Naar de kliniek geweest met Michelle

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Naar de kliniek geweest met Michelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 15:02

Na jarenlang getreuzeld te hebben had ik vandaag eindelijk eens een afspraak bij de kliniek.

Een paar maanden geleden was er al spat geconstateerd aan d'r ene been, maar om het zeker te weten moesten er toch foto's gemaakt worden.

Michelle liep gelukkig zo de trailer in! Maar was wel een beetje zenuwachtig toen ze er eenmaal instond.

Eenmaal daar was ze weer rustigiger.
Eerst weer wat buigproeven gedaan en buiten m'n verwachtingen ging het nu om d'r voorbeen! Daar liep ze behoorlijk kreupel op!
Toen heeft hij d'r been stukje voor stukje verdoofd om te kijken waar het precies zat, en dat was bij d'r kogel.

Foto's gemaakt van d'r achterbenen en dat ene voorbeen.
Ze heeft lichte spat aan d'r achterbenen, wat na enige tijd wel aan elkaar gaat groeien, waardoor ze weer beter gaat lopen(hopelijk)al loopt ze op dit moment gewoon goed, maar heel af en toe zie je dat ze er wat last van heeft.

D'r kogel bij d'r voorbeen zat te weinig gewrichtsvloeistof, het kan een ontsteking zijn, maar het kan uiteindelijk ook komen doordat d'r kraakbeen weg is, dus versleten.
Ze is ingespoten met vloeistof en nu maar afwachten.

Over 3 weken komt de arts weer kijken hoe het gaat, ondertussen mag ik wat met 'r aan de hand stappen.

Ben zo opgelucht!
Eindelijk weet ik eens zeker wat het is en wat ik met d'r mag doen!
het was altijd een beetje aankijken, maar de laatste tijd werd ik het echt zat, die onzekerheid, niet weten wat ik precies met d'r mag doen!
Het zal wel aardig wat gaan kosten, maar ik ben echt blij dat ik het gedaan heb! Anders was ik er zelfs niet eens achter gekomen dat er wat met d'r voorbeen was!


Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:58

Ik snap dat je opgelucht ben.

Maar waarom had je jaren getreuzeld dan?

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 17:12

Ze had iedere keer weer wat... dan het ene been, dan het andere been.. ook een keer een peesblessure gehad(eigenlijk sinds die blessure is het mis gegaan) dan ging het weer lang goed, en dan weer mis.. en zo ging het maar door..
Vandaar dat getreuzel... het ging heel lang goed, tot ik ze een keer in draf sterk door d'r achterbeen ging.. en er niet meer op kon leunen.. dat was dus dat spat geweest..Na 2 dagen liep ze weer goed, maar 2 weken erna gebeurde het weer, arts erbij blablabla.. mocht er weer op(alleen stappen) en aankijken hoe het ging... heeft ongeveer 2 a 3 maanden geduurt, en dus toch maar besloten die foto's te laten maken..

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 17:53

hmmm een lastig verhaal maar fijn voor je om voor nu te weten wat het is. ben je niet bang dat het de volgende keer weer iets met een ander been is?

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 17:59

Ze heeft nog maar 1 been over dus Tong uitsteken


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:07

Afbeeldingmaar één been?!? Knipoog
Laatst bijgewerkt door Pellie op 31-07-03 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 22:11

Gezien ze aan d'r andere benen al wat heeft, is er nog maar 1 been over Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dandy200, Dark7, Herfstblad, jusdepomme, Ptl4ever en 158 bezoekers