ik ben aan het twijfelen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 17:01

ik ben aan het twijfelen wat ik zou doen.
ik ga bokt verlaten denk ik. ik vind het niet leuk hoe sommige mensen op dingen reageren en dat mijn topics heel weinig gereageerd wordt. dat vind ik helemaal niet leuk.
ik zal jullie missen, als ik bokt ga verlaten.
het is nog niet zeker

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:09

Ik heb ook al tien keer (of vaker) gezegd dat ik ermee kap, maar ja, toch een beetje verslavend he.... Haha! Vooral als je een keer zo'n idioot achter je aan hebt gehad die je constant afzeikt en rare PBtjes gaat sturen...
Maar er zijn ook zulke leuke mensen bij, waar je zo'n leuk contact mee opbouwt. Ik geef wel toe dat ik eigenlijk nog meer PB dan plaats, maar ach, wat maakt dat uit?

Denk er nog effe een keertje extra over na, want eigenlijk is het toch wel een soort van jammer om weg te gaan, toch?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 17:10

ja ik vind het ook jammer
maar ik merk ook dat sommige mij niet uitkunnen staan (ik noem geen namen) en ik ben nou eenmaaal onzeker en gevoelig

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:11

Ik heb ook wel eens dat mensen niet altijd even aardig doen, maar om bokt te verlaten???
Blijf gewoon joh! Er zijn toch ook genoeg leuke mensen hier?! En wat betreft 2 x die foto, het was voor mij de eerste keer dat ik hem zag, ik ben hier ook nog niet zo lang, 5 maanden ofzo pas ongeveer.

Kortom>>> Blijf lekker op bokt!

Groetjes Linda

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:17

Ik heb er ook over gedacht om bokt te verlaten. Toen hoorde ik dat half bokt mij liever weg zag gaan. Via MSN hoorde ik dat dat niet zo was en dat ik gewoon terug moest komen
En Yentl, ik heb niks tegen je. Ik ben zelf trouwens ook erg onzeker, maar dat weten de meesten al wel
Je moet natuurlijk zelf weten of je blijft of weggaat, maar er zijn toch ook bokkers die je wel mogen?

Geen onderschrift.

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:20

Ach joh niets van aantrekken, op mijn berichten word soms ook maar mondjesmaat of helemaal niet gereageerd! Is niet leuk natuurlijk, maar dan plaats je gewoon weer een nieuw leuk berichtje...

En op mijn foto's is soms ook weleens zoveel commetaar dat ik soms denk, tjonge moet maar eerst HEEL GOED die foto bekijken voordat ik hem op bokt zet EN van te voren de fouten maar effe noemen anders krijg ik weer een zee van commetaar over mij heen....

Desondanks is het hier wel gezellig en er komen steeds weer nieuwe mensen bij...reageer gewoon niet op de mensen die hebben afgezeken...Is de lol er snel vanaf.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 17:25

hoe doen jullie dat dan als iemand dom tegen julie doet?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:28

Dat wil ik ook weleens weten.
Ik vind het ook heel moeilijk om te negeren als ik afgezeken word

Geen onderschrift.

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:28

Ik heb het pas 2 keer meegemaakt, maar gewoon negeren, verder niets, laat ze lekker wie ze zijn en jij blijft gewoon lekker bokken! Doei doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:36

Als iemand je via PB blijft belagen, dan kun je aan Bart vragen of die persoon afgesloten kan worden van jouw PB, dan kunnen ze je niet meer bereiken.

Verder niks van aantrekken, maar ook goed lezen. Soms voelen mensen zich enorm aangesproken, terwijl er geen kritiek op henzelf gegeven wordt, maar bijvoorbeeld op hun manier van een paard inrijden (ik noem maar effe wat hoor)

Spreek gewoon met degenen die jou niet mogen af dat jullie elkaar met rust laten. Gewoon niet meer reageren op elkaars berichtjes, dan kun je elkaar ook niet meer irriteren.

Nou kom ik niet altijd op alle forums en zal ik best e.e.a. missen, maar ik heb er niks van gemerkt dat mensen een hekel aan jou hebben hoor. Ik zou ook niet weten waarom?
En Marsje, ik denk dat mensen ook geen hekel aan jou hebben, maar (misschien door nare ervaringen ) hun twijfels hebben bij een 32-jarige man die toenadering zoekt bij meisjes die heeeeel veel jonger zijn....

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:36

Tuurlijk blijf je wel!
Het is met als je foto's plaatst ook zo dat als al een paar mensen hebben gezegd van "Oh leuke foto!" dat anderen dan geen zin meer hebben om dat ook neer te zetten, maar dan vinden ze het wel leuk!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:37

Sommigen hebben gewoon een eigen mening en die zetten dat dan op bokt. Gewoon negeren, ook al doe ik zelf ook al welleens flauw heb ik gemerkt, maar ik bedoel het niet flauw. Op mijn topics is ook zovaak heel stom gereageerd enzo, maar ik gaf er goed antwoord op en praatte het gewoon rustig uit. Het is gewoon dat sommigen er anders over iets denken, of dat je een bericht verkeerd begrijpt, dat komt ook heel vaak voor. Sorry, voor mijn (flauwe Verward ) bericht bij Sheba. Ik verwijder hem wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:40

Citaat:
Op 2001-09-12 17:37, schreef paardengek!!!:
Sommigen hebben gewoon een eigen mening en die zetten dat dan op bokt. Gewoon negeren.....


Wat is er mis met het hebben van een eigen mening?????? Vreemd bericht weer paardengek!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 17:41

soms is het heel schokkend bedoeld ze denk ik.
maar ik kan er soms gewoon niet zo goed tegen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:42

nou yentl als je met die persoon misschien ook met name mij bedoelt Verward
dan vind ik dat erg vreemd ik henb nl. geplaatst dat die foto er al eerder op had gestaan en ik het verhaal al kende.
als het daarom gaat Verward
vind ik het een beetje raar.
en je hoeft niet overal reacties op te krijgen.
ik ben elke dag heel veel op bokt! maar ik plaats mar zo'n 15 berichtjes per dag als ik vind dat ik er ef op moet reageren!!
nou ja sorry als ik zo overkom dat is dan niet mijn bedoeling geweest maar ik snap niet waarom je weer zo'n zelfde topic neer hebt gezet Verward
dat zal wel weer aan mij liggen mijn excuses

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:43

Tja, als je er niet tegen kunt dat mensen soms een andere mening hebben dan jij, dan is een forum misschien niet helemaal the place to be... Dan kun je beter in je kamer blijven zitten en hopen dat er niemand meer binnenkomt of opbelt ofzo. Het is toch heel normaal dat andere mensen ook andere meningen hebben?
Het zou alleen wel prettig zijn als dat fatsoenlijk wordt bewoord en men respect voor elkaar houdt...

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:43

Precies Yentl, en ik heb mn bericht weggehaald bij Sheba...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 17:45

ik noem geen namen Lips are sealed en iedereen denkt nu dat ik het over sheba heb dat topic maar ik heb het over het algemeen


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Yentl op 2001-09-12 17:46 ]</font>


paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:48

Over algemeen?? Welk bericht dan? Had ik daar ook flauw op gereageerd? Als dat zo is, sorry dan... ennuh, je moet niet weggaan he!!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 17:50

in het algemeen pg, alle forums dus. en niet persoonlijk jij

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 18:17

idd sonja...dat bedoel ik dus ook wel zo'n beetje...
ik mag niet eens zeggen dat het er al eens heeft gestaan...nou ja Verward

maar oke ik heb er verder niets aan toe te voegen ga helemaal mee met sonja... Haha!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 18:18

ik denk ook vaak: nu ga ik echt stoppen (tijdgebrek enz.) maar Bokt is veels te leuk! En ja er zullen altijd mensen zijn die je niet zo liggen, maar daar kun je toch nix aan doen.

Je moet gewoon blijven joh!!!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 19:53

je bent helemaal geen dom geval!!!!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 21:24

Niks aantrekken van nare reacties hoor, ik weet hoe moeilijk dat is maar toch.. Ik heb ook zat berichtjes geplaats waar dan eens 1 keer op gereageerd is Scheve mond\ . dan heb ik ook het idee dat niemand zich ervoor interresseerd Extreme duivel . Maar dan liever geen reacties dan van die slome reacties zoals 'leuk voor je joh', terwijl mensen er geen zak van menen Schijnheilig *LOL* .
En iedereen mag zijn eigen mening er neer zetten ook al is die negatief, maar je moet goed onthouden dat zo'n mening maar van 1 persoon Lips are sealed is en dat er zat mensen zijn die wel positief reageren Schijnheilig . (het wordt een beetje vaag geloof ik Slapen )
(Maar ik kan me natuurlijk goed voorstellen dat het niet leuk is als je weinig reacties krijgt op een bericht. Het zijn vaak de berichten van bokkers die er al vanaf het begin zijn waar veel op wordt gereageerd, want die kennen al veel mensen)

Maar gewoon blijven hoor !! Party!! je bent hier immers voor je eigen plezier. Tong uitsteken
greetz Knipoog


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: missy_m op 2001-09-12 21:26 ]</font>

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 22:40

ja blijf yentl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, BarbaravdW, Baredawn, ComscoreBot, Fientj, GoogleAdsense, Googlebot, GrapeshotBot, lanouska, meintje, Nientsje, Niwla, Pytje, ryukapple, sandra1312, sariba, spookyskippy, suikermeisje, TessaxQuincy, Vivienne78, xxpetraxx, YandexBot, Zirkonia en 156 bezoekers