man overleden na val van paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chita

Berichten: 668
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 21:33

Hebben jullie dat gelezen? Er stond vanochtend in de krant dat er iemand is overleden na een val van zijn paard!Echt erg!En het is hier nog dichtbij ook!Een meisje uit mijn klas woont in dat dorp en ze zei dat het paard op de man is gaan staan!Echt vreselijk zoiets!
groetjes


Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:40

Wat was er precies gebeurt? Ik ken het verhaal niet. Wel een naar bericht.


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 22:23

das niet zo leuk. Maar dat gebeurt van me. Bij mij in de buurt is het een jaar geleden ook gebeurd en ik kende het meisje redelijk. Ben me helemaal rotgeschrokken..

Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 08:29

Dit is inderdaad erg. Laats had ik ook bijna dat ik onder Arona kwam. Ik wou haar terug zetten in de wij, het was daar modderig en op de een of andere manier gleed ik uit. Arona bleef eerst gewoon staan, maar het veulen en paard dat ook in de wei stonden schrokken wel, waardoor arona met hen mee rende. Gelukkig deed Arona haar best om niet op mij te treppen, dat zag je gewoon, ze moest heel moeilijk doen om bij me weg te komen. Ik heb me daar op de grond helemaal klein gemaakt en m'n hoofd en borst beschermd, maar het is wel eng, van die trappelende benen vlak naast/boven je.
En als je dan bedenkt dat er zoiets kan gebeuren, daar moet je gewoonweg niet aan denken, maar het is echt verschrikkelijk!!!!

Soms moet je springen, om al vallende te leren vliegen!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 09:04

ongelukjes zitten in een klein hoekje. Je kunt verongelukken met paardrijden maar ook met fietsen of in een auto. Of omdat er een vliegtuig op je dak vliegt bestuurd door moslim fundamentalistische idioten. De kans is misschien gering maar wel aanwezig!

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 09:25

Ik weet ook weer in hoe zo'n klein hoekje een ongeluk zit. En ik ben er hardhandig aan herinnerd(2 dagen IC en in totaal 8 dagen ziekenhuis). Ook een paard op me gestaan. En ik heb HEEL VEEL geluk gehad. Het was maar net goed gegaan, als het iets anders was gebeurd was het meteen zo veel erger geweest. Dat wil ik niet eens weten.
Dus gewoon altijd opletten. Zelfs als je denk dat je niets kan gebeuren.
XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:48

ik ben tijdens een buitenrit eens van mn pony afgevallen, ik was toen 12 ofzo, die pony is toen op mn schouder gaan staan, hij draafde over me heen, heb er niks aan overgehouden, gelukkig, maar het kan inderdaad iedereen overkomen. Je staat er verder nooit bij stil, ik heb dat bericht van die man niet gelezen, maar ben er wel even stil van Scheve mond\

Chita

Berichten: 668
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 17:35

In het algemeen dagblad stond een bericht en ook in een regionaal krantje.Ik zal het ff typen:
Berkenwoude- Op zondag 9 september om 15.00 uur is een 34 jarige man van zijn paard gevallen en zwaar gewond geraakt. Twee inwoners van Berkenwoude waren met hun fiets zojuist de paardrijder gepasseerd. Toen deze 2 getuigen een eindje voorbij waren gefietst kwam opeens het paard hun richting opgelopen zonder berijder. De getuigen hebben het paard gevangen en zijn met het paard teruggelopen de weg af, waar ze het slachtoffer zwaargewond aantroffen. De ambulancedienst heeft het slachtoffer met spoed overgebracht naar het Dijkzicht iziekenhuis in Rotterdam. Enkele uren later is hij aan zijn verwondingen overleden. De politie stelt een onderzoek in.

tabioverbu
Berichten: 43
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: w'werfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 22:47

inderdaad, levensgevaarlijk kan het zijn, ik ben ooit is met mijn pony gevallen, ik reed in de bak en het was winter, ik reed heel rustig en alsnog gleed mijn pony uit(5 jaar geleden ongeveer) mijn pony is bovenop mijn been gevallen, ik had helemaal niks, dus ik was er onwijs blij mee, gelukkig had mijn pony ook niks

een ongeluk zit in een klein hoekje

bij ons in de buurt is ook een keer een man overleden omdat ie met zijn paard ging wandelen, maar hij had het halstertouw om zijn hand en toen schrok het paard en sloeg op hol, hij is dus helemaal meegesleurd

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 22:56

Zo ben ik dus 4 weken terug ook gevallen met mijn paard, gewoon omdat het glad was we konden er allebei niks aan doen.
Ik lag er ook onder en kwam er gelukkig met een beurs been van af.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 08:04

Tja, een tijdje geleden is het paard waar ik op reed, achterover geklapt, gelukkig viel ze alleen op mijn been! Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hooi, IASCrawler, Liesje89, Plonspony, Vagabondo, Vinny12511 en 130 bezoekers