CNN

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 11:28

Bweeeeeh. Wat een bagger zender is dat soms ook. Irritante Amerikanen.. 'A great people stands up to defend a great country'.. Brr Knipoog

Ze blijven maar beelden herhalen, ze blijven stemming maken en dan ook nog beelden van nabestaanden die kapot zijn door het verlies van een aantal dierbaren Misselijk Dat hoef ik toch niet te zien Boos! Laat die mensen toch met rust.. Pffff..

Iemand ideeen voor een wat objectievere zender? Lachen

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:32

Yep,
discovery...

moet je nog wel een jaartje wachten voor ze de docu klaar hebben...

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:39

maar alle andere zenders halen weer alles van cnn af dus nederland 1,2,3 en 4,5,6,7, zijn net zo erg.

ik vind het echt heel erg allemaal hoor echt.
Verdrietig maar dis is ook een beetje leed vermaak
ik bedoel al die camera´s er op en al die mensen lastig vallen met die vragen. Boos!

tja....

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:41

Tis idd steeds hetzelfde.
Die gebouwen zijn langzamerhand al 298573280 x ingestort, zoniet meer.
Maar goed, tv kan ook uit...
Ook de radio past de programmering aan (op zich niet onterecht) maar af en toe wil ik ook wel ff wat anders... gelukkig heb ik mijn mp3's nog...


Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:41

Dit is inderdaad zo Bart, maar ook jij zit er naar te kijken.

Iedereen is enorm geschrokken van deze ramp. Dat amerikanen met dit soort dingen op deze manier om gaan heeft met hun manier van leven te maken.
Wat moeten ze in godsnaam anders zeggen om het publiek wat in shock verkeert het idee te geven dat de veiligheid gewaarborgt gaat worden en dat ze gestorven mensen te wreken.

Vergeet niet dit land is aangevallen er is als het ware plotseling een oorlog uitgebroken. Niemand heeft een idee of er nog meer komt, het land leeft in angst en ze proberen met grootspraak de bevolking gerust te stellen.

Ik kan me daar nou niet zo aan storen moet ik zeggen. Eerlijk gezegt begint nu, na het weer zien van deze beelden vanmorgen, ook bij mij pas door te dringen dat het niet een slechte film was maar de gruwelijke werkelijkheid.

Adrienne

"We can't actually drop it off at an orphanage, they might get upset when it turns Asian." Dean Winchester.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:47

Je kunt ook Sky news of BBC, daar krijg je misschien nog een ander licht op de zaak.
CNN is continu bezig met deze ramp, in de komende dagen zal de verslaggeving wel veranderen omdat er dan weer ontwikkelingen zijn. De eerste uren na zo'n ramp is er natuurlijk nog niet veel aan beeld enzovoort, alhoewel het bliksemsnel gaat.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:49

Ik heb gisteren BBC World aan gehad. Hoe erg ik het allemaal ook vind, ik kan me niet concentreren met dat Amerikaanse geknauw op de achtergrond(niet banketstaaf bedoeld hoor, als ik maar lang genoeg naar Australisch luister vind ik hetzelfde). En daarbij komt dat ik de BBC net iets genuanceerder vind.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:03

Nederland 2 is live op internet te volgen, ze hebben allerlei mensen opgetrommeld die er verstand van schijnen te hebben. Veel gespeculeer dus, maar als je er zin in hebt: http://portal.omroep.nl/

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 12:07

Ach ja, en we hebben nu ook de Teletubbies op Nederland 3 Knipoog

Zie ik dat ook een keer.. Best cool eigenlijk.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:09

Citaat:
Op 2001-09-12 11:28, schreef BartVB:
...Ze blijven maar beelden herhalen...


Weinig verschil dus tussen CNN en de Teletubbies, bedoel je? Tss...

Wou dat ik het nu op tv kon volgen, moet het nu slechts doen met de radio en internet. Moet wel zeggen dat ze bij 538 gepaste muziek draaien, echt heel mooi.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:11

Teletubbies zijn cool, we kijken hier ook altijd naar, mijn kat vindt het errug leuk om naar te kijken.
Weinig kans dat het TTland van melk e honing gebombardeerd gaat worden.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:12

Goh Bart, je kan ook een baantje zoeken of gaan studeren....

Voorzitster AFM

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:14

Het is natuurlijk al een dagtaak om Bokt netjes te houden als wij onze frustraties weer kwijt moeten..... Tong uitsteken

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 12:15

Zou kunnen puck, heb ik ook, don't worry Lachen

TV staat beetje op de achtergrond aan, ondertussen werken we verder (en lezen we wat op bokt).

Irritant dat ze nog steeds niet weten wie er nou achter zit Boos!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:15

jammer genoeg, moet bart ook zijn frustraties verbergen onder een erg misplaatste houding.

Voorzitster AFM

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:20

Misplaatste houding? Omdat Bart vindt dat CNN eenzijdige informatie geeft? Ik ben het niet helemaal met hem eens, maar ik snap wel wat hij bedoelt.
CNN zal wel steeds de eerste zijn met nieuwe infor, daar zijn ze goed in en daarom moet je wel naar ze kijken. het blijft een goeie nieuwszender.
Tijdens de Enschede ramp was er ook veel over te zien op CNN. Nu is er iets in het vaderland, tja.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:21

ik heb het over de vergelijking met de teletubbies lovely, dus voel je aangesproken.

Voorzitster AFM

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:22

TT zijn cool, maar hebben helemaal niks met deze zaak te maken.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:24

ik begrijp dat je nu net doet of je het niet begrijpt Schijnheilig

Voorzitster AFM

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 12:24

Teletubbies kwam misschien een beetje raar over. Ik vond het net een bizar contrast. Overal die ellende in de USA en dan kom je op Nederland 3 en dan zie je daar blij springende en vrolijk gekleurde Teletubbies..
Was helemaal niets aan het vergelijken. Ik plaatste een opmerking die waarschijnlijk nogal verkeerd geinterpreteerd is (can't blame you kwam er ook nogal raar uit).

Maar CNN staat weer op (op de achtergrond). Ik heb alleen een beetje een hekel aan de instelling van een hoop USA-ers met hun 'Great Country'.. Sorry.

Maar het blijft pure ellende wat er daar gebeurd is, voor duizenden mensen Verdrietig

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:25

dank je bart

Voorzitster AFM


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, Axxy, Cowboy55, fnpetter1990, Googlebot, Marocje, moOby, xxxmh, YandexBot en 119 bezoekers