WOW!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 00:08

Ongelooflijk zeg, heel Amerika in paniek en in tranen! Kom net van school (1 van de weinige die niet gesloten was) en zie dat er hier inmiddels al een apart forum is opgericht. Iedereen was in tranen, sommige leraren waren te overstuur om les te geven. Je zag dat vliegtuig gewoon live op tv in dat gebouw dreunen!! Alle scholen die dicht in de buurt liggen van een militaire basis zijn gesloten, mensen zijn van hun werk naar huis gestuurd, het was doodstil op de highways. De radio`s en tv`s gaan nonstop door met live verslagen, ongelooflijk. Er zijn overal kerkdiensten ingelast en in cafe`s hangen mensen aan de buis gekluisterd. Goed, ik zal wel in herhaling vallen, maar ja wat wil je....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 00:13

Blij dat jij ook oke bent, en niet toevallig een paard daagjes naar NYC was.
Hou ons op de hoogte!

Hier is het al vanaf 3 uur op alle zenders (behalve veronica), we zijn hier erg onder de indruk.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 00:19

Ik heb hier ook al de hele dag de tv aan. We zagen net nieuwe beelden die van een andere kant gefilmd waren. Het is echt in en in triest. Ik ben zelf nog niet op de weg geweest, maar ik kan me voorstellen dat het stil was. Er zijn idd een hoop evenementen afgelast en hier in Bryan/College Station worden ook kerkdiensten ingelast. En nog meer countys.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23423
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 09:12

Ik heb het (zodra ik het hoorde) proberen te volgen maar ik moest werken, ik heb de hele avond na mijn werk tv gekeken.
Ben ook blij dat je in orde bent.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 09:38

Ja echt zo schokkend, die beelden dat mensen naar beneden springen en uit het raam zwaaien voor hulp. En ze wisten nog niet dat het gebouw ging instorten. Ik heb gisteren heel wat traantjes gelaten om al die mensen en om mijn angst, waar was mijn vader??? Gelukkig is daarmee alles goed, nu gaan mij gedachten uit naar al die mensen. Hoeveel mensen zullen wel niet hun vader/moeder kind enz. verloren hebben? Ik kan mij hun verdriet nu echt voorstellen, haast voelen, aangezien ik gisteren dacht mijn vader nooit meer terug te zien. Dit soort gebeurtenissen maken mij heel verdrietig. Hoe kan dit gebeuren? Ik weet niets meer te zeggen, kan eigenlijk niets zinnigs zeggen. Jeetje....