eindelijk... Funnyboy en benjamin!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 20:11

Eindelijk de foto's van mijn lespaardjes Funnyboy en Benjamin! Funny is wel echt mijn grootste lieverd..

Hier is tie dan (ruin van ongeveer 1,53 m. groot);
[img]../upload/1077/funnyboy.jpg[/img]
[img]../upload/1077/funnyboy2.jpg[/img]
Hij is heel erg ondeugend en slim maar heeft een superleuk karakter! met rijden wil hij nog wel eens wegspringen of bokken als hij vrolijk is en als ie naar de wei mag is hij zo blij dat ze hem met een hengstenketting mee moeten nemen.. zou je niet zeggen he?! nou ik zal wel eens een foto maken van hem in actie Haha! Op de 2e foto staan zijn ogen wel een beetje raar..


En dit is Benjamin, paardje waar ik ook wel vaak op rijd;
[img]../upload/1077/benjamin.jpg[/img]
Hij is een appaloossa en oke ik geef toe hij is de mooiste niet maar wel een schat en hij rijd heerlijk! hij is ongeveer 1,60 m. hij heeft trouwens M2 gelopen (Funny ook) en hij is gek op springen.. heel lief gewoon Pling

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 20:16

Leuke paarden hoor erug mooi, die laaste is ook niet lelijk hoor maar ja ander ras he

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 20:23

ahhh funnyboy is wel een lekker ding hoor! Lovers Lekker stevig gebouwd enzo.. Lovers
En Benjamin vind ik idd wat minder maargoed. Hou niet zo van witte met rose zeg maar. Clown

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 20:25

jaah funny is lief hoor!!

Toen Benjamin kwam had ik ook zoiets van........... ik houd ook niet van schimmels en helemaal niet met rode oogjes, maar toen ik er 1x mee had gesprongen was ik wel een beetje Lovers op hem!!

op de foto is alles ook wel een beetje erg rose maar dat kwam doordat ie verbrand was in de zon Clown-

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ireentjuh op 2001-09-12 20:26 ]</font>

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 21:07

mooi beesie die eerste leuk ding!
die tweede vind ik persoonlijn wel wat minder maar dat is mijn mening
lijkt een beetje op het paard van sinterklaas *grijnz* haha Haha! Clown Verward