vriendin met beschermengeltje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 22:57

Oké, het zoveelste topic over iemand die iemand kent die op dat moment net in NY was. Maar ik moet het toch ff kwijt, zat net met ongelofelijk trillende handjes achter de pc...

Had in een ander topic al verteld dat twee vriendinnen van mij met hun respectievelijke vriendjes aan de andere kant van de oceaan zitten. Het ene stel zit nu vast aan de westkust, en het andere stel had net 6 weken door Canada gereisd. Dacht dat ze afgelopen weekend weer naar NL zouden komen. Gisteren geprobeerd te bellen, rare ingesprektoon, dus ik dacht: ben vast niet de enige die wil weten hoe het met hen is. Andere vriendin belde hen vandaag, zelfde verhaal. We vroegen ons dus af of ze echt alweer terug in NL waren, of dat ze daar nog ergens rondreisden.

Kregen we een half uurtje geleden een mail van hen, uit New York... Blijkt dat ze daar maandagmiddag zijn aangekomen, ze zitten 25 blocks van het WTC af en - griezel - ze mailden: 'we zijn gisterenochtend niet naar het WTC gegaan omdat we wilden uitslapen...'.

Daar word je toch eng van? Ze weten iig niet wanneer ze weer terug in NL zijn (logisch). Maar ik weet wel dat ik blij zal zijn als ze weer voet op Nederlandse bodem zetten!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 23:04

Gatver!!! Misselijk
Dan schrik je echt wel!!

Net als die ene jongen op TV die niet in het WTC was (werkte daar), omdat ie zich had verslapen.....

Dan heb je idd een beschermengeltje!!! Schijnheilig

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 23:07

Zo, wat hebben die een mazzel gehad zeg!!! Ik ben blij dat ze uit wilden slapen en niet naar het WTC zijn gegaan. Die hebben echt een engeltje dat over hun schouder meekijkt.
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 23:40

Lief zijn voor dat engeltje!!!! Tjeesus wat een mazzel.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 08:32

Een beetje een positieve noot: Ondanks het feit dat er veel mensen zijn omgekomen (de getallen zijn nog niet bekend. Zijn er meer mensen ontsnapt van de ramp dan niet, zelfs waarschijnlijk de mensen in het WTC zelf. Neemt niet weg dat ze toch blij mogen zijn.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 09:23

jeetje dan heb je echt een Schijnheilig en ook die jongen die zich verslapen had zeg.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 09:24

Dat is goed nieuws Karin, daar zit ik ook op te wachten, ik heb nog steeds niks vernomen van mijn vriendin...

Voorzitster AFM

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 09:54

Pff...gelukkig maar dat ze niet zijn gegaan.
Ik las vanmorgen in de krant dat een man het WTC was ingegaan omdaar een lezing te houden o.i.d. en zijn zus en nichtje zouden later komen. Op dat moment knalde het eerst vliegtuig binnen, de man kon optijd naar buiten vluchten, maar later bleek dus dat zijn zus en nichtje in dat vliegtuig zaten...
Het zal je maar gebeuren...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 11:02

zo wat een geluk zeg Schijnheilig

Ik had dat ook gezien op tv van die
jongen die eigelijk ook daar moets zijn maar
zich verslapen had nu waren al zijn collega's dood Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, brennie85, Cubone, Eva1975, Ginny135, huckellover, Ineke2, Jara, Shetje14, Xayah, YandexBot en 202 bezoekers