Jong katje gered dankzij Cody

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 19:15

De eigenaar van het weiland waar m'n pony's staan, heeft 3 katten rondlopen en hij vertikt het ze te laten steriliseren. Met als gevolg dat ze een paar keer per jaar een nestje krijgen, die hij vervolgens verdrinkt Boos! Meestal zie ik ze niet, want hij heeft ze dan al gevonden voordat ik ze heb gezien. Maar dit keer was ik dus degene die het nestje (1 kitten) ontdekte, dus snel her en der rondgevraagd of iemand hem/haar wilde hebben, zodat hij/zij niet verzopen zou worden. Marije heeft haar vader gevraagd en die had wel interesse! Vanavond zijn ze wezen kijken en volgens mij was haar vader helemaal verliefd Lovers Hij neemt 'm!
Ik ben erg blij dat dit katje gered is, hopelijk lukt het me ooit om de eigenaar ervan te overtuigen dat-ie z'n beestjes moet laten steriliseren. Hij is hartstikke aardig, maar om zulke dingen kan ik 'm echt wel... Lips are sealed


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:21

Jeetje... geweldig! Ik heb onlangs ook een katje gered van de verdrinkingsnood, alleen was deze toen zo'n acht weken oud. Ik heb haar nog steeds en het is een echte donder. Niet echt dankbaar voor haar redding. Haha!
Maar eh... we krijgen toch nog wel foto's te zien van dit beschermende engeltje? Schijnheilig

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 19:24

Vast wel! Ik heb beloofd de komende 6 weken regelmatig foto's van hem/haar te nemen, dus ik kan er dan ook wel een paar op Bokt zetten. Het is (vind ik) een mooi katje. Een tijgertje met 2 witte voetjes. Maar ja, alle jonge katjes zijn mooi Kwijl

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:26


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:56

wooow wat cool heb ook een kat gered..
onze poes, (moeder) was overreden en hij was nog maar een week de andere hebben het niet gered

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:08

bij de DB kun je de helft van de kosten voor st. terug krijgen. wijs hem daar eens op!!!! Boos!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:36

Ter aanvulling van Lonneke;

Het is ook nog eens goedkoper om meerdere poezen te gelijk te laten behandelen...
Ik heb er 2 tegelijk laten behandelen.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 20:44

Lonneke en Orri, bedankt voor de tips, zal hem er op wijzen. Hoeveel kost het dan ongeveer (voor 3 katten)?
Honeybee, wat een mooi dametje! Hoe heb je haar nou uiteindelijk genoemd?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 22:26

Hahaha wat een grappige titel, zo'n heldhaftige actie was het ook weer niet van mij *LOL*
Ik wist dat mijn vader op zoek was naar twee 'tijgers', liefst uit 1 nest. Maar ja, ik heb hem gelijk gebeld dat dit een tijgertje was met een sneu verhaal.
Dus vandaag wezen kijken en na een paar minuutjes kijken was het "we nemen hem!"
Haha! Ik woon niet bij mijn vader maar toch is hij dan ook een beetje van mij.
Ben heel blij dat hij het beestje leuk vond, weet zeker dat het een lief en mooi beestje wordt. Kom binnenkort wel eens langs met de digicam Lachen

Ik vind SIMBA trouwens een leuke naam, kan zowel voor een mannetje als een vrouwtje wel. Toch? Scheve mond\

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 22:30

Ik had een naam bedacht, maar mijn vriend vond het maar niets. Dus besloten dat hij een naam mocht bedenken. Nou, dat kwam er maar niet van en ik was de kat poekie gaan noemen. Daar luisterd ze nu zo naar dat mijn vriend eindelijk zijn naam heeft gevonden! Sinds anderhalve week heet mijn jonge katje... Spooky! (uitspraak Spoekie). Eigenlijk wel toepasselijk omdat ze erg sneaky is.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 22:39

Citaat:
Op 2001-09-11 22:26, schreef Cody:

Ik vind SIMBA trouwens een leuke naam, kan zowel voor een mannetje als een vrouwtje wel. Toch? :



Nala voor een vrouwtje Party!!

Galactica Wadim X Gemini

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 22:46

Tipje: vernoem hem/haar gewoon naar een paard!

De mijne heet Jup...... Knipoog

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 22:59

Ja Nala voor een vrouwtje, dacht ik ook al aan. Maar het is wel een stoer beestje, moet ook een beetje een stoere naam hebben.

Ik vind Joran ook heel erg leuk, maar die naam wil ik bewaren voor als ik later zelf een eigen paard heb *LOL* Kinderachtig he.

Bovendien zal mijn vader zelf wel een naam verzinnen Verdrietig (let op hoe hij het beestje zal gaan noemen: tijger, tigre, tiga... Gaaaap zo voorspelbaar }>)

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 23:05

Wat goed zeg, ik vind t zo tof als mensen, dieren 'redden'.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, BlueStocking, Ginny135, Kever, Kieffertje, Lielle, Lys_PPA, mosimonster, TessaM, Unoo en 118 bezoekers