Ben nog nooit zo kwaad geweest!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-01 13:54

Jeetje, wat ben ik kwaad zeg!!! Extreme duivel Extreme duivel
Ik kan het nog steeds niet geloven!!

Ik kreeg vrijdagavond een smsje van mijn beste vriendin. Of ik thuis was en haar wilde bellen, want het was HEEEL dringend....

De lijn was bezet bij ons thuis, dus stuurde smsje terug. Toen belde zij mij op. Helemaal huilend en overstuur!! Verward Verward
Ik vermoedde al dat er iets was tussen haar en haar vriendje (die ze ruim 2 jaar heeft).

En ja hoor, ik had gelijk.
Ze had het uitgemaakt.
Reden: Hij heeft haar 1,5 jaar lang bedrogen!!!

Het zat zo:
1,5 jaar geleden is hij een keer vreemdgegaan met een ander. 'Alleen' 1 keer mee gezoend.
Daar kwam ze achter. Dikke ruzie enzo, maar toch weer goedgekomen.
Een tijdje later kwam ze erachter dat het niet bij 1 keer zoenen is gebleven, maar dat het 3 is gebeurd.
Weer dikke ruzie en uiteindelijk weer goedgekomen.

1,5 jaar lang goed gegaan, tot vrijdagmiddag.
Toen kreeg ze van die vriend van dat meisje waar ie mee vreemd was gegaan te horen dat het niet alleen maar bij zoenen was gebleven... Maar dat ze dus zeg maar 'ALLES' hebben gedaan!!!!! Boos! Boos! Boos!

Toen heeft ze haar vriendje dus gebeld om opheldering te vragen en wat denk je: HIJ GAF HET TOE!!!!!!
DE EIKEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Extreme duivel Boos!

Ik was zo vreselijk kwaad op die vent dat ik gewoon spontaan met mijn vriending mee moest huilen!! Huilen

Hoe kan die KL**TZAK zoiets flikken!!!!

Heb mijn vriendin gisteren maar even heel lang getroost.........

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10


Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 13:57

OOO wat gemeen dat mensen zoiets doen
echt stom Boos!
veel sterkte ermee (ook voor je vriendin natuurlijk)

Gucci
Berichten: 182
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 14:00

Ik weet presies hoe het is om bedrogen te worden daarom zeg ik voorstaan ook altijd ALS ZE UT 1 X DOEN BLIJVEN ZE UT DOEN DUMPEN DUS>>>> gelijk uitmaken voorstaan... en het heeft niets met alcohol te maken of ze dronken waren of niet ze weten heus wel wat ze doen.... Maar ik weet hoe banketstaaf het voel zeg maar tegen je vriendin dat ze beter af is zonder hem... ik weet daar heeft ze nu nog niets aan maar streks als ze echt een lieve jongen tegen komt weet ze het wel...

Groetjes

Ik ben op zoek naar Gucci

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 14:07

Ben ik ff blij dat ik geen vriendje heb, hihi!!

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

carina

Berichten: 2779
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 14:11

oehhhhhh ik zou ook link worden ... }> }> }> }>

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 14:31

wat een ongelovelijke L*L zeg.

Maare ze moet blij zijn dat ze van hem af is en hopelijk voorgoed. Succes en troost haar ook maarvan mij Lovers .

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 15:51

ONCE A CHEATER ALWAYS A CHEATER!!!!! grrrrrr.....jongens!!!!!!! Je kan niet met en niet zonder ze leven.......grrrrrr
Ik haat dat soort jongens.......ik heb ook een keer precies hetzelfde gehad hoor......en tsja....zoals ze in ze zeggen: Play the player before he plays you.....
okeej, niet helemaal waar....ik werd eerst bedrogen...en dan maar zijn beste vriend he!!!! Haha!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 15:54

Inderdaad een rotstreek Boos!

Maar ja, veeeeeeel mannen gaan vreemd (zo niet allemaal)

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 16:26

Wat een L*L zeg! Ik vind het echt zielig voor je vriendin, vooral na 1.5 jaar (tis natuurlijk nooit leuk, maar 1.5 jaar is best lang.)

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 17:51

wat een zak zeg! Boos! wens je vriendin maar veel sterkte!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 18:56

wat een gigantische L^L zeg! En weet je wat? als ie het toegeeft, betekend ook nog eens dat ie er trots op is!!!! Misselijk Sorry hoor, maar die heeft gewoon geen gevoel en geweten! Zeg je vriendin maar dat het beter is dat die eikel weg is! Hij is potverdomme trots op zichzelf, ze kan veel beter krijgen! Boos! Frusty

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 19:02

Citaat:
Op 2001-09-09 17:26, schreef Manon:
Wat een L*L zeg! Ik vind het echt zielig voor je vriendin, vooral na 1.5 jaar (tis natuurlijk nooit leuk, maar 1.5 jaar is best lang.)



Ben het hier helemaal mee eens, wat een zak zeg Boos! Boos! Extreme duivel Echt een gigantische oliebol ( Knipoog ) nee, het is echt een gigantische L*L vind ik Extreme duivel Wens haar maar veel sterkte van ons Scheve mond\

Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 20:15

net als Jura denk ik dat het mannen eigen is.
Als ze zo nodig met een ander willen, dan kunnen ze linea recta opzouten (en wegblijven).

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 21:05

Laura wens je vriendin sterkte van me. Ik weet hoe ontzettend kloten het voelt als je bedrogen bent door iemand!!

Over het topic dat vreemd gaan typisch iets is voor mannen wil ik graag iets zeggen: scheer ons alsjeblieft niet allemaal over 1 kam. Niet iedereen is het zelfde en er zijn volgens mij ook trouwe kerels (ben er zelf 1 namelijk). Kan het me ook voorstellen dat als je een paar keer (of zelfs 1 keer) belazerd bent dat je dan denkt dat alle mannen hetzelfde zijn. Ik hoop maar dat iedereen die een keer belazerd is het vertrouwen weer terug kan krijgen in mannen want er zijn ook eerlijke kerels!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 21:43

Sorry Maarten, ik heb mannen horen zeggen 'neehoor ik zou nooit vreemd gaan' en nog dezelfde avond....tsssss Boos!

Ik ga hier verder niet op door, maar ik ben ervan overtuigd dat mannen zo zijn. Ik ben zelf nog nooit belazerd hoor, maar net als Lovely heb ik dan ook zoiets van dat ze dan meteen kunnen oprotten.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 23:07

Maarten, ik geloof wel dat jij de uitzondering bent. Hoeveel mannen zijn er nou die:
- graag niet-geweldadige films kijken,
- graag koken, ook voor de vrouw,
- van paarden houden,
- niet vreemdgaan,
- kunnen nadenken verder dan hun (zeg maar,..) lang is,
- behoorlijk iets onder woorden kunnen brengen,
- en nog aardig en geduldig zijn ook?

Oef, daar zijn er niet veel van, ik denk dat we heel zuinig moeten zijn op Maarten.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 08:46

Als ik zo dacht over mannen als jura, dan had ik nu geen relatie. Want als ik dacht dat mijn vriend zo zou zijn, dan hoefde ik hem niet. Maar ik denk overigens wel dat de meeste mannen zo zijn. Maar ja, vrouwen maken ze ook zo he. Zij doen namelijk net zo hard mee met het bedriegen van die andere vrouw, vooral als die andere vrouw ouder is en minder aantrekkelijk. Ze vergeten dan dat ze zelf op een dag ook zo zullen zijn en misschien ook wel ingeruild zouden kunnen worden. Vrouwen zijn eigenlijk nog stommer dan mannen, omdat ze zichzelf in deze positie laten manoeuvreren.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 08:58

Tja, ben het tot op zekere hoogte met Desiree eens. Voor vreemdgaan zijn er twee nodig. Als degene met wie wordt vreemdgegaan van niets weet, dan is meneer zo fout als wat, geen twijfel mogelijk. Maar als 'die andere partij' er willens en wetens aan meewerkt, ligt de schuld dan alleen bij de man, is het dan zijn probleem? Dacht het niet. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, etc. etc.

Misschien zijn vrouwen niet zo snel geneigd om uit zichzelf vreemd te gaan, maar andersom komt naar mijn idee wel erg vaak voor: als een 'bezette' man interesse in hen toont gaan ze er graag in mee... Menselijk? Of - net als ik veel mannen vaak over zichzelf hoor zeggen - gewoon een kwestie van domme hormonen? Wie het weet mag het zeggen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 09:02

haha die maarten ik denk idd dat we zuinig moeten zijn op hem. Verward

Hopelijk is die van mij ook te vertrouwen en niet vreemd gaat anders heeft hij echt een probleem Schijnheilig . Haha!

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 09:09

Lov, ze bestaan. Ik heb er ook eentje. Is niet gek op paarden maar komt wel wedstrijden kijken, foto's maken en luistert geduldig naar mijn verhalen. Hij heeft laatst zelfs Pablo geprobeerd te longeren met wat hulp van mij. Ging niet eens zo slecht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 09:23

kun je ook "emotioneel" vreemdgaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 09:30

Lov, haal dat puntje van het koken weg, dan voldoet die van mij aan de rest hoor. Ze bestaan!
Ik ken trouwens ook genoeg vrouwen die de term 'greppeldel' dubbel en dwars verdiend hebben!

Enne, Zep: ja, emotioneel vreemdgaan bestaat en komt denk ik vaker voor dan iedereen zou willen....

Back topic:
Die vent is een hond of nog minder, en verdient jouw vriendin niet eens. Dat hij maar doodongelukkig mag worden en een vette SOA op mag lopen! Extreme duivel !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 09:45

Zelf vreemdgaan of met een bezette man aan de rol, daar kun je voor kiezen. Je hebt geen keuze of je eigen man wel of niet vreemdgaat, dat is wel een klein verschil.
Emotioneel vreemdgaan bestaat ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 09:55

Vertrouwen is het sleutelwoord.....
En als dat eenmaal geschaad is.....

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 09:55

Waar ik slecht tegen kan is dat vrouwen er in meegaan als een 'bezette' man interesse toont, maar vervolgens het slachtoffer gaan spelen als hij toch voor zijn huidige vrouw/vriendin kiest. Natuurlijk komen er een hele hoop emoties bij kijken, maar je weet tenslotte waar je aan begint en ik vind niet dat je dan alleen de schuld bij HEM moet leggen, je gaat er zelf even hard in mee. Vraag me af hoe die vrouwen zouden reageren als het hun eigen man was die vreemdging? Lov, vandaar ook mijn opmerking 'wat gij niet wilt dat u geschiedt' etc.

Oh en trouwens: als een man voor mij zijn huidige relatie zou opgeven, dan zou ik me daar ook niet lekker bij voelen. Hij zou dat dan vervolgens toch even makkelijk bij mij kunnen doen? Maar goed, misschien ben ik daar wel extreem wantrouwend in.

Oeps, volgens mij ga ik nu heeeeel erg off topic... Lips are sealed

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone - but it takes a lifetime to forget someone.</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-10 11:04 ]</font>