Ezeltjes...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Ezeltjes...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 21:36

Hoi Hoi,
Ik ben nu weer sinds lange tijd weer naar mijn verzorgezeltjes geweest...
Besef nu weer hoe geweldig pjotr is Lovers , erik doet mijn zusje, maar hij is ook lief!!! Na gister wilde ik iets voor pjotr kopen dus heb vandaag op de landbouwdag zo'n vliegending voor aan je halster gekocht!!!Vanavond toen ik thuis kwam eerst ff gegeten en toen meteen naar pjotr en erik, die trouwens aan de overkant van mijn huis staan geweest!!! Hyper! Deed het halster om en hij vond het geweldig ...Ik ook trouwens!!! Haha! Op een gegeven moment stond ie zo ie stil dat ik d8 ik ga erop zitten dus ik been erover, hij is niet groot denk 1.20/1.25 ongeveer, en daar zat ik Knipoog ...Maja...had wel wat vraagtekens Verward over zo'n zwaargewicht op zo'n ezeltje dus had ook wat vraagjes...misschien weten jullie daar antwoord op... I Hope So...
1. Kan je op een klein ezeltje rijden?
2. Hoeveel kilo kan een ezel houden?
3. Kan je een ezel een zadel op doen en een hoofdstel in?
Pjotr is altijd heel lief als je op hem gaat hangen of doen, maakt hem eigenlijk niets uit Bloos , het is alleen dat er nooit iets met hem gedaan is...
Dus nog een vraag...is het wel slim om met hem nog iets te gaan doen!!!
Heb ook al weleens aan vrijheidsdressuur ged8 maar weet daar zelf niets van en weet niet of een ezeltje dat kan... Verward
Oke maar weer genoeg gevraagt dit is ten slotte geen vraag-maar-raak. Schijnheilig
Verder ben ik vandaag naar de landbouwdag geweest een enorm suc6, ik vond het WEER geweldig...Hebben jullie, de andere bokkers die er geweest zijn, het ook naar je zin gehad?Ik heb hem voor volgend jaar iig alweer in de agenda gezet!!! Vingers aflikken
Nou, sorry voor mijn vrij lange verhaal, ik hoop dat jullie antwoordhebben op mijn vragen...Alvast bedankt!!!
Dikke Kuzzz...


anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 21:43

heej!!
ik denk dat je nog wel makkelijk op hem kunt hoor, als je bedenkt dat ezeltjes vroeger met grote volwassenen mannen en spullen op hun rug hebben gesjouwt (uhm hoe schrijf je dat Verward ), hoe oud is hij eigelijk?
het is een vrij grote ezel..!
je zal denk ik niet echt hoge dressuur kunnen doen neem ook niet aan dat dat je bedoeling is haha maar beetje rondhobbelen kan denk ik geen kwaad!
een hoofdstel kan hij ook in, en zadel? geen idee lijkt me wel of hebben ze een hele raar vorm rug?

ik heb nog nooit met een ezel vrijheidsdressuur gedaan maar neem aan dat het gewoon kan, k zou zeggen, probeer wat Lachen


ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 21:46

Hoge dressuur was neit mijn bedoeling nee...
En jah, jij kent hem dus als jij vind dta het een grote ezel is dan zal dat wel... de vrom van de rug is heel mooi, ziet hol ofzo...echt mooi recht!!!
Zijn leeftij weet ik jammer genoeg niet, maar erik is pouder dan pjotr, ik schat pjotr rond de 10, maar kan dat ook helemaal verkeerd hebben, kan ook rond de 7 zijn!!! Naja, zal een iets gaan proberen, iig bedankt!!!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 21:52

vraag alles maar wat je wilt weten Haha!
tuurlijk kun je er op rijden, heb ik ook altijd gedaan
ik heb op onze ezeltjes leren rijden (ook wel op de manege hoor Tong uitsteken) (en heb ze zelf ingereden *LOL* )
ze kunnen gewoon een zadel op, denk dan wel richting pannekoek want anders pleur je nog vaker dan al zou gebeuren *LOL* (gebeurt vaak hoor)
Hoofdstel kan ook natuurlijk, waarom niet. als het maar past. Ze zijn heel sterk maar ook heel eigenwijs Haha!
Als ze het beu zijn zijn ze het ook echt beu.
Ik zal wel ff een foto voor je zoeken van mij erop Haha!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:00

Afbeelding
dit ben ik dus alleen dan 5 jaar geleden of zo, toen was ik er dus ook al veel te groot voor maar ja


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, AhrefsBot, elisespunky, Eve_16, fnpetter1990, Heide83, idion, ImLucky, laura_estee, Miriam91, Nele80, NoorW, shadowstar, siloux, Swift, Symke en 132 bezoekers