Joepie!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-01 13:00

Het is zomertijd!! Voor iedereen dus een uurtje langer licht 's avonds. Sommigen onder ons kunnen vaak 's avonds niet rijden vanwege geen licht in de buitenbak of geen binnenbak in de buurt etc. De eigenaresse van Pie heeft wel een buitenbak maar nog geen lampen erbij. Was ze wel van plan, maar het is niet goedkoop en dus zal het wel volgend jaar worden. In ieder geval kunnen we weer wat langer gebruik maken van de buitenbak! Ook wil/mag ik nooit in het donker in mijn eentje van Pie naar huis fietsen, dus moet ik in de winter altijd bijtijds naar huis. Of opgehaald. Maar nu kan ik langer blijven! En in de zomer zelfs 's avonds naar de manege zonder dat ik iemand anders hoef te vragen of ik mee kan rijden. Heerlijk, het betekent figuurlijk al zoveel voor mij: zomertijd....
Groetjes van het zonnetje in huis op dit moment, Dorine.


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 13:24

Jippie! Van dit soort berichten word ik ook blij Dorine! Leuk om eens wat anders te lezen dan die nare berichten over MKZ (hoe triest het allemaal ook is). Ik vind het ook heel fijn dat het weer langer licht is. De dag duurt langer dus je kunt meer (leuke) dingen doen, en je wordt er vrolijker van omdat je meer daglicht tot je neemt. Laten we er de komende 7 maanden maar van genieten!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 13:41

hahahaha, mijn broer heeft zijn wekker radio de hele winter gewoon op zomertijd laten staan! en nu staat ie weer goed *LOL* hahaha hij is echt gek

"Some memories are best forgotten"

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 13:50

Mijn klok in de keuken heb ik ook op zomertijd gelaten dus die is nu ook weer goed, moet ik alleen die in de kamer, mijn horloge en de wekker (mijn mobiele telefoon) even goedzetten!

Ik vind dat ze wintertijd moeten afschaffen!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 14:08

s'Avonds langer licht, da's beterrrrrr want dan gaan we lekker veel buitenritten maken met m'n les op de manege!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 17:16

Citaat:
Op 2001-03-25 13:50, schreef Jura:

Ik vind dat ze wintertijd moeten afschaffen!



Tja, kon dat maar. Helaas is wintertijd de 'echte tijd' en is zomertijd een menselijk bedenksel om langer van het daglicht te kunnen genieten... In het Engels heet zomertijd dan ook 'daylight saving'. Ben allang blij dat die tegenwoordig tot eind oktober loopt en niet meer tot eind september! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: StonedRomy, Vagabondo en 103 bezoekers