Startlijsten regiokampsch. Utrecht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Startlijsten regiokampsch. Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 20:56

Wie weet er of er ergens op internet ook startlijsten en tijden staan voor de regiokampioenschappen (dressuur paarden) in Utrecht Verward ?
Op de site van KNHS regio Utrecht staat niets... Huilen

Ik heb gehoord dat het in Hoogland is, wie kan mij vertellen hoe de manege heet en wat het adres is?

'k Ga daar namelijk kijken omdat mijn paar maanden geleden verkochte paard daar meedoet met zijn nieuwe amazone Cheese! Pling , maar ik kom zelf uit een heel andere regio (haar starttijden heb ik al wel hoor, maar was nieuwsgierig naar het hele programma).

Alvast bedankt !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).


sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 20:57

mischien kan je kijken op www.hoogland.nl ik weet niet of het bestaat die site zal wel ff zo kijken voor je

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!


sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 20:58

nee het bestaat niet mischien kan je kijke op www.startlijsten.nl daar staan alle startlijsten van de wedstrijden

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 23:39

Bedankt voor de tips, maar op www.startlijsten.nl had ik al gekeken. Daar staan helaas lang niet alle startlijsten op... lang niet elke vereniging maakt hier gebruik van.

Misschien is er iemand die meedoet aan de regiokampioenschappen Utrecht en mij meer kan vertellen...?


Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

starletta

Berichten: 140
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: woonplaats??? slaapplaats bedoel je ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 23:47


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 09:24

~volgens mij kan je gewoon naar het secretariaat bellen (het nummer in de paard en sport)!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 09:50

Sportpark Schothorst, Amersfoort Noord. Je moet ingang Kattenbroek hebben. Voor n plattegrond moet je me maar ff PB-en.

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 13:27

Bedankt voor de plattegrondjes OK dan! !
Volgens mij gaan we het wel vinden morgen... Haha!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:05

Ik heb het programmaboekje, dus mocht je nog tijden willen weten Tong uitsteken, dan hoor ik het wel! Lachen

amberiwan
Berichten: 223
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:55

weet iemand hoe ik naar het terein moet rijden ik heb geen programma boekje gekregen

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 21:28

A1 vanuit richting Amsterdam
Afslag Amersfoort-Noord (13). Einde afslag bij verkeerslichten links. Bij eerstvolgende verkeerslicht rechtsaf. Vervolgens bij het 2e verkeerslicht weer rechtsaf (Het Masker). Deze weg blijven volgen en het einde rechtsaf. (De Witte Wal). Na 150 meter treft u de ingang van het terrein aan uw linkerhand. Volgt u s.v.p de instructies van de parkeerwachten stipt op, zodat de parkeergelegenheid optimaal benut kan worden.

A1 vanuit richting Hoevelaken
Afslag Amersfoort-Noord (13). Einde afslag bij verkeerslichten rechtsaf. Zie vervolgens bovenstaande.



Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes, Manon Lachen

amberiwan
Berichten: 223
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 21:33

dank je wel hier heb ik erg veel
weet iemand ook of de z1 pony 2 proefen moeten rijden of 1 wand er staat niets bij of er 2 gereden moeten worden wand de pony z1 moeten al op zaterdag


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marije112, MarliesSam en 42 bezoekers