Foto's van harddraver

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Immi

Berichten: 49
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 13:32

Hoi! 'ns een keer wat anders, foto's van een harddraver!!! Ik heb drie jaar in de dravers gewerkt en dit paard was mijn absolute favoriet: Nightstar Yankee, een bruine hengst (Yankee Cougar x Victrix R), rec. 1.14,7; winsom ong. f 300.000,-. Nightstar had echt een super gaaf karakter, hij was echt een humoristisch type!

Dit is nightstar op de koers in recklinghausen:

[img]../upload/1172/nightstar_in_recklinghausen.jpg[/img]

Dit ook:

[img]../upload/1172/nightstar_supercrack.jpg[/img]

Hier wint Nightstar de serie van de Duitse Derby ('99):

[img]../upload/1172/nightstar_in_de_duitse_derby.jpg[/img]

Hier wint ie de 'Bayerische Zuchtrennen in 1.16,3:

[img]../upload/1172/nightstar_wint.jpg[/img]

Nou, als dit geen supercrack is dan weet ik het niet meer!!!



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Immi op 2001-09-11 20:54 ]</font>

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:50

humoristisch type Verward Mafkees ofzo die altijd gek loopt te doen? Zulke racers vind ik altijd net dobbermans: 1 bonk spieren Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:53

Klopt het dat dravers over het algemeen vrij klein zijn (rond de 1.50)? Op de endurance in Holten vorige week liepen heel wat dravertjes mee van rond de 1.46 en de dravers die op het Hippisch Centrum Deurne staan ogen ook niet groot.

Ameretto (de NRPS-er van m'n zusje) heeft als opa Manza Buitenzorg, die weer als vader Star Performer heeft. Maar daar houdt mijn kennis van de drafwereld ook wel zo'n beetje op...

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 14:42

Woody is ook maar ongeveer 1.50!
een halbroer van Henry Buitenzorg!!

Tja, ik hou eerlijk gezegd niet van die afgetrainde dravers, maar een draver op zich kun je aan mij altijd slijten!

Gave karakters!!!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 18:49

Mijn draver die ik had was ook maar rond de 1.50m groot.
Ik vind wel dat dit paard echt mager is (2de foto) zijn buik plakt bijna tegen zijn rug,voor de rest vind ik het een mooi paard Party!!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:34

Tsja, rijpaarden zijn meestal ook megadik *LOL* *LOL* Harddravers krijgen echt bakken voer en dat is wel nodig voor de prestaties die ze leveren. Maar ik vind hem op de 2e foto ook wel een beetje aan de magere kant Verward Was hij net klaar met de koers ofzo? Dat scheelt ook altijd heel erg, dan zien ze erg echt heel toegetakeld uit vind ik. Als ze dan weer een beetje op adem zijn gekomen zien ze er alweer stukken beter uit Haha!

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:51

OOOO Wat gaaf!!!
Tja..ik heb ook mijn hard verloren aan een draver Lovers Een zwarte hengst Kwijl
Deze is ook errug mooi Kwijl

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:56

Ik vind ze koppie wel mooi maar die 2e foto toch wat minder sorry.....

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 18:30

Wij hebben altijd volbloeden gehad: Queen Ann en Jamberdeen. Jamberdeen is nog steeds recordhouder op Duindigt. Beiden hadden een winsom van 50.000. En aan dravers allemaal Vredenhof-paarden: Yla, Radja, Katja. Verder Nubart Schans heeft sesamoitis gehad, het aangetast zijn van de kogels, die blijven niet glad.Ook de ruin Jonker Victoria had, dat was het enige nederlandse paar die Speedy Volita geklopt heeft op de 1700 meter in het Stadspark in Groningen. Mijn vader werd voor gek verklaard dat hij hem inschreef voor die koers.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 18:47

Ik vind hem voor de skulky wel mooi, maar zoals hij op de 2e foto staat... Lips are sealed
Ik hou meer van stevige knollies Haha!

Immi

Berichten: 49
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-01 20:57

Het klopt dat hij op de 2e foto erg mager is, hij was in die tijd ook erg mager. Maar daar kon ik nix aan doen, ik was alleen maar groom. Hij was gewoon helemaal op, had geen energie meer maar moest toch doorkoersen. Gelukkig staat hij (voor zover ik weet) nu bij een andere trainer waar hij het goed heeft!

Immi

Berichten: 49
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-01 21:02

karin - Het klopt dat dravers vaak vrij klein zijn, hoewel ik ook wel grotere dravers heb meegemaakt (1.75). De gemiddelde draver is volgens mij ong. 1.50 tot 1.60, maar er zijn grotere en kleinere. Ik heb bijvoorbeeld ook eens een heel klein dravermerrietje verzorgd. Zij was ong. 1.48 mtr. Ik heb ook nog een foto van haar:

[img]../upload/1172/ninanora_hoofd.jpg[/img]

Je ziet helaas alleen haar hoofd, dus je kan niet zien hoe klein ze is. Ik zal nog eens een foto opzoeken waar ze helemaal op staat!