nog een?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 19:39

Denken jullie dat er nog een aanslag komt?
Hier in huis verschillen de meningen Knipoog
Irak en iran zeggen: 'wij hebben er nix meer te maken'... En die theedoek (weet niet hoe je zn naam schrijft) geeft bloed af, daarna kan hij misschien(!!??) rustig verder moorden.
Mocht willen dat ze wisten welk land het had gedaan, en dan flink wat bommetjes gooien Extreme duivel Frusty

_________________
S....N....O...Laat maar......

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: [**] op 2001-09-12 19:40 ]</font>

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 19:50

ik weet niet.. ik dnek niet dat er deze week nog een aanslag komt ofzo. ik denk wel dat er OOIT een aanslag nog komt misschien. maar da week ook nie zeker. ik ben in ieder geval bang voor dat maby het witte huis dr aan gaat.. maarjah we zien wel.. al is het dood eng Frusty

Pleasure

Berichten: 336
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 20:20

Goeie naam"Theedoek". Theedoek is toevallig Yassar Arafat. Ik zou nog niet z'n bloed willen. ik zou liever dood gaan dan bloed van een moordenaar te krijgen. wisten jullie dat hij zelfmoordtrainingskampen heeft? Dat is bevestigd door de Israelische president. En geloof die maar, omdat Israel en Amerika 2 handen op 1 buik is. Dus die liegt niet.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 20:40

Hoe weet je dan zo zeker dat Arrafat t gedaan heeft? Hij leek nogal geschokt toen ie voor de tv kwam.. Maarja, je weet nooit...
En die Bin Laden dan?

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 20:42

ik hoor net dus dat ze een huur auto hebben 'onderschept' en dat daar een of ander iets in lag wat te maken had met bin laden. weet nie meer pcies wat het nou was. ook is er vanuit het vliegtuig gebeld dus he!! door de kapers!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 20:52

ik zeg toch ook niet dat die theedoek dat heeft gedaan?
Ik heb alleen het idee dat ie wat meespeelt Scheve mond\
En die bin laden zouden ze.... Extreme duivel

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 21:49

Neej maar Pleasure (d8 ik) zegt da wel Scheve mond\

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 21:56

ik hoor zojuist dat irak nog niks van medeleven of juist het tegenover gestelde heeft laten horen.

Ik zeg niet dat het zo is, er wordt gewoon heel erg veel gespeculeerd, maar het zal me niet verbazen als houssein er achter zit (zeg dus niet dat het zo is)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 22:05

Ten eerste: Arafat (mr Theedoek) zal zich wel 3x op z'n hoofd krabben voor ie dit soort akkefietjes uithaalt, die man leeft zo'n beetje op westerse steungelden namelijk.

Irak heeft gezegd "deze aanslag het resultaat te vinden van Amerikaanse misdaden" dat zegt op zich niet zoveel, maar die zullen dit ook absoluut niet erg gevonden hebben. Zolang de aanslag niet is opgeeist zul je niet met zekerheid kunnen zeggen wie er achter gezeten hebben/heeft. Iedereen wijst naar Bin Laden, maar goed, die strijd voor de islamitische ideaal, en ondersteund dus hoogstwaarschijnlijk iedereen die dit soort dingen bedenkt. Die heeft echt het nummer van het mobieltje van Saddam Hussein wel in z'n agenda staan lijkt me.

Ik denk niet dat er nog een aanslag volgt, omdat iedereen nu extra alert is, dan heeft het dus weinig zin. Maar helemaal met zekerheid kun je het nooit zeggen natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 22:10

Citaat:
Op 2001-09-12 20:20, schreef Pleasure:
Dat is bevestigd door de Israelische president. En geloof die maar, omdat Israel en Amerika 2 handen op 1 buik is. Dus die liegt niet.


bedoelde je dit nou ironisch of niet??

Ik weet niets over zelfmoordtrainingskampen, die zijn er ongetwijfeld. Maar de israëli's hebben geld om veiligheidsmensen op te leiden, die ook zéér smerige trucjes kunnen uithalen. Zo zwart-wit ligt het dus niet hè?

Pleasure

Berichten: 336
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 07:37

Ik bedoel dit niet ironisch, maar de israeliers gaan heus niet liegen tegen America. Anders krijgen ze die ook tegen hun. Waarom denk je dat ze ook in een keer allemaal bloed af geven? Als dit bij palestijnen was gebeurd, dan zouden ze dat niet eens doen.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 08:38

Helaas, helaas, aanslagen houden echt niet op. De IRA en de ETA bestaan ook nog steeds, zelfs als de daders van dit alles worden opgeruimd...