jippie morgen naar divoza!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

jippie morgen naar divoza!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 23:38

ik ga alvast een nieuw winterdek kopen een 200 grams . maar wil eigenlijks ook een dek voor er voor.
een zomerdek die eigenlijks waterdicht moet wezen maar weet niet of dat bestaat.
wordt morgen een duure dag Haha!

we gaan er nog met 5 andere paardenliefhebbers heen in 1 auto.
gezellig Haha! verslag komt savonds

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 23:39

Ik ga zaterdag met 2 vriendinnen: laten jullie nog wel wat voor ons over hihihihi! Haha! Veel plezier he!

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 07:29

Enola schreef:
Ik ga zaterdag met 2 vriendinnen: laten jullie nog wel wat voor ons over hihihihi! Haha! Veel plezier he!
dat doe ik waarschijlijk vanavond

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 13:05

ik wil der ook een keertje heen, het is alleen te ver rijden volgens mijn ouders Verward (1,5 uur) en als ik met de trein ga heb ik geen geld meer over als ik er eenmaal ben Boos!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 13:13

Succes en zorg ervoor dat je in een keer het juiste koopt, ze zijn daar nogal ON-klantvriendelijk wat ruilen betreft. Ik kom daar echt NOOIT meer.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 13:34

In Zoetermeer misschien, maar ik heb in Leek nog nooit problemen gehad met ruilen van spullen.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 13:36

dreamegirl schreef:
wordt morgen een duure dag Haha!


Inderdaad......dat is mij ook nog nooit meegevallen.
Dus dure met dubbel "uu"zou wat mij betreft wel "duuuuuuuuure" kunnen worden. Knipoog

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:41

ik ben net naar divoza zoetermeer geweest.
ik heb voor 139 euro spullen gekocht.
ik heb die sale actie gebruikt.
4x halster met 50% korting
kieffer hoofdstel met 50 korting (was nu maar 30 euro)
zwart hoofdstel bruin onderlegd 50% (was nu maar 20 euro)
geel shabrak met gele bandages
een dressuurzweep
en kieffer spul voor je laarzen.

het viel mij echt mega mee de prijs.
normaal heb ik daar maar 1 kieffer hoofdstel voor Lachen

veel plezier morgen

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:54

Cinzano schreef:
Succes en zorg ervoor dat je in een keer het juiste koopt, ze zijn daar nogal ON-klantvriendelijk wat ruilen betreft. Ik kom daar echt NOOIT meer.



Ik ga ook gewoon naar "de Stal" een paardenwinkeltje in Noordwijk. Dezelfde spullen, meestal veel goedkoper en je wordt altijd toppie OK dan! geholpen. Ze zijn alleen niet zo megagroot maar hebben alle artikelen in een kleiner oppervlakte. De mensen zijn aardig en ze nemen echt alle tijd voor je!

Nee, divoza zegt me helemaal nixs meer! Bij divoza kijken ze soms niet eens naar je om......

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 18:00

Kun je gelijk voor een goed menboek kijken

Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:05

In de Bit (nr 100) zit een bon voor 10 euro korting bij een aankoop vanaf 75 euro, en je kreeg er geloof ik ook nog een gratis halster bij. Dat maakt het dan weer net een beetje goedkoper

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 23:27

heb stubben zadelzeep gehaald
en rapido lederdressing
kruidensnoepjes
mineralen steen.

dek was nog niet op vooraad en menboeken hadden ze niet over het beginwerk

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:58

Vindt je het niet verstandiger om eerst een mencursus te doen, je hebt blijkbaar niet veel ervaring met mennen, ik persoonlijk zou dan eerst een cursus gaan doen, moet erg leuk zijn.

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 00:09

mencurses staat al gepland maar is pas in maart. ruurd heeft mij geholpen nu met optuigen en gaat mij helpen dus komt wel goed

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 00:35

Ik heb al een paar topics hierover gelezen en denk dat het niet goedkomt, je tuig kan nu wel "goed" zitten maar dat was niet het enige wat mis was, heb je misschien ook een andere kar met langere lamoenen aangeschaft...

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:17

ik ga ook maar eens heen weet alleen niet wie ik moet meenemen me moeder zou niet mee willen, dus animo? Tong uitsteken

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 16:44

Nou voor mij voorlopig geen divoza of welke ruitersportzaak dan ook. Heb de laatste tijd zoveel gekocht dat mijn potje aardig leeg is Huilen .

Ga nu tot en met juni 2004 niks meer(proberen) te komen en dan ga ik weer heerlijk mijn slag slaan met sjabrakjes, zadel, beugels, beugelriemen, kortom alles wat een jong paard nodig heeft om ingereden te worden Haha!

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 16:56

Drommels schreef:
Ik heb al een paar topics hierover gelezen en denk dat het niet goedkomt, je tuig kan nu wel "goed" zitten maar dat was niet het enige wat mis was, heb je misschien ook een andere kar met langere lamoenen aangeschaft...


OFF TOPIC!!

Ze weet het nu wel hoor! Huilen Dit is zo droevig al die reacties, hoe vaak moet ze nou nog zeggen dat ze het verandert heeft etc etc!!!

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 19:58

Ipsilonka"]
[quote="Drommels schreef:
Ik heb al een paar topics hierover gelezen en denk dat het niet goedkomt, je tuig kan nu wel "goed" zitten maar dat was niet het enige wat mis was, heb je misschien ook een andere kar met langere lamoenen aangeschaft...


OFF TOPIC!!

Ze weet het nu wel hoor! Huilen Dit is zo droevig al die reacties, hoe vaak moet ze nou nog zeggen dat ze het verandert heeft etc etc!!!
[/quote]dankje wel graag off topic Scheve mond

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 20:12

Een waterdichte 'zomerdeken' bestaat zeker Lachen. Ook wel ongevoerde regendeken genoemd Tong uitsteken
Ik heb er zelf 1 voor Pinky en vind hem super. Ik gebruik meestal eerst de zomerdeken. Zodra het iets kouder met iets meer kans op regen wordt gebruik ik die deken en later in het jaar ligt hij over de staldeken heen, daarna over de winterdeken of zelfs over 2 dekens. Geweldig

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 20:55

Maandag moeten we de auto naar de garage brengen en dan mag ik er weer even heen. Om de schrik af te kopen zeg maar.
Voor uitleg over de auto zie [ITP] Vakantie foto's

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 21:34

Ik heb ook zo'n ongevoerde deken, waterdicht en ademend, laat helemaal geen spettertje door. Van Divoza, waar je in Leek prima kan ruilen of geld terug krijgen!. De deken is een Rambo Rhino (Horseware Ireland), met staartflap in een mooie kleur donkerblauw. Echt een aanrader voor paarden die geen warme deken nodig hebben (zoals een tinker dus Knipoog ) of voor de regentijd in voor- en najaar.

suzie66
Berichten: 97
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 21:39

ik vindt divoza erg tegenvallen en ze hebben de helft niet

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 21:50

Ik vind juist dat ze een enorme voorraad hebben. Als je iets niet kan vinden moet je erom vragen en dan hebben ze het vaak in het magazijn liggen. Ik heb echt geen aandelen maar ik vind het echt een superstore! Met mijn creditcard in de aanslag (jaja, dan merk je de uitgaven niet zo meteen Knipoog ) is het echt een uitje. Leuke koffiecorner met (gratis) koffie en frisdrank. En geen verkopers die in je nek lopen te hijgen. Maar ze zijn er altijd als je vragen hebt. En ik heb er mijn prima oude zadel vandaan, na lang zoeken voor de goede breedte Lachen

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 23:40

ik viond divoza ook niet zo heel goed maar ga er toch altijd heen,
ben vandaag naar boer en peerd geweest in diever en heb een mooi vanille kleurig eskadron dekje gekocht, gouden beugels en riempjes met gouden gesp voor de sporen
was ook goedkoop uit want had mijn spaarkaart vol en ik had nog een tegoed bon van 58 euro scheelde in totaal toch 70 euro