Amerika

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Bernadet
Berichten: 28
Geregistreerd: 02-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 19:12

Hallo bokkers.
Misschien is dit niet helemaal het juiste forum, maar ik wil even zeggen dat ik niet kan begrijpen dat er mensen bestaan die zulke rampen kunnen veroorzaken in Amerika. Ik wil ff zeggen dat ik aan die mensen denk en dat ik hoop dat ze alle steun krijgen die ze nodig hebben. Ik hoop, maar denk ook, dat jullie er begrip voor hebben dat dit op een western-site geplaatst wordt.
Groetjes.
PS: Ik moest dit gewoon ff hier onder de aandacht brengen, ook al hoor je er misschien al genoeg over.


FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:59

Ook ik ben geschokt door de beelden op TV. Ik weet dat op dit forum ook amerikanen zitten en leeft erg met de hen en de hele am.bevolking mee!!! Laten we hopen dat het bij deze aanslagen blijft....Is het geen natuurramp die duizenden/ miljoenen mensen treft, is het wel een aanslag waarbij weer -tig mensen onnodig sterven..... Verdrietig
Waarom??? Verdrietig

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:06

inderdaad....vreselijk... maar.... ook eng !!! Geruchten als "3e wereldoorlog" hoor je ineens uit de monden van verschillende mensen komen...Het zal me ook niet verbazen als er nog meer aanslagen komen... Wij leven ook met de mensen daar mee...Weet er verder ook niet veel op te zeggen...het is een verschrikkelijke ramp. Laten we hopen dat er niet nóg meer bijkomt.....

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 07:22

Ik heb net van een goede kennis gehoord dat er op dat moment een westernshow was in het WTC Dus er waren allerlei mensen aanwezig van Silversmith, Durango, etc etc


Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 07:55

Het is gewoonweg niet te bevatten wat er in Amerika gebeurd is en wat voor een gevolgen dat op de rest van de wereld zal hebben!!! Alleen mensen met een hele zieke geest kunnen zoiets bedenken!!!
Wat een mensen- (en dieren)levens heeft dit gekost en gaat dit nog kosten. Tuurlijk gaat ons medeleven uit naar alle slachtoffers, hun nabestaanden en heel Amerika. Maar persoonlijk voel ik me wel een beetje met m'n rug tegen de muur staan omdat ik verder niets voor die mensen kan doen!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 08:33


Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers