wie weet waar....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

wie weet waar....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 12:47

RV Groenendaal zijn wedstrijden houdt, heb me voor volgende week ingeschreven maar heb eigenlijk geen idee waar het is. Bij navraag bij het zeer sjagarijnige secretariaat zou het bij een manege in wateringen zijn maar kan er geen vinden in de cdfoongids/gouden gids (zat maneges in de buurt maar niet in wateringen). Heb eigenlijk niet veel in om dat stuk sjagarijn nog eens te bellen....
Ga nl voor het eerst in mn upje met de trailer op pad dus wil wel in 1x goed rijden zonder stress.... hihii
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 13:03

Op www.startlijsten.nl kun je wateringen wel vinden. Onder het kopje startlijsten en dan als plaats wateringen kiezen. Daar staat ook een verwijzing naar de site.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 06:06

Helaas wateringen staat er niet bij. Maar ik ga afbellen ivm de hitte, dat doe ik mn beestje niet aan om de hele week te trainen met dit weer die krijgt even een weekje rust, kan ze even bijkomen voor de vakantie...
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 07:42

RV Groenendael houdt wedstrijden bij de Elzenberg in Wateringen (Middenzwet). Kelly van der Knaap van K-stables doet het wedstrijdsecretariaat.

Ze zal wel blij zijn met je afzegging.... Ik heb een paa dagen geleden ook al afgezegd ivm de voorspelde hittegolf, dat kunnen we die koedbloedjes echt niet aandoen, he?


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 08:51

Marijn4045 schreef:
RV Groenendael houdt wedstrijden bij de Elzenberg in Wateringen (Middenzwet). Kelly van der Knaap van K-stables doet het wedstrijdsecretariaat.

Ze zal wel blij zijn met je afzegging.... Ik heb een paa dagen geleden ook al afgezegd ivm de voorspelde hittegolf, dat kunnen we die koedbloedjes echt niet aandoen, he?


Heeej thanx!
Nee ze zullen er vast niet blij mee zijn, maar de gezondheid van mn paard is toch echt ff belangrijker. Gister is ze ook bijna onderuit gegaan van de hitte dus ik doe even rustig aan.
Volgende keer ben ik zeker weer van de partij.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _bloempje01_, lovemyhorse1, Seventeen, xSCWx en 15 bezoekers