warm weer en de post! foutje dierenarts?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

warm weer en de post! foutje dierenarts?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 13:59

Ja hoor iedereen zweet uit zijn jasje.Poeh echt geen weer om iets te doen.
Tenminste dat was mijn planning.
Valt dus net de post door de brievenbus.Niks ergs.Even lezen en hup aan de kant,maar wat mijn oog nu zag.Whaaaaaaa een dierenarts rekening van 224 euro!!!!!!!! Geld, geld! Ik zag op de enveloppe het logo en dacht nog he,ik heb toch geen lopende kosten? Verward
Maar goed toch snel open gemaakt en wat lees ik,ja echt.
een rekening voor 12 !!! en nog eens 4 !!!! wormenspuiten!!!!!!!!!!
Whaaa gek joh Verward
Ik nadenken en nee die heb ik echt niet besteld,gebruikt of gekocht.
Ik lijk wel gek,zoveel spuiten in huis te hebben.
Dus ik gebeld,ja wat staat er dan mevrouw........
Weet u het zeker...........
We zullen het even bekijken en u dan terug bellen.........
Ach we zien wel weer,maar mooi niet dat ik effe 224 euro ga betalen zeg.Kom nou.Toch sta je dan even raar te kijken.En met dit weer dat te moeten regelen is toch niet echt de ideaale dagtaak van mij Haha! Tong uitsteken


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:03

Nou, da's lekker! Boos!

Ik weet niet of het bij jullie ook zo werkt, maar bij ons ga je gewoon naar de DA en zegt wat je wilt hebben. Zij geven het aan je en vragen of de rekening opgestuurd moet worden. Dan kan je dus makkelijk een ander adres of naam opgeven... Wie weet is dat ook bij jou gebeurd. Ik hoop van niet natuurlijk, maar dikke kans dat het zo gegaan is.

En als je ze echt niet hebt, kunnen ze je niets maken.

Laat je even weten of dit een staartje krijgt?

Toos paardloos

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:25

Wouw dat zou mooi bale zijn, hoop dat ze kunnen achterhalen dat die rekening niet van jou was.

Ik krijg ook altijd een rekening op gestuurd van mijn veearts, maar hij werkt met klantnummer en naam paard, zo kan hij (volgens mij) nooit een verkeerd rekening sturen die eigenlijk voor iemand anders is.

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen voor jou.


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:50

Hmm dan doet de administratie bij mijn Da het toch stukken beter Haha!
Laatst is hij gekomen voor inenting en controle van de tanden, daarbij had ik een bus ctc spray voor rotstraal. Ik kreeg de rekening met daarop inenting en controle maar geen ctc spray... hmm no problem.

Daarna de 2e enting en haken veilen, ik kreeg de rekening met daarop de enting en voorrijkosten en geen veilen Verward no problem Haha!

Ik hoop voor je dat dit goedkomt, het zou toch banketstaaf zijn als jij een rekening van een ander zou moeten betalen.

28-09-2007
Nothing compares too you...

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 15:01

Ik mag ook hopen dat ze het even veranderen,want ik heb echt geen geldboompie in de tuin staan en om dit nou even zomaar te gaan betalen,nou dus echt niet!
Maar ik laat de afloop weten.

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:46

wat banketstaaf zeg
maar misschien heeft je DA ook wel last van een zonnesteek.........

ONDERSCHRIFTLOOS

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 18:01

Vreemd zeg!! Zoiets hadden wij laatst ook. Ineens een rekening voor medicijnen voor koeien. Dus mijn vriend bellen dat wij helemaal geen koeien hebben. Ja maar zegt de dierenarts u woont ook nog eens op de osseweide dat kan niet mis Tong uitsteken Nou duh we wonen op een flatje. Zie je ons al met 80 koeien Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Maaike_Ma, Mark0919, Nickeltje, saphire, Webding en 44 bezoekers