Dit moet ik even kwijt!!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-01 17:59

Hoi allemaal
Ik moet even wat kwijt.
Ik vind het een beetje van de gekken dat er ruzie s worden uitgevochten op Bokt.
En dan bedoel ik niet door middel van prive berichtjes, maar gewoon de dingen op Bokt die iedereen kan lezen!!
Iedereen komt hier voor zijn plezier en niet om ruzie te maken of om die ruzie s te lezen
Dit is toch een heel gezellig forum en wie wil er nou dat er ruzie komt?????
Tuurlijk kun je niet iedereen te vriend houden,maar een beetje respect voor een ander is toch niet zover te zoeken????
Iedereen moet zich hier thuis kunnen voelen!!

Greetz en liefs Tamaar Party!! Schijnheilig


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 18:05

Bokt is net 'the real life'. En waar mensen met elkaar communiceren (of juist niet Haha! ) kunnen misverstanden en ruzies ontstaan. Dat hou je nou eenmaal niet tegen.

Maar ik ben het met je eens: vecht die meningsverschillen en ruzies achter de schermen uit en niet openlijk op Bokt. Anderen hebben daar niets mee nodig en het is wel zo eerlijk voor de privacy van alle partijen.

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone - but it takes a lifetime to forget someone.</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-10 19:09 ]</font>

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 18:38

Hm, ik vind dat je wel gelijk hebt. Het gaat tenslotte om prive dingen en ik vind dat die dan ook prive moeten blijven en dat niet het hele wereld wijde web die hoeft te lezen.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 18:44

Topics die geplaats worden om mensen persoonlijk aan te vallen worden dan ook meteen verwijderd of krijgen een slotje.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 19:59

soms komen sommige dingen gewoon verkeerd over........net zoals een keer met Yentl en Pam......pam had iets gezegd wat zei helemaal niet vervelend bedoelde maar wel zo overkwam op Yentl.....
toen was Yentl boos.......maar zo gaat dat overal....ook via msn...een grote reden dat ik alleen maar mensen in mn msn lijst heb staan die me goed kennen en weten wat ik bedoel.......
de rest heb ik uit mn lijst gehaald.....eerst geblockt en dan verwijderd.....kunnen die me niet meer storen en verw8en dat ze worden uitgescholden als ik me sjago of kl*te voel

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 22:36

helemaal mee eens.. vind bep. reacties hier soms behoorlijk kinderachtig en dan druk ik me maar ff fatsoenlijk uit. Tuurlijk, als je iets laatste weet je dat er reacties kunen komne. Maar deze sluiten lang niet altijd aan bij het oorspr. bericht..

enneh bart, als je goed/kritisch leest.. zouden er best veel meer topics verwijdert kunnen en moeten worden, of iigg de reacties van sommgie mensen op een bericht van iemand ( nl. reacties die nergens op slaan, niet relevant zijn bij dat bericht en waarin mensen soms echt heel andere "info" willen geven met niet altijd 'de beste bedoelingen'. zoals vaak nog hypcriet erbij gezegd wordt.. Boos!

(geldt niet voor iedereen: wie de schoen past trekt hem aan. Knipoog )

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 22:39

Inderdaad Metellica, er zijn mensen die als er maar een puntje verkeerd staat in een zin dat ze op hun achterste benen staat. En dan gaan ze nog volhouden dat ze gelijk hebben vervolgens wordt de sfeer er niet leuker op.
Jammer is ook dat er volwassen mensen en verstandige mensen hier op bokt hebben, die dan vervolgens zo vreselijk kinderachtig gaan doen en zielig dat ik denk waar zit je verstand. Sommige zitten eigenlijk gewoon dan neg. reacties uit te lokken! Ze vragen dan echt dat er fel gereageerd wordt...
Het is vreselijk jammer als je over iemand anders gaat lopen klagen of de grond in gaat zitten stampen terwijl diegene zich totaal niet kan verdedigen.
Hou het gezellig en vrolijk hier en wees er voor elkaar. En dan kunnen we allemaal 1 grote bokfamilie worden, of niet dan???
Hou de vrede en elkaar in respect.. Al doet iemand nog zo verkeerd, probeer dat hier op bokt niet te laten merken!!

Groetjes

_________________
Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden. Je wordt nooit door Paarden in de zeik genomen, WEL door MENSEN. Als het erop aankomt leer je je beste vrienden kennen hoe ze WERKELIJK zijn!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Roel op 2001-09-10 23:41 ]</font>

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 22:46

"Jammer is ook dat er volwassen mensen en verstandige mensen hier op bokt hebben, die dan vervolgens zo vreselijk kinderachtig gaan doen en zielig dat ik denk waar zit je verstand. Sommige zitten eigenlijk gewoon dan neg. reacties uit te lokken! Ze vragen dan echt dat er fel gereageerd wordt... "


dat vooral ja, idd Lachen !!
en velen weten nu vast wel waar we op doelen..?
( ik dan iig)


jongenslover

Berichten: 18
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 13:41

je hebt gelijk!!
het is gewoon zielig en triest dat mensen zo iets doen maar ja!!! je hebt van die mensen Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk daar begrijp je helemaal niks van Verward

dikke knuffel pegje

groetjes aan metel en roel Party!! Party!! Party!! Kusje Kusje

I LOVE MIJN BOYFRIEND FOR EVER!!!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 14:03


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 15:08

Ik vraag mezelf nu wel af of er soms ook wat op mij slaat........
Niet dat het mij wat kan boeien.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 15:10

Laat ze maar lekker gaan Jurga...

Ruzies voorkom je toch niet hoor. Beetje flauw berichtje...
_________________
Now this is nothing less than perfect in a less than a perfect world
*ilse delange*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-09-11 16:55 ]</font>

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 16:16

Het berichtje slaat op niemand dus ook niet op jou Jurga???????????????? Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 16:47

Citaat:
Op 2001-09-10 23:39, schreef Roel:
Inderdaad Metellica, er zijn mensen die als er maar een puntje verkeerd staat in een zin dat ze op hun achterste benen staat. En dan gaan ze nog volhouden dat ze gelijk hebben vervolgens wordt de sfeer er niet leuker op.
Jammer is ook dat er volwassen mensen en verstandige mensen hier op bokt hebben, die dan vervolgens zo vreselijk kinderachtig gaan doen en zielig dat ik denk waar zit je verstand. Sommige zitten eigenlijk gewoon dan neg. reacties uit te lokken! Ze vragen dan echt dat er fel gereageerd wordt...
Het is vreselijk jammer als je over iemand anders gaat lopen klagen of de grond in gaat zitten stampen terwijl diegene zich totaal niet kan verdedigen.
Hou het gezellig en vrolijk hier en wees er voor elkaar. En dan kunnen we allemaal 1 grote bokfamilie worden, of niet dan???
Hou de vrede en elkaar in respect.. Al doet iemand nog zo verkeerd, probeer dat hier op bokt niet te laten merken!!

Groetjes

_________________
Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden. Je wordt nooit door Paarden in de zeik genomen, WEL door MENSEN. Als het erop aankomt leer je je beste vrienden kennen hoe ze WERKELIJK zijn!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Roel op 2001-09-10 23:41 ]
</font>


En jij schrijft dit en Metallica jij doet ook net zo hard mee met dit soort ruzies. En ook allemaal via de PB. Beetje schijnheilig hoor.
Belachelijk. Sorry hoor dat jij en Roel een relatie hebben interesseerd me niet maar doe niet zo belachelijk. Alsof je zelf zo heilig bent.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 17:31

Goh Merilyn voel je je aangsproken na boven staande berichtje???
Tis wel verbazingwekkend dat je je aangesproken voelt Verward Verward Verward
Groetjes

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:34

Citaat:
Op 2001-09-11 18:29, schreef Metellica:
Ik weet niet wat je allemaal loopt te zeiken maar IK doe helemaal niet mee met al die ruzie s !!!
Wie is er hier er nou schijnheilig????? Jij toch zeker!!!
Dat jij nou zo zielig bent dat je niet eens Roel zn naam uit kan spreken!!!!!
Dat is niet schijnheilig wou je zeggen???
Wacht jij maar rustig af Haha!



Dit zegt genoeg toch.
En over dat scheijheilige ik zeg het recht in je gezicht en ik heb je al gesproken dus ik ben zeker niet scheinheilig maar waar je mee omgaat wordt je mee besmet he.
_________________
Je mag tegen mij schelden, trappen, slaan en wat je wil, maar als je aan mijn paard komt ben je de banketstaaf.......

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Merilyn op 2001-09-11 18:37 ]</font>

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:36

[quote]
Op 2001-09-11 18:34, schreef Metellica:
Je doet je best maar ik heb ook al mijn reactie er onder gezet Boos!
[/quote

En dit hoort er ook nog bij. Over schijnheilig gesproken. Dit wordt dus verstuurd via PB en nog wel veel meer. Ook onder andere namen die ik door een hacker na heb laten trekken (oftewel een ICT deskundige vriend die bij de politie werkt) Dus vandaar mijn reactie.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 17:37

Gefeliciteerd

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:08

Merilyn, goh ik kan je naam wel gewoon nog uitspreken hoor, maar de enige die hier erg triest bezig is ben je denk ik wel zelf..
Maar als je al zo tegen mij doet op bokt in het openbaar dan vraag je om vragen en uitleg naar anderen toe. Als ik zulke dingen via PB doe is dat om Bokt te beschermen tegen dit soort vuil van jou (sorry maar ff geen andere benaming).
Bovendien als jij nu beweert dat wij dingen gaan plaatsen onder een andere naam dan ben je helemaal kinderachtig want dat doe ik echt niet, gewoon onder mijn eigen naam.
En inderdaad heb jij mij de laatste maand een hel bezorgd, dankzij een klote vreselijke zielige kinderachtige actie van jou heb ik totaal geen zin meer in mijn allergrootste hobbie. De PAARDENSPORT.
Sinds dat je achter mijn rug om Meis weg heb gehaald, en dan mij vervolgens uitschelden dat ik er op uit was om Meis van je te stelen en dat ik haar verstopt zou hebben vindt ik gemeen van je, heb ik niet meer op een paard gezeten. Tevens krijg ik ook nog van jou naar mijn hoofd geslingerd dat ik Meis in de vernieling heb gereden en ze bek kapot gereden hebt. Je weet dat dat absoluut niet waar is. Mensen proberen mij over te halen om dit wel te doen. Mijn hoofd staat er niet naar, en heb er geen behoefte meer aan.
Ik ben nog steeds aan het twijfelen om mijn allergrootste hobbie te beeindigen. Iets wat mensen die mij WEL goed kennen en vooral WAARDEREN mij tegen proberen te houden. Ik weet niet of ze dat gaat lukken!
Je weet wat er vorig jaar met Dynamiet gebeurd is. En ik durfde het niet meer aan om eigenlijk nog een verzorgpaard te nemen. Tot dat ik een goede afspraak met je had gemaakt om Meis (althans dacht ik), maar dat het zo zou aflopen heb ik nooit gewild maar je hebt er wel zelf om gevraagd!
Ik wil voorlopig niets meer met de paarden te maken hebben. Ik hoop dat je je zin nu hebt gekregen!!
Ik kan nu alleen maar zeggen:

MERILYN BEDANKT DAT IK GEEN HOBBIE WAARSCHIJNLIJK MEER HEB!! DE PAARDEN KUNNEN ME REET ROESTEN NU.
Ik hoop dat je misschien een idee hebt over hoe ik erover denk en hoe mijn gevoelens zijn want jij geeft mij niet eens de tijd voor een uitleg!

Ik zou zeggen (krijg het bijna niet uit mijn strot) Veel geluk met Elroy, en hoop dat je net zo succesvol als met Muts mag worden...
(Goh ik kan toch nog wat aardigs zeggen Verward Verward )

Moet ik nog zeggen van wie?????

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:24

hey metellica ik zie dat je het zelf net zo hard doet dus dat slaat nergens op er komt altijd een ruzie en met pam is allang opgelost Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:25

Nou, dat is duidelijk Roel, en het is eruit...lucht op toch? Maar nu kappen....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:00

blijkbaar toch niet zo'n flauw bericht.. Verward
Anyway, zoals ik al schreef:
"wie de schoen past trekt hem aan.." Knipoog
who's next..?


btw: dit soort berichten worden idd (te?) vaak geplaatst, maar de laatste tijd wordt 't hier ook wel steeds 'triester' af en toe hoor ,vind ik. Vandaar dat er misschien weeer een topic over geplaatst werd Verward

enne.. w.b. die 'subtiele dreigementen' met zgn. uitgeplozen berichten en afzenders..? tuttut..

laat ik er maar over ophouden heb alweer teveel gezegd waarschijnlijk Haha!
laten we bokt gewoon houden zoals 't ooit was en zoals t bedoeld was te zijn.., deal..?! Lachen
De wereld is soms al rot zat..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:26

GO MADELEIN!!!!! Ik ben het helemaal met je eens, we gaan stoppen met het posten van flauwe berichten en we gaan voor de FUTURE hahahaha Lachen Party!! Lachen van BOKT!!!!JOEHOE!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:28

Geeeeeeeeeeeeen persoonlijke vetes via bokt Boos!

Doe dit lekker persoonlijk, via mail of (liever nog) helemaal niet..

Overigens is het extreem lomp om (zonder medeweten van de afzender) PB's of Email door te sturen Boos!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carineken, ElCamino, ellen05, Flying_Angel, Frieke84, Hootje, Kimberly520, naomi_mickey, Shivaya en 54 bezoekers