GEzocht goede pensionstal straal 10 km om berkel en rodenrij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-01 08:02

Gevraagd: goede stal, schone stallen, liefst buitenbox of ruime lichte binnenbox, GOEDE buitenbak, weidegang, controle stal eigenaar op paarden, 10 km rondom Berkel en Rodenrijs, binnenmanege mag (hoeft niet), goede sfeer op stal tussen pensionklanten, bereidwillig wanneer nodig extra voer te geven (zelf gekocht) of medicijnen te verstrekken.
Weet iemand in de buurt van Berkel en Rodenrijs, Pijnacker, Bleiswijk, Rotterdam noord een goede pensionstal!!!!!


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 08:40

ben je weer on the move Eleonoor?

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-01 08:52

Ach, gisteren een soort stalvergadering gehouden onder de pensionklanten ivm ons waterparadijs van 20 x 40. De staleigenaar, een boer, heeft een duidelijke mening, klachten? dan ga je maar weg, ben niet van plan ook maar een cent aan de buitenbak te besteden. De buitenbak is dus zo goed als overleden bij ons. Al een paar jaar niets aan gedaan maar wel steeds meer klanten. We hebben nu ong. 16 paarden/ponies staan en een waterlaag over de buitenbak. In het weekend kan ik wel uitwijken naar BGV om daar binnen te rijden, en door de week naar les bij de BGV maar de overige dagen lukt dat niet meer. We zijn opzoek naar een stal waar meerdere van ons terecht kan, uiteraard met een goede bodem. Het punt is dat wij als klanten onderling het heel goed kunnen vinden, alleen als wij aan de boer gaan melden dat wij de buitenbak niet goed vinden we zeker weten dezelfde dag op straat staan. Moeilijk punt dus, vandaar dat ik nu wat aan het zoeken ben...... Liever ga ik daar niet weg, maar als we nu al niet meer fatsoenlijk gebruik kunnen maken van de buitenbak zal het de rest van de herfst en winter niet veel beter worden. Vorig winter was het ook al drama.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 09:12

Ik weet niet wat jullie daar betalen, maar die vent kan geen geld vragen voor faciliteiten als jullie daar niet gebruik van kunnen maken.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-01 09:25

Nou, dat was ook onze reactie. Hij heeft vorige herfst 5 stallen bij gebouwd, en dus 5 nieuwe klanten binnen gehaald (ondertussen al 6) en vindt nog steeds dat we betalen voor stal met stro, hooi, kuil en voer. De rest is maar mooi meegenomen. We hebben als klanten ook al gezegt dat we best bereidt zijn wat meer stalgeld te betalen als de buitenbak maar goed wordt aangepast. Alleen, wie zegt dat tegen die boer, de kans is groot dat we dan moeten vertrekken. De boer sleept wel de bak dagelijks (nu niet omdat het weer een waterparadijs is) en probeerd op zijn manier door geulen te graven het water eruit te krijgen. Maar dan heb je een bak met vele opstakels en gevaren voor het paard (met al die geulen) en je kan er dus niet meer in.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 10:20

Het is duidelijk, het is hem alleen om het geld te doen. Veel klanten is meer geld. Dat is alles wat telt voor hem. Ik zou dan ook liever naar een andere stal gaan hoor. Klanten moeten dit niet pikken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: s0173957 en 37 bezoekers