9/8 in ermelo... (NRPS wedstrijd)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
NRPS97

Berichten: 241
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 09:02



Snelle_Belle

Berichten: 390
Geregistreerd: 09-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 13:09

Hoi allemaal, khe ff vraagje, weet iemand of de puntentelling meetelt??? Ik dacht zelf eerst van niet, maar hoorde later iemand zeggen van wel!??!?

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 13:17

Snelle_Belle schreef:
Hoi allemaal, khe ff vraagje, weet iemand of de puntentelling meetelt??? Ik dacht zelf eerst van niet, maar hoorde later iemand zeggen van wel!??!?


tuurlijk telt het mee... dus wel winstpuntjes halen!!!!!!!! En doe jij ook mee??

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Snelle_Belle

Berichten: 390
Geregistreerd: 09-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 13:25

sophie_kurk"]
[quote="Snelle_Belle schreef:
Hoi allemaal, khe ff vraagje, weet iemand of de puntentelling meetelt??? Ik dacht zelf eerst van niet, maar hoorde later iemand zeggen van wel!??!?


tuurlijk telt het mee... dus wel winstpuntjes halen!!!!!!!! En doe jij ook mee??
[/quote]

Maar diegene zei dat het nie in Paard&Sport stond, dus nie meetelde.... maar goed... zie we daar vanzelf wel! Nee ik doe niet mee (heb de NRPS-er net een paar dagen), maar ik ga er wel heen want een vriendin van mij doet mee en dan ga ik natuurlijk mee, allemaal mooie NRPS-er bekijken Knipoog en voor groom spelen, haha, wow dat klinkt prof!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 13:31

Snelle_Belle"]
[quote="sophie_kurk"][quote="Snelle_Belle schreef:
Hoi allemaal, khe ff vraagje, weet iemand of de puntentelling meetelt??? Ik dacht zelf eerst van niet, maar hoorde later iemand zeggen van wel!??!?


tuurlijk telt het mee... dus wel winstpuntjes halen!!!!!!!! En doe jij ook mee??
[/quote]

Maar diegene zei dat het nie in Paard&Sport stond, dus nie meetelde.... maar goed... zie we daar vanzelf wel! Nee ik doe niet mee (heb de NRPS-er net een paar dagen), maar ik ga er wel heen want een vriendin van mij doet mee en dan ga ik natuurlijk mee, allemaal mooie NRPS-er bekijken Knipoog en voor groom spelen, haha, wow dat klinkt prof!
[/quote]

volgens mij stond het een keer niet in de paard en sport omdat toen de inschrijfdatum al verlopen was, en het dus niet de bedoeling was dat je je nog inschreef. In het nummer daarna stond de wedstrijd er wel weer in omdat er niet zo heel veel inschrijvinghen waren, tenminste dat is wat ik weet... Ik weet ook heel zeker dat de punten gewoon meetellen....


hoe heet het paard/pony die bereden word op die wedstrijd... misschien zien we elkaar nog wel! oohw de klasse is ook wel handig om te weten haha

iig ik spring en dressuur in de B en de starttijden zijn nog niet bekend...

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Snelle_Belle

Berichten: 390
Geregistreerd: 09-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 20:40

sophie_kurk"]
[quote="Snelle_Belle"][quote="sophie_kurk"]
[quote="Snelle_Belle schreef:
Hoi allemaal, khe ff vraagje, weet iemand of de puntentelling meetelt??? Ik dacht zelf eerst van niet, maar hoorde later iemand zeggen van wel!??!?


tuurlijk telt het mee... dus wel winstpuntjes halen!!!!!!!! En doe jij ook mee??
[/quote]

dat klinkt prof!
[/quote]

hoe heet het paard/pony die bereden word op die wedstrijd... misschien zien we elkaar nog wel! oohw de klasse is ook wel handig om te weten haha

iig ik spring en dressuur in de B en de starttijden zijn nog niet bekend...
[/quote]

hoi, ik weet niet of de eigenaar dat wil dat ik dat op internet zet, maar het is springen en dressuur en een prachtig paardje!!!! (ja dat wor moeilijk vinden!)

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:51

waarom mag je dat dan niet zeggen??

het heeft wel in de paard en sport gestaan hoor, en je punten tellen ook gwoon mee...

ik weet nog niet hoelaat ik moet...

............

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 21:44

ik ook niet... tijden zijn nog niet bekend

kheb een idee,waarom kijk ij niet of je mij ziet (of anique of lisa) kun jij ff hoi zeggen haha

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:45

haha hoeven wij niet te zoeken Haha!

............

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 11:36

de startlijsten zijn nu wel bekend als je op www.nrps.nl kijkt komt het al gelijk in beeld bij mij, ik moet als nr 83 en van de m2 als nr3, de ponys dressuur begint om ong 1 uur dus ik moet iig savonds Haha! is het tenminste niet zo warm... en ht springen is ook al bekend...

............

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 11:58

ja ook ik sta erbij ik moet als 23e bij dressuur B (pony´s) en anique moet als 17e dus we kunnen mooi samen Haha! en het springen.... anique 10.00 en ik om 10.30 (en ik moet maar tegen3 anderen) maarre hoe laat begint de dressuur nou dan?

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 12:15

ik snap het niet echt Verward ik sta 2x ingeschreven voor het springen en heb maar een coupon ingestuurd Verward en met de dressuurlijst vind ik et ook een beetje vaag, want ik had dus 2 coupons ingestuurd, maar voor zover ik begrijp, moet ik aar een keer dresuren mmm vaag, heeft er iemand uitleg?!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:17

Ikikikik
Sophie en i hebben het alweer uitgezocht, slim als wij zijn! Schijnheilig
I2 keer springen en 2 keer dressuren. Druk zulen ze in ieder geval niet meer zijn met dressuren!

NRPS97

Berichten: 241
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:19

De auto die de trailer moet trekken is stuk, en het is dus niet zeker of ik op tijd ander vervoer heb of dat de auto op tijd gemaakt is.
Anders moet ik om 13.32 en 13.56 in de B dressuur - pony's.

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:21

neronelja schreef:
De auto die de trailer moet trekken is stuk, en het is dus niet zeker of ik op tijd ander vervoer heb of dat de auto op tijd gemaakt is.
Anders moet ik om 13.32 en 13.56 in de B dressuur - pony's.


Dan zien we je wel denk ik! Wij gaan ook nog springen, dus moeten we er al voor menselijke tijd zijn :S
Lijkt me leuk om (als je kan) even tijd/plaats af te spreken, als iedereen alles zeker weet Haha! (wij zitten ook nog een beetje met vervoer)

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 12:56

neronelja schreef:
De auto die de trailer moet trekken is stuk, en het is dus niet zeker of ik op tijd ander vervoer heb of dat de auto op tijd gemaakt is.
Anders moet ik om 13.32 en 13.56 in de B dressuur - pony's.


Dan zien we elkaar vast nog wel... alvast suc6

enne arme pony´s die zijn helemaal dood aan het eind van de dag (2x keer springen en 2x dressuur)

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:04

sophie_kurk"]
[quote="neronelja schreef:
De auto die de trailer moet trekken is stuk, en het is dus niet zeker of ik op tijd ander vervoer heb of dat de auto op tijd gemaakt is.
Anders moet ik om 13.32 en 13.56 in de B dressuur - pony's.


Dan zien we elkaar vast nog wel... alvast suc6

enne arme pony´s die zijn helemaal dood aan het eind van de dag (2x keer springen en 2x dressuur)
[/quote]

tja het leven gaat niet over rozen ( ik ga gewoon voor elastiekies Knipoog )

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 22:25

ow ik hoef geen eens savonds ik moet om 13.16 en om 13.40 in ring 9 dus miss zie ik jullie nog wel als mn punten lang duren...

............

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 08:42

Weet iemand het adres waar ik mijn springcoupons kan nasturen, ik heb al wel die van het dressuren gestuurd, maar nu ben ik het adres kwijt, wie kan het mij vertellen?


Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 09:37

xxLisaxx schreef:
ow ik hoef geen eens savonds ik moet om 13.16 en om 13.40 in ring 9 dus miss zie ik jullie nog wel als mn punten lang duren...


wij moeten ´s ochtends springen en pas rond 3 uur dressuren, dus ons zie je nog wel wij zijn pas klaar met dressuren om 4 uur dus dat word lang w88

maarre anique (slimerik) het adres is NRPS stamboekbureau
de beek 125A
3852 PL Ermelo

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 10:12

maar op die site staat ander andres: De organisatie moet vóór dinsdag 5 augustus beschikken over de geldige startcoupons van alle deelnemende combinaties. Anders kan men niet starten. Opsturen naar: A. van Esch, Achterdijk 11, 5469 PA Erp.

............

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 10:13

vaag, ik moest het naar dat andere adres opsturen (ik had gebeld) maar ik moest ook al dat ene formulier niet invullen

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 10:31


............

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 10:48

okey, ik stuur die laatste springcoupon wel naar dat andere adres dan, maarre iedereen die gaat veel suc6

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 11:03

hmm ik stuur ze gewoon naar het adres dat ik over de telefoon heb gekregen (dat is het adres van soof) Dat zeiden ze tegen mij over de telefoon. Ik heb wel dat formulier ingevuld, maar dat moest ik doen omdat ik laat was met inschrijven en dan wist ik zeker dat ik er bij zat, omdat er toen nog maar een paar plekjes vrij waren.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Selina en 9 bezoekers