Laura is safe!!! (mail van haar vader)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 21:51

Om half 9 vanavond kreeg ik al een reactie van Laura's vader op mijn mail.

Laura heeft rond half 7 (onze tijd) naar huis gebeld dat alles OK was. Dat was nogal een opgave, ze moest wel 20 x bellen voordat ze werd doorverbonden, het telefoonverkeer is daar echt een chaos nu. Ze waren vanmorgen vertrokken uit Charleston, met een mini-bus richting New York en daar zouden ze donderdag aankomen (is nogal een afstand), maar nu zijn ze dus onderweg gestrand. Zoals haar vader het zei: "ze zaten nu in een Pizza Hut en waren aan het overleggen wat en hoe nu verder. Het was een angstaanjagende sfeer maar ze blijven rustig en kalm en vormen als het ware een team dat samen optrekt. (...) Het is een echte chaos en heel Amerika is ondersteboven. Je ziet het op tv maar als je dat zo hoort gaan de rillingen over je rug."

Haar vlucht stond gepland voor a.s. vrijdag en dan zou ze zaterdag weer in NL zijn. Maar ik hoorde net op de tv dat het vliegverkeer in elk geval tot morgenavond 6 uur onze tijd stil ligt, dus hoe dat gaat lopen weet ik niet en dat wist Laura's vader ook niet. Ze heeft al contact gehad met de organisatie die haar reis geregeld heeft, dus het komt vast snel in orde.

Nog een stukje voor de Bokkers: "Mailen heeft ze de laatste tijd weinig gedaan omdat ze veel aan het rondreizen was en nog is. Bellen naar huis heeft ze die tijd gelukkig wel veel gedaan. Deze laatste week was voor ons duidelijk dat ze weer graag naar huis wilde hoe mooi, leuk enz het ook geweest is."

En... ze is natuurlijk heel benieuwd hoe het met 'haar' paarden gaat. Ik mag haar ouders gerust mailen of bellen, zoals haar vader zegt: "Het is heel fijn te weten dat zoveel mensen deze uren informeren hoe en wat met Laura. We vertrouwen op het beste! Groeten aan alle Bokkers!".

Ben ik ff opgelucht...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:54

Toch zeer prettig om te weten dat ze nog niet in New York gearriveerd is. Ik blijf je berichten volgen zodra er weer wat nieuws is. Het zal nog wel even duren voor ze weer thuis komt vermoed ik. Nou maar hopen dat het meevalt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:59

Pfieuw, da's wel een opluchting. De naar huis-reis zal misschien nu wel wat worden uitgesteld maar ze is iig safe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 22:20

Gelukkig maar dat alles in orde is met haar. Haar Amerikaanse avontuur neemt nu wel een hele vreemde wending, hopelijk komt ze zelf niet verder in de problemen.

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 06:18

wat een opluchting zeg!!
kan me voorstellen dat haar ouders behooooorlijk in spanning hebben gezeten... en helemaalals ze natuurlijk 'alsmaar niet beld' bij mij zouden er dan allemaal enge ideeen door mn hoofdspoken Lips are sealed

"Some memories are best forgotten"

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 06:30

Gelukkig is alles goed met Laura... Ze zal alleen wel wat vertraging hebben op het vliegveld. Ik ben blij om te horen dat ze iig niet in die chaos zit Lachen
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23372
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 08:10

Wat een opluchting zeg, ik hoop voor haar dat ze snel naar huis kan, ik zou me niet prettig voelen als ik nu daar zou zitten.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 09:48

He gelukkig maar dat er met haar niets aan de hand is...nu maar hopen dat ze weer snel naar huis kan.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 10:03

Ik sluit me hier maar bij aan, blij dat laura veilig is, ook al zal haar thuisreis denk ik inderdaad wel worden uitgesteld/vertraging oplopen. Een vriend van mij zit ook in amerika, die vertelde me via de mail dat bijna alle amerikanen(in zijn buurt dan) oorlog willen, ik moet er niet aan denken Scheve mond\

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:19

piehhhw gelukkig lief van d'r ouders dat ze het even doorgeven aan ons bokkers Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 13:39

Gelukkig dat is tenminste weer iemand die ongedeerd is.

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 18:36

Gelukkig Party!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 19:16

laura was toch je zus karin? of een vriendin??
gelukkig is alles ok

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, ellen05, Flieno, fokfanaat, Googlebot, huckellover, kosseh, MarjanB, Melissa0304, Niobe, Peperkroket, spookyskippy, Sterrendief, supervon78, Xanthippe en 60 bezoekers