Welke coolerdeken??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Welke coolerdeken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 10:43

Ik ben voor mijn paard op zoek naar een coolerdeken die ik in de zomer, bijv. na wedstrijden op de trailer op kan leggen. Nu had ik laatst die van Pagony al wel gekocht, maar die lag totaal niet mooi op mijn paard (te kort aan de zijkanten) en was voor mijn gevoel toch wel iets aan de dikke kant. De coolerdekens van Bucas of Anky vind ik wel heel mooi, maar ook wel weer erg duur, dus ik vraag me af of de prijs/kwaliteitverhouding dan nog wel een beetje redelijk is. Welke coolerdekens gebruiken jullie en hoe bevallen die?


Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 13:23

Ik heb Bucas cooler, vorig jaar zomer gekocht omdat die lekker dun en soepel is.
Hij bevalt prima, ze droogt er goed onder en hij is lekker luchtig.


beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 13:41

wat verstaan jullie zoals onder een coolerdeken?
bij ons staat dat vaak op de katoenen dekens van harry's horse.
ik heb dus nou een gewoone katoenen gehaald van harry's horse,waren zoiets 50 euro,en ben er wel tevreden over.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 10:33

Volgens mij heb ik ook eens eenzelfde Harry's Horse gehad, maar daar was ik niet echt tevreden over, omdat het paard er heel erg onder ging zweten, ipv dat de deken het zweet opnam. Maar die heeft mijn paard eens flink gemold, dus die heb ik niet meer.
Maar een Bucas is dus zijn geld wel waard, begrijp ik??

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:56

Coby10 schreef:
Maar een Bucas is dus zijn geld wel waard, begrijp ik??


Ja, ik vind van wel, maar dat zal persoonlijk zijn Haha! . Ze zijn niet goedkoop, maar als je dan een fijne deken hebt vind ik het het geld wel waard. Ik heb 'm nu 1x gewassen en ook dat heeft 'ie goed uitgehouden.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 13:08

Ik vind de goedkope coolers van Divoza en Harry's Horse net zo fijn als de Rambo's, ik heb van beide 3 exemplaren. Maar dan moet je wel die van die joggingstof hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wendyh en 120 bezoekers