Oude vrouwtjes :-D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Oude vrouwtjes :-D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 11:34

Nouja zeg Haha!

Wat ik gisteren had *LOL*

Ik ben met Rena een rondje aan het halster aan het stappen , paardje loopt op haar gemakje , is pas kreupel geweest.

Komen er 2 oude vrouwtje op de fiets langs.

Hoor ik ze al boos kwebbelend :

'' Nou ik zou het haar niet na doen hoor.....
.... je fietst er langs en je hebt meteen een trap te pakken Boos! "

En ik stap daar dus met Rena op m'n dooie gemakje , niks aan de hand ,
er zitten nog een stoep en 2 bermen (en ikzelf) tussen hun en Rena .

Nou wordt 'ie lekker , die ouwe vrouwtjes van tegenwoordig , stukken sjacherijn Haha!

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 11:53

Tja je hebt van die mensen die denken dat paarden levensgevaarlijke beesten zijn, die iedereen die maar in de buurt komt een lel willen verkopen Haha!

Als ik hier door het bos rijd en ik kom mensen met fietsen tegen duiken ze soms ook de bosjes in Verward

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 12:20

Of wat denk je van mensen met van die kleine rothondjes Haha!

Die beesten willen je paard het liefste ter plekke verscheuren , en dan pakken die baasjes ze op met een opmerking in de trant van : kom maar bij me voordat dat gevaarlijke paard je iets aandoet Boos!

Terwijl dat paard dus echt niks raars doet en dat kleine kreng de gevaarlijke is Haha!

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 16:03

Jep, ook zeer herkenbaar

De pest is alleen als ze los lopen... Komt zo'n mormel op je af rennen, gaat daar heel stoer tegen je paard blaffen en tussen de benen doorspringen.... Baasje volledig in paniek natuurlijk, en maar gillen en roepen naar het hondje. Zolang ze niet bijten blijft Jordy gewoon staan, wat voor kabaal het hondje ook maakt, maar denk maar niet dat ze dicht genoeg bij durven te komen om het hondje te pakken
En hoe kleine ze zijn, hoe slechter opgevoed vaak.

Ik heb het ook eens gehad dat er in het bos 2 grote honden op ons af kwamen stormen, paard zowat een hartverlamming en ik ook.... Roept de baas doodleuk, maak je geen zorgen hoor, ze zijn paarden gewend... Ja en? Kun jij van te voren zien of mijn paard grote-blaffende-hond-proof is dan Verward

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 16:28

Ik kwam laatst tijdens een buitenrit ook 2 oudere dames tegen, waarvan eentje vroeg: "Hoe lang kun je nou wandelen met zo'n paardje?" *paard van 1.78 waarmee ik in een flinke galop aankwam en netjes ging stappen bij de dames* *LOL*

Of de ballerige meneer op het terras waar ik langs kwam (stel je een hele hete aardappel voor): "Hee zeg, wat voor type is dat nou? Zeker een Duits model?" Nee hoor meneer, hij is Nederlands. "Goh, wat maken wij Nederlands toch mooie dingen he?!"

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 16:42

Dat is dan tenminste nog vriendelijk Lachen

Bij Rena altijd : Kijk ! Een blond paard !! En dan kachelt die pony al zuchtend door Haha!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 21:09

Gelukkig zijn de meeste reacties altijd positief, iig van de mensen uit de buurt, die je allemaal zo'n beetje van gezicht kent, en ja soms zit er weleens een rotte appel tussen, maar dat maak ik zelf zelden mee..

Vaak meer reacties van:"je moet er op gaan zitten hoor!" Dan zeg ik altijd iets in de trant van dat er bij mij ook wel een pondje vanaf kan Tong uitsteken

Oudere mensen zijn meestal aardig, het zijn meer de jongeren die nog weleens een rot opmerking willen maken, maar goed zoals ik al zei, het komt echt zelden voor Lachen
Misschien zie ik er wel gewoon aardig uit ofzo Tong uitsteken

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 21:19

Meeste mensen reageren wel leuk hoor , loop altijd hier & daar tegen een praatje aan. Alleen dan toevallig die 2 oude sjacho's Tong uitsteken

Hahaha , ik kon er wel om lachen , die vrouwtjes waren echt hoogst verontwaardigd en waarom Verward

*LOL*

Mantha
Berichten: 25
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 21:20

Ja je krijgt inderdaad van alles te horen! De grappigste die ik nu gehoord heb is:"Zo ben je terug gegaan op 1 PK!!!?" En de ergste is toch wel:"Je kunt beter op mij rijden hoor!" (mannen, urrrg)

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 21:26

Pfft , kErels... Haha!

Ik vind ze eigenlijk zelden ECHT grappig , je hoort nooit eens een beetje een originele opmerking... Haha!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 08:02

Dank je wel pmarena Haha!

Maar honden zijn altijd supervervelend. Op de vorige manege schrok Bresco van een stel labradors die aan kwamen stormen. Gevolg? Bresco trapte haast de manegeeigenaar ondersteboven omdat die net naast Brecso stond. Meest ironische van het geheel was nog dat het zijn vrouw was die de honden losliet.

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 08:45

Ja ken dat van die kleine etterbak hondjes. De ergste zijn dan nog die onopgevoede Jack Russels die op elk concours los lopen. Maken je paard aan het schrikken en de eigenaars staan er lachend bij te kijken omdat zo'n groot paard bang is van zo'n klein rondhappend hondje. Boos!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 08:51

Je kan het ook hebben met kleine kinderen hoor Haha! Heb bij een wedstrijd al eens bijna het kind van iemand onder het paard gehad Scheve mond Moeder lette niet goed op en het kind stormde vanaf de deur ineens de bak in. Ik kwam op dat moment net langs de deur galopperen. Het is dat Bresco heel wendbaar is....

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 09:41

Ik heb ook een keer zo'n soort situatie gehad, we waren aan het stappen buiten met de paarden geloof ik, of ik liep ervoor, maar dat maakt niet uit, komt er echt zo'n oud vrouwtje op der fiets aan en ik liep per ongeluk een beetje naar links, ging ze gelijk helemaal uit der slof, dat ik op mn werk moest letten enzo. Maar die oudjes kunnen er zelf ook wat van hoor, ze zeggen altijd wel die jeugd van tegenwoordig......... Maar als ik ergens fiets dan zie ik toch vaak genoeg gevaarlijke oudere mensen, die geen hand uitsteken of gewoon doorrijden enzo en de andere maar de schuld geven!! Dat is makkelijk...........

Ach zal altijd wel zo blijven

Snowgirl38

Berichten: 1136
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 09:56

Arno24 schreef:
Dank je wel pmarena Haha!

Maar honden zijn altijd supervervelend. Op de vorige manege schrok Bresco van een stel labradors die aan kwamen stormen. Gevolg? Bresco trapte haast de manegeeigenaar ondersteboven omdat die net naast Brecso stond. Meest ironische van het geheel was nog dat het zijn vrouw was die de honden losliet.


Hahhahaha ik zie het al helemaal voor me, Mariska in de bocht met haar kudde labradors *LOL*

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 09:58

Altijd leuk om een oude stalgenoot tegen te komen hier Haha!
En ja, Mariska kwam echt heel lomp aan toen. Aldo schrok zich het ongans Die kon net op tijd opzij springen Haha!

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 10:54

Hahaha , idd niet zo'n strakke actie , degene bij wie je een stal huurt bijna onderuit schoppen Tong uitsteken

Waren wel leuke Labrodors trouwens , een gele en een zwarte toch ?

Die lagen vaag daaaagen op elkaars oren te sabbelen/knagen in de kantine , dat weet ik nog wel *LOL*

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 11:00

Ze hebben er ondertussen al iets meer hoor Haha!

Snowgirl38

Berichten: 1136
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 11:12

Ja ze hebben er nu hele hordes Labradors maar alleen geen manege meer Huilen is toch hartstikke zonde

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 11:13

Tja , Labradors mesten wat minder he , in het duingebied Lachen

Ze wonen er nog wel dan , gaan ze niet ergens anders verder ofzo Verward

Snowgirl38

Berichten: 1136
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 11:15

Zover ik weet zijn ze nog steeds op zoek naar een nieuwe locatie.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 11:16

voorlopig hebben ze op het moment geen manege. Ik ben zelf vorig jaar oktober verhuist.

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 11:19

Aldo had toch nog wat in Brabant ofzo , dat hij door andere mensen liet bedrijfsleiden Verward

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 11:24

ontopic maar weer Haha!

Ik heb ook vaak van dat soort opmerkingen meestal wel erg leuke van kleine kids die even willen aaien etc. opmerkingen als mooi paard en niet vallen he zijn ook wel grappig :d

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 13:06

Tja oude mensen denken vaak dat de weg voor hen alleen is. Zie ook vaak domme fouten die zij maken. Vooral als e per auto zijn zie je dat vaak.