Wie start er in Bemmel a.s. zondag?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Wie start er in Bemmel a.s. zondag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 15:23

Is er nog iemand op Bokt die zondag in Bemmel start?

Ik wel namelijk, maar heb nog geen lijsten in huis. Ons secretariaat heeft mijn lijsten naar een ander gestuurd en heeft nu de gegevens niet. Het nummer van het wedstrijdsecretariaat in Bemmel geeft geen gehoor de hele dag.

Misschien is er iemand in het bezit van de startlijst en kan even voor me kijken hoe laat ik moet?

Marieke Sanders - Katouch - L1.

Bedankt!!!

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:45

Ze hebben ook een website: www.home.zonnet.nl/chbemmel
Daar staan de startlijsten ook op.
Succes zondag alvast, ik rijd niet mee, maar ga wel met een stalgenootje mee, die rijdt L2 in de ochtend.

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:47

Ik zat toevallig op de site van Bemmel, je start in ring 5, proef 14 om 11.18 uur en in ring 6, proef 15 om 10.46

Nogmaals heel veel succes,

Suus

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 15:56

Wat geweldig!!! Ik heb me rotgezocht op i-net naar hun site, maar kon niets vinden. Geweldig dat je het voor me hebt kunnen vinden, heel lief!!

Ga gauw de lijst even printen. Misschien tot zondag dan!!

kebie

Berichten: 1574
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluws dorp aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:58

Ik rij ook mee in Bemmel, moet om 10.00 en 10.30 in het B. Hoop dat we het dan nog niet afleggen in die hitte. Maarre, ik zal je dan waarschijnlijk net zien met losrijden/uitstappen?

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:59

Ik ben namelijk rijdend lid van Bemmel. Als lid zijnde moet ik natuurlijk wel de site weten te vinden.
Wie weet tot zondag, ik ben er al heel erg vroeg, ze start al om negen uur.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 16:10

Misschien komen we elkaar dan net nog tegen inderdaad.... ik moet om 10:45 uur en om 11:18 uur.

Pfft.... za; wel warm zijn dan. Had trouwens nooit gedacht dat dit zo'n mega-conours zou zijn. Vind ik altijd wel fijn: houd er nooit zo van als alle ogen op jou gericht zijn. Als er veel te zien is, heb ik minder last van al die ogen Haha! Haha!

Succes allemaal!!

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:35

De site is: www.chbemmel.com. Het is best een groot concour, mijn nichtje rijd daar elk jaar (die woont aan de overkant van het terrein, heeel handig) en ik groom haar. Het dressuur los-rij terrein is trouwens pal naast de springring, misschien handig om te weten Lachen

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 16:47

Ojasper schreef:
De site is: www.chbemmel.com. Het is best een groot concour, mijn nichtje rijd daar elk jaar (die woont aan de overkant van het terrein, heeel handig) en ik groom haar. Het dressuur los-rij terrein is trouwens pal naast de springring, misschien handig om te weten Lachen


Hmm... dat wordt lekker met mijn superkijkerige paardje. Misschien is hij door de hitte wat rustiger.... we zullen zien.

Zag net idd dat het een groot concours is. Met shows, een springkussen voor de kinderen en een stro-dorp. Had ik niet verwacht......

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 18:04

Marieke22"]
[quote="Ojasper schreef:
De site is: www.chbemmel.com. Het is best een groot concour, mijn nichtje rijd daar elk jaar (die woont aan de overkant van het terrein, heeel handig) en ik groom haar. Het dressuur los-rij terrein is trouwens pal naast de springring, misschien handig om te weten Lachen


Hmm... dat wordt lekker met mijn superkijkerige paardje. Misschien is hij door de hitte wat rustiger.... we zullen zien.

Zag net idd dat het een groot concours is. Met shows, een springkussen voor de kinderen en een stro-dorp. Had ik niet verwacht......
[/quote]

Daar heb je verder geen last van hoor (springkussen, shows, stro-dorp), die zijn niet echt in de buurt van het losrijterrein. In ieder geval succes zondag!