakket opgehaald bij het postkantoor.
Ik verheug me er al op *LOL* *LOL* .
Telefoonrekening liep nogal hoog op Bloos , vandaar!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-01 19:28

Heb net de rekening over juli en augustus binnen. 'Slechts' 160 piekjes per maand aan belkosten (waarvan dus het overgrote deel aan internet). Was ik met kabel toch veel goedkoper uit, maar ja, die !@#$% Casema... Voor degenen die dit niet volgen: ik ben verhuisd en Casema kon/wilde mijn aansluiting niet meeverhuizen want dat geldt als nieuwe aansluiting en die kunnen ze momenteel niet realiseren Frusty . Maar goed, binnenkort dus weer onbeperkt online. Ben benieuwd hoe lang ik er nog op moet wachten...

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 19:29

yeeeeaaaaaah cooool hopen dat het nu een beetje opschiet!!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 08:26

jajaja. ook wij horen nu tot de "gelukkigen". Na een gepeperde rekening vorige maand (die ik overigens niet op mijn geweten had Schijnheilig ) heeft mijn vriend ook MXtream aangevraagd en gisteren hoorde ik dat het doorgaat. Kan ik ook thuis eindelijk eens ongestoord bokken Haha!