Bokkers uit 't Gooi

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-01 18:41

Zijn er eigenlijk veel bokkers uit 't Gooi? Misschien een idee om hier eens wat te gaan organiseren? Ik weet dat er een hele kliek uit Almere komt, maar zijn er toevallig nog meer?

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 15:59

Hoi, Ik kom ook uit het gooi. Om precies te zijn uit Hilversum. Ben jij toevoelig de Margreet die Foxy Lady in Eemnes heeft verzorgd? Ik sta ook op die stal. (Met ramour).

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 16:16

Yep! Ik geloof dat het in de planning staat om binnenkort een keer te gaan rijden samen met Roos & Kanjer, misschien dat Laura dan ook mee gaat. Misschien kunnen wij ook een keer afspreken? Of je kunt natuurlijk dan meegaan, zondag 23 september is het plan als het tenminste doorgaat. (nog niets van roos gehoord, maar dat zal nog wel komen)

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 12:49

Ja, lijkt me leuk om een keer te gaan rijden! Dan kan ik je paard ook zien! Gezellig! Waar sta je nu dan met je paard? 23 september kan ik wel mee. Ik vraag wel even aan roos of ze zondag nog wil. Waar hebben jullie eigenlijk afgesproken?

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-01 14:20

23 september gaat toch niet door, roos kan niet, en ik heb inmiddels ook al iets anders afgesproken. Andere keer dus. Afspreken bij 't Bluk lijkt me dan het makkelijkst, is voor allebei ongeveer halverwege. Het paardje dat ik rij staat bij Atie Spijker, de Schaapskooi, naast La Place. We kunnen natuurlijk ook een keer met z'n 2en gaan, maakt mij niet uit, maar hoe meer zielen hoe meer vreugde. Ik laat het je wel weten als het een keertje uitkomt of als ik iets met roos heb afgesproken.

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 15:34

Het is natuurlijk gezelliger om met meerderen te gaan, maar ramour kan heel erg gaan lopen klieren wanneer er meerdere paarden zijn (helemaal wanneer het vreemde paarden zijn). Dus ik denk dat het voor ons allemaal leuker is dat wij gewoon een keer met z'n tweeen gaan.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-01 16:29

Doen we! Als het weer een beetje opgeknapt is en als ik een keer tijd heb in het weekend stuur ik je wel een PB. Gipsy is ook niet de makkelijkste hoor met vreemde paarden, dus dat wordt een gezellig ritje *LOL* . Gelukkig heb je geen schimmel, want kleine schimmeltjes die mept ze het liefst dood! Een of ander jeugdtrauma ofzo, gepest door een kleine schimmel.