hertshoornolie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 14:33

korte vraag, waar haal ik dat?


Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 14:40

Bij een goede drogist misschien? Ik heb het een keer voor iemand gehaald bij van der Pigge in Haarlem, da's echt zo'n superouderwetse drogisterij, waar ze ook een apart paardenafdelinkje hebben. Maarja, da's in Haarlem dus daar heb jij weinig aan. misschien de paardendrogist?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 14:43

Bij ons heeft de veeartsenpraktijk het ook. En de natuurwinkel heeft het volgens mij ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 15:07

Eventjes een vraagje Stef maar heb je het we een geroken? Ik kan dat spul echt niet in mijn buurt hebben want dan heb ik meteen een dag lang knallende koppijn. Pas dus op voor je migraine. Misschien dat Pepper dat spul voor je kan kopen en ergens op wil smeren? 't is een tipje Haha!

parnassia
Berichten: 826
Geregistreerd: 30-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:28

divoza, ik gebruik het tegen de muggen


Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:06

Als je het tegen manenknabbelen wilt gebruiken of staartbijten, dan kan ik je een ander middel van harte aanbevelen.
Het heet Finalgon en je haalt het bij de dierenarts, het is eigenlijk een massagemiddel voor honden geloof ik, maar omdat het een branderige smaak heeft is het met bijten zo afgelopen Lachen
Ik heb er met mijn neus boven op gestaan toen een andere pony aan de staart van de mijne wilde beginnen, een hapje en Misselijk

Wat niet is kan nog komen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Witje2, YandexBot en 83 bezoekers