Stille Tocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-01 10:16

lees net op internet dat er vanmiddag in amsterdam een stille tocht is. sorry maar dat snap ik dus echt niet. de laatste tijd wordt om de haverklap een stille tocht georganiseerdt. En zeker om MKZ tuurlijk het is heel erg maar breng veel mensen bij elkaar en je verspreidt t waarschijnlijk nog veel verder. Hopelijk gaan er geen mensen uit risico gebieden heen. Vindt dan de actie van de boeren door 's nachts op hun eigen erf een vuur te stoken veel meer de aandacht trekken en beter tot het onderwerp staan dan een stille tocht. Maarja t geeft we aan dat veel mensen wel bij t onderwerp stilstaan

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 10:22

Op zich een leuk initiatief, maar inderdaad niet erg verstandig in verband met de verspreiding van het virus.

Had gisteren hier in Utrecht een verjaardag van een vriendin die ook uit het oosten komt. Daar waren ook veel vrienden van haar uit het oosten, en haar moeder en zus, die thuis ook paarden hebben. Haar nichtje was er ook, de ouders van dat meisje wonen op een boerderij in de buurt van Utrecht en daar zou ze vandaag naartoe gaan. En ik zou in eerste instantie vandaag ook naar mijn ouders gaan (en dus naar Ameretto), maar ik ga nu morgen. Geen idee hoe gevaarlijk dit soort bijeenkomsten zijn... Weet wel dat er al veel voetbalwedstrijden zijn afgelast.

_________________
<< < ...dreams are just goals without deadlines... > >>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-03-25 10:24 ]</font>

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 10:30

Ik vind inderdaad ook dat ze om de haverklap een stille tocht houden en ik vind het eerlijk gezegt een beetje overdreven (die stille tocht dan)!!!
En helemaal met het risico op besmetting...naja!!!!

Jacqueline