Het gaat weer goed!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Het gaat weer goed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 20:05

Ondertussen zijn we weer zo'n 3 weken met Magic bezig en ze loopt weer als vanouds.

De eerste week leek ze toch wel heel erg uit conditie, andere keren leek het wel mee te vallen, maar dit keer niet.
Misschien had het wel iets met het warme weer te maken? Knipoog
Dus we hebben weer rustig opgebouwd, misschien wel iets te rustig. Totdat ze mij een keer alle hoeken van de buitenbak heeft laten zien. En maar door blijven gaan. Vanaf dat moment heb ik haar maar flink aan het werk gezet.

En ik geloof dat ze dat alleen maar leuk vond Verward
Ik was alweer rustig begonnen aan zijgangen, verzamelen en oprichten enz..

Tussendoor heeft Magic 2 dagen gehad dat ze iets minder lekker liep. Niet echt kreupel, maar toch een beetje onregelmatig en dan ook maar 2/3 passen. We hebben gelijk gas terug genomen, maar sinds dien loopt ze alleen maar weer goed.
Misschien dat de primeval wel gaat werken *LOL* Het is nu ook zo'n 3/4 weken geleden dat we daarmee begonnen zijn.

Woensdag heb ik zelfs mijn eerste les weer gehad. Dit keer wel een half uurtje, normaal reden we een uur. Maar dat redden we echt nog niet hoor!
Mijn instructrice was erg tevreden met hoe ze liep Clown Haha!
Natuurlijk zijn er wel weer puntjes waar ik moet gaan letten, maar die zijn er altijd.

Gisteren stonden er 2 van die cavaletti's in de bak (20 cm) en daar heeft mijn zus een paar springetjes over gemaakt. Magic helemaal blij Rock-on, dudes!
Vandaag heb ik voor het eerst met S&T gereden. Dat ging nog niet helemaal lekker. Ze was wat slecht aan het been. En dan begint ze te hittepetitten Haha!
Verder was ze best braaf hoor Ach gut

Hier 1 foto'tje van vandaag. Verder waren de foto's net gemaakt op het moment dat ik ga staan in mijn beugels Boos! Geen gezicht!

Afbeelding
Ow wat lijkt ze braaf op de foto Knipoog

Bij deze wil ik graag alle mensen voor hun steun en geduim bedanken!! OK dan!


Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:32

TOPPIE!!! ECHT GEWELDIG!!1

Ik heb heel hard geduimd voor je! echt toppie dat het zo goed gaat...

Ik hoop dat het zo blijft, en kan echt niet wachten tot de 22ste!!!!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:34

Lekker hoor! Goed gevoel is dat, als je paardje na lange tijd weer helemaal goed is! Ik ken dat wel....

Ehmja??

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 21:35

Toppie joh!!!

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND


_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 21:48

GEWELDIG dat het zo goed gaat *LOL* ... eindelijk na lange tijd loopt ze weer recht en kun je lekker rijden Haha! .. nog heel veel plezier en hopen dat ze het zo blijft doen *LOL* Haha!

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 22:52

Hé Antoinette!

Dat is goed nieuws zeg! Leuke foto ook erbij! Echt heel fijn dat het weer lekker gaat!

Je geduld wordt dan toch beloond! Schijnheilig

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 23:01

vind dat je paard op de foto's altijd z'on mooi voorbeen heeft,en leuk koppie.lekker dat het nu weer goed gaat na z'on tijd in de ziekenboeg.

Z1+4

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 08:28

Echt SUPER dat het weer zo goed gaat, wat ongelovelijk fijn voor jullie! Geef Magic maar een dikke knuffel!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 10:03

Magic en ik zijn ook weer superblij dat we aan het werk kunnen. Grappige is dat ik het altijd zo aan haar merk. Oortjes erop, en lopen maar!

Een mooi voorbeen? Dank je Knipoog Nu nog een goed achterbeen Haha!

Magic krijgt per dag meerdere dikke knuffels! *LOL*
Maar ik geloof dat ze liever een bak met muesli heeft dan een knuffel Vingers aflikken
Ik zou zeggen kom een keer langs dan kan je zelf de knuffel geven

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 12:01

Lekker dier zeg! Fijn dat ze het zo goed op lijkt te pakken, hoe lang heeft ze hiervoor nu stil gestaan?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 17:43

Ik vind het echt een supermooie foto!! Fijn dat het zo goed gaat! Ik ben zo benieuwd naar haar. Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 19:01

daniel79 schreef:
Lekker dier zeg! Fijn dat ze het zo goed op lijkt te pakken, hoe lang heeft ze hiervoor nu stil gestaan?


Ze is dit keer er 'maar' 2 maanden tussenuit geweest. Maar daarvoor vaak wel een half jaar of jaar.

Jura, je bent nog steeds welkom met AMSAMSAMS Knipoog

Sall

Berichten: 6651
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:29

hmmm, had niet helemaal door, dat Magic aan het kwakkelen (schrijf je dat zo?) Ik ben een beetje gaan spitten, en begrijp dat ze artrose heeft?
Ik vind het een verschrikkelijk leuk paard, ik hoop dat jullie zonder al te veel problemen lekker bezig kunnen blijven!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 05:28

Antoinette schreef:
Magic krijgt per dag meerdere dikke knuffels! *LOL*
Maar ik geloof dat ze liever een bak met muesli heeft dan een knuffel Vingers aflikken
Ik zou zeggen kom een keer langs dan kan je zelf de knuffel geven


Jaja, de 22ste krijgt ze van fleury en mij HELE dikke knuffels Haha!:D:D ik kan echt niet wachten, ik ben zo benieuwd naar hoe ze in het echt is... het zien op de foto is toch altijd anders... Dat word echt een top weekend, we gaan naar jou, we krijgen magic te zien EN WE GAAN NAAR POTC ik kan niet wachten!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 07:24

wat fijn dat ze weer zo lekker loopt!ziet er op de foto heel goed uit hoor!

nu maar hopen dat het zo goed blijft gaan!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 13:26

wat mooi joh! lekker gevoel is dat he! als je dan weer lekker hard aan t werk kunt! ziet er erg goed uit!

enne, verder nog wel veeeeeeeeeeeeeel foto's plaatsen he! Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 16:39

Lijkt me leuk Magic een keer te komen bewonderen. Jij bent ook welkom hier hoor, MET fototoestel Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 17:50

Ja Magic heeft artrose in haar voorbenen. We hebben besloten het nog een jaar aan te kijken en zoveel mogelijk te proberen eraan te doen, zolang het redelijke oplossingen zijn natuurlijk. Mocht ze toch steeds kreupel blijven, dan verzinnen we iets anders. Bospony ofzo

Die foto vond ik zelf ook wel netjes, terwijl ze verder niet echt netjes liep Haha! Zo zie je maar weer dat het toch echt een momentopname is, en er zaten idd momenten bij dat ze wel braaf liep Lachen

Jurga ik kom zeker nog een keer bij je langs. Met fototoestel hoor *LOL* (iedereen wil me alleen zien komen met fototoestel Cheese! Scheve mond haha)
En Magic zal het vast leuk vinden om eens bokkers te leren kennen. Zeker als ze iets lekkers mee nemen Vingers aflikken Haha!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 20:01

Echt super dat ze weer goed loopt! Geef haar maar heeel veel knuffels alvast. Maar ze krijgt ze ook persoonlijk van mij hoor! Ik heb er zo veel zin in! Ik vind het ook een hele leuke foto en ze loopt er mooi op vind ik hoor!
Ik hoop dat het altijd zo nog mag blijven.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:22

wat super zeg dat het weer goed gaat. trouwens gave foto

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 16:45

Ow ineens mijn topic weer omhoog Haha!
Maar ze loopt nog steeds zo: OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 35 bezoekers