gisteren oefenwedstrijd (en tovi deed ook mee)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-01 14:17

Was heel gezellig.
zaterdags al gewassen, en omdat ik voortaan in t laatste uur rij. kon ik nog een keer de proef oefenen. dus meost ik met de helemaal schone pas gewassen jermy door de blubber heen (met andere meisje had hij dat ook al gemoeten hoor) dusja we konden de slang er nog een keertje over heen halen om al die modder weg te spoelen.
zondag kwam ik al heel vroeg daar en moestparcours verkennen. (enja heb geen horloge dus was al later daar). daarna losrijden ging wel goed. paljas begint altijd erg dom te springen hij heeft totaal geen souplesse in zn lijf. dusja dat geeft leuke effecten (keihard op de hindernis af, afremmen en dan in 2 delen als t ware over de hindernis). ind e proef had ik er 2 balken afliggen (hij gaf een bok vlak voor een hindernis enja dan kan hij t helemaal niet. en die ander was mijn fout, te langzaam aangereden). daarna moest ik eerst tovi voorlezen. enja omdat wij buiten moesten (was voor de ARK en das ook buiten) werd dat leuk blubber festijn en leek de K op de F. maaike reed dus meteen in de proef een fout (KXM van hand veranderen) enja toen was ze beetje van slag. maar ging goed verder. alleen vergat ze op t laatst naar de a te rijden (cmba is t ofzo) en reed gewoon door. naja niets aan te doen. daarna mocht ik en t ging allemaal wel goed (reed echt door de hoeken niemand ging der door omdat daar enorme plassen lagen maarja ik ben gek op blub) hij was alleen een beetje sloom.
met de prijs uitreiking. was ik bij t springen 5e van de 5 (maar zaten allemaal dicht bij elkaar) EN 4e van de 22 (dus had prijs!) Maaike was 17e. Linet was een plaats boven mij geeindigd dus daar moet ik toch echt de manen van verknippen (he linetje) omdat ze indezelfde ring rijdt. en Lisanne was met shakira 1e geworden (van de??? ree niet bij ons ind e ring) en dat was echt super. shakira's 1e wedstrijd en dan al zo goed gaan.
(weet geen punten zo uit mn hoofd, maar alles werd superhoog gecijferd, dus niet te vergelijken met landelijke wedstrijden)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:37

marjo ik moet je echt ff verbeteren want ik was 16e ipv 17e. maar toch nog wel 169 punten dus echt superhoog gejureerd. aan de ene kant natuurlijk wel leuk maar niet terecht. ik had er stukken tussen zitten waarvan ik dacht Dit is een 4 waard. maar dan had ik nog een 6 of een 7. vreemd......

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 11:39

ja dat kan ook. zat in de buurt nou goed?
en mutsje morgen ga ik rijden kwart over 7 dacht ik (of was t nu voor) achja maakt niet uit. ff gluren of jermy nog kreupel is.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:47

kwart over 7 is toms oude les, bij marielle. dus zal die wel zijn. jammer, ik krijg morgen bezoek van ene heer meiners.... en die komt om half 9 dus schiet niet echt op om dan naar de manege te gaan eerst he. ik moet ook nog 3 inhaallessen rijden namelijk. geef je shakster een knuffel van me en clippie ook en ik duim voor je dat jerkje niet meer kreupstel is

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 11:49

van ene meneer meiners.
doei m dan maard e groeten van mij. en leg je agenda en je etui alvats klaard ie wil die wel ff bekijken.
enneh arme jij, das dus echt een klootzak. en voelt zichzelf erg masterlijk.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:56

mn etui???????? wat moet ie daar nou weer mee????? ach mn agenda mag ie wel zien, lekker paardenfoto's kijken! *lol*
we merken t morgen allemaal wel, ik ga in ieder geval NIET op maandag naar die vent toe, dan ben ik na t 9e uur vrij en moet ik paardrijden dus dat zal ik m wel ff vertellen.
maar goed dit is denk ik niet echt boeiend voro de rest van bokt (ik maak geen goede beurt voor nu ik er net ben)

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:58

Dames...
we maken er geen langzame chat van HE?@?

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:01

solly solly solly ik zal t noooooooit meer doen hoor!!!! spijt me.... Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 12:13

pfff maaike is schijnheilig.
maar we hadden t al doro dat we te blij waren dat ze weer op bokt was.
solly

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 16:27

MAAIKE wanneer heb je weer een PC thuis Frusty

Maar ik zie je zaterdag en kom ik lekker plagen Extreme duivel .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: c_alsemgeest, Dartel, DayDream21, dollyspikkel, Fee_, Lucia88, Lucy_121, Nef1985, Nicollevs, Pommier, TinusB, Xayah en 102 bezoekers