beelden van palesteinse jongeren

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 17:13

O MYGOD ongeloofelijk! dansendejongeren opstraat, feestvierende mensen Misselijk Misselijk

"Some memories are best forgotten"


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:14

Sommige mensen...

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:15

...zijn echt het tpopunt van zielig Misselijk

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:15

Tja, hoe denk je dat de mensen in NL waren toen er dit soort dingen in Nazi Duitsland gebeurde tijdens WO-II?

Ik praat niets goed maar blijf het een beetje in perspectief zien.. Die jongeren hebben heel hun leven niets anders gehoord dan dat de US (en de rest van de westerse wereld) in en in slecht en verdorven is...

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:16

Ik vind het ook een vreselijk gezicht, maar nu ik er over nadenk heeft Bart wel gelijk. Als je zo opgevoed bent...

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 17:17

jatuurlijk je hebt gelijk maar het is toch verschrikkelijk dat mensen zo kunnen denken!en het ook nog doen daar kan ik niet bij Verward Frusty

"Some memories are best forgotten"

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:17

jah maar je kan toch een beetje medeleven tonen!
m aar misschien heb je gelijk, want toen de atoombom viel was ook iedereen aan het feesten(maar das heel wat anders)

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:19

Ja de volgende generatie staat al klaar.
De jongeren worden daar van kleuter af aan opgeleid tot terrorist. En zo zal het nog honderden jaren door gaan.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:25

Ja, echt niet normaal.
Het stomste vondt ik nog:
Je zag die jochies dansen en 1 daar van gaf een peace teken, nee dan ben je slim!!!!

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:36

Sorry dat ik zo hard ben hoor, maar dat soort idioten geef je nou asiel in je land! Kom maar lekker hier van ons geld leven, we laten ze zo binnen.
Dat mokkel met dr hoofddoek en megabril, ik kreeg de neiging die hoofddoek flink aan te trekken rond haar strot! Extreme duivel
Hier wordt je toch bloedagressief van. God weet hoeveel mensen dood of gewond. Heel de wereld in paniek en dan zo'n zooitje feestvierende debielen. In de naam van het geloof????? Te bizar voor woorden!
Ik heb zin om iemand te slaan.....

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:33

ik kon wel huilen bij het zien van die feestende beelden. ze moeten een bom op die lui laten vallen!! sorry dat ik dit zo schrijf maar ik kan me gewoon niet indenken dat iemand ZO kan feesten bij zon afschuwelijk drama. dan ben je toch vreselijk ziek??

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:10

Ik ga helemaal met Suzanne en Lonneke mee!!!


irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:15

[quote]
Op 2001-09-11 19:33, schreef lonneke:
. ze moeten een bom op die lui laten vallen!!

Dat was ook mijn eerste reactie, maar zet dat ons niet op een lijn met die K-terroristen.?
Eerlijk gezegd bedank ik daarvoor.
Ik weet ook niet wat je wel met ze moet doen, iedere straf die je verzint is te mild voor ze.
Maar het principe oog om oog, tand om tand, lost denk ik niet veel op en zal de situatie alleen maar laten escaleren.
Nogmaals, mijn gevoel zegt ook: opknopen aan de hoogste boom die lui, maar verstandelijk gezien kunnen ze dat beter niet doen.
Ik vind het moeilijk onder woorden te brengen wat ip precies bedoel, maar ik hoop dat jullie het begrijpen.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:22

Ik vond die dansende kinderen erg, maar de feestvierende volwassenen nog erger. Die K**tzakken hebben die kinderen immers met zulke ideeen opgevoed! Misselijk Misselijk Misselijk
Eigenlijk mogen ze van mij 1 voor 1 onthoofd worden, maar ja....is weer een reactie uit kwaadheid he? Boos! Boos! Boos!
K*TPALESTEINEN gewoon ff een paar 1000 slachtoffers maken, die helemaal onschuldig zijn Boos!

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:30

Ik ben het wel eens met wat irene zegt, maar als ze niets doen komt er na een tijdje toch weer een aanslag denk ik, dan kunnen ze ze beter nu ff AANPAKKEN Extreme duivel Verdrietig Extreme duivel

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:37

die mensen zijn gewoon ziek in hun hoofd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:43

Ik vind het behalve afgrijselijk wat er allemaal gebeurt, ook heel erg beangstigend dat kleine jongetjes al zo gehersenspoeld zijn dat ze blij zijn met zulke berichten en bij het zien van die beelden. Wat moet daar van worden als ze volwassen zijn. Daar wil ik niet aan denken.

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:05

Ik ben het met suzanne eens. Mijn vader zei precies hetzelfde.
Al die lui komen hier binnen, krijgen uitkering en een moskee.
Wie weet wat voor zieke geesten hier allemaal rond lopen. En wie weet is die hele aanslag ook wel in nderland voorbereid want hier krijg je immers alles.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:15

Dit is nu precies waar ik al zo bang voor was. al die ongenuanceerde reacties over buitenlanders in Nederland.
Begrijp me goed, wat er vandaag in Amerika gebeurt is, valt op geen enkele manier goed te praten, maar van dit soort reacties word ik dus echt kotsmisselijk !!!!

DanceAngel
Berichten: 66
Geregistreerd: 04-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:40

Citaat:
Op 2001-09-11 21:15, schreef irene:
Dit is nu precies waar ik al zo bang voor was. al die ongenuanceerde reacties over buitenlanders in Nederland.
Begrijp me goed, wat er vandaag in Amerika gebeurt is, valt op geen enkele manier goed te praten, maar van dit soort reacties word ik dus echt kotsmisselijk !!!!


Mensen in Amerika doodmaken zonder enige reden? Dan schelden wij ze maar lekker uit, MET REDEN!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:45

Suzanne, ik vind dat je helemaal gelijk hebt!!!
T is toch heel erg en tuurlijk is t ook waar wat Bart zegt maar op dit moment denk ik aan die arme onschuldige mensen en die nabestaanden en dan gaan hun feestvieren, walchelijk gewoon!!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:32

Nou Irene, dat slaat nergens op, want volgens mij is er een heel gegronde reden.
Het heeft niks met raccisme te maken, maar die lui veroordelen de westerse wereld, maar ondertussen profiteren ze er hier wel van. Natuurlijk heb je heel geweldige buitenlanders en heel slechte westerlingen, maar kom nou toch....wij lopen ook niet weg met de Duitsers, na al die jaren. Maar zouden hier ploegen mensen lopen te feesten als daar een ramp gebeurd?!!?!?!
Nee jongens, Allah is groot!!!!! Boos! Wat denk je wat er gebeurd als wij daar binnenkomen, denk je dat wij een katholieke kerk krijgen???????
Ik heb genoeg buitenlandse kennissen en ik scheer ze niet over 1 kam. Maar dit soort beelden werken dit soort reacties in de hand.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:39

OMG wat zijn we weer lekker bekrompen bezig Verdrietig

Nee, die mensen zijn niet ziek in hun hoofd.. Heb het ergens anders ook al gepost..

Die mensen zijn zo opgevoed, weten niet beter dan dat de westerse wereld verdorven en slecht is.. De aartsvijand, etc, etc..

En nee, dat komt niet door de vaders van die kindjes omdat die zo ziek zijn allemaal, puur cultuur, geloof, en machtsgeile mannetjes..

Een paar jaar geleden was het nog erg normaal missionarissen naar 'achtergebleven' gebieden te sturen om die mensen maar ff te bekeren tot ons geloof, da's toch ook niet normaal? Hoe ziek was Nederland dan?

En hoe denk je dat Nederland reageerde als een Duitse stad in WOII gebombardeerd werd?

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:43

Haloooooooo....is het nu oorlog dan?!?!?!!?!?!?

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:47

wil niet veel zegge, maar hebben jullie ook de berichten gelezen in de krant afgelopen paar weken/maanden? Wat de israeli's allemaal flikken bij de palestijnen? Denk daar maar eens over na.....

btw ik praat het niet goed, maar zoals Bart ook al zei. Die mensen zijn zo opgevoed.

En ik heb een zeer slecht voorgevoel wat er gaat komen straks..

All your horses are belong to us! Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annabel, dezzie, dollyspikkel, friezenfan2, IASCrawler, Kaplaars, Liiesjjj, Lynnepinny, Maaaarije, Mutti, noordje, Plus_en_Min, ryukapple, Sabine, supervon78, Unit, VenoSnorlax en 73 bezoekers