wie, naar Limburgse Kampioenschappen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

wie, naar Limburgse Kampioenschappen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 01:02

de selecties voor de limburgse kampioenschappen voor pony's dan voorbij.
het waren er helaas maar 2, ik vond het zelf geen geweldig aantal, maar i.v.m. de vogelpest zat er niks anders op.

met dressuur E-M1 heb ik 2 x de selectiewedstrijd gewonnen (189 en 170 punten)
met springen heb ik eigenlijk niets bijzonders gepresteerd, maar volgens mij is bijna de hele ring door naar de limburgse, best wel vaag.
Dus met Jafet ben Jaquar heb ik me geselecteerd voor E-M1 dressuur en E-B springen.

oja en met Mad Jamie sta ik 5de reserve in het D-B, haha eigenlijk best melig, want ik heb maar 1 selectie gereden met hem en dat was pas onze 1ste B proef die we reden, we hadden nog niet eens een wp en geen prijs, maar goed. en met Mistral Jinx heb ik me helaas helemaal niet geselecteerd, maar dat geeft niet, hij wordt nu controleerbaarder op wedstrijden.

wie heeft zich nog meer geplaatst? en in welke klasse?
zondag word de laatste selectie voor de paarden gehouden, diegene die zich dan (alsnog) selecteren , geven die dan ook nog bericht door?

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


Queenie

Berichten: 8
Geregistreerd: 25-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 00:26

Ik mag wel door naar de Limburgse!!! Dus we gaan ervan bakken wat er van te bakken valt!!!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 11:20

Waar worden die eigenlijk gehouden dit jaar?

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 00:05

goed gedaan hoor Queenie, ik kom wel kijken als het een beetje mee zit met de tijden.
ja ik ga er ook maar het beste uithalen en meer kan je toch niet doen he!

het word georganiseerd door Leunen,maar ik meen dat het in Sevenum is, op het evenemententerrein, net als vorige zomer.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:58

Ok, thnx.

Veel plezier en succes gewenst allemaal!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 21:44

ja thnx, jij ook trouwens! wat rijd jij daar dan eigenlijk feetje?

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 21:45

Ik rijd niet mee Lachen

Misschien volgend jaar Knipoog

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)


jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 21:57

oooozo, nou ja dan zien we elkaar hopelijk volgend jaar dan, haha!

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:07

mijn nichtje is door naar de Limburgse in de L1 dressuur en M(geloof ik?) springen.

:)

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:10

lijkt het nou zo of is het nou zo dat je makkelijker naar de Limburgse kampioenschappen dan naar de gelderse kampioenschapen mag?

bij de pony's klasse B cat. D/E gingen er van de 80 combinaties! nl. maar 7 door naar de Gelderse kampioenschappen, dus moest je wel 2x 1e of 2x 2e worden wilde je doorgaan naar de Gelderse.....

:)

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:12

Bij ons gaan er ook maar altijd 7-10 combinaties door naar de Limburgse en een maar 7-8 naar de Nederlandse. Is natuurlijk ook afhankelijk van het aantal deelnemers...

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 11:52

Ikz it nu bij de paarden, maar bij de pony's stond ik af en toe te kijken wat naar de Limburgse toe mocht. Ik had bijvoorbeeld een vrij bagger seizoen gehad, nog geen keer pijs gehad in alle wedstrijden en ik mocht gewoon door.
Volgens mij zijn er hier in Kring Midden-Limburg niet zo veel deelnemers. Want als diegene winnen die in een andere kring rijden schuift de uitslag voor de selectie gewoon op.
Nu zit ik bij de paarden en heb, al zeg ik het zelf, best wel goede wedstrijden gereden, maar ht is nog maar de vraag of ik doormag, ik hoor het zeer binnenkort......

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 00:06

tsja het idd zo dat hier in kring midden-limburg veel combinaties doormogen naar de limburgse, maarja diegene die het dan echt verdiend hebben, die winnen ook daar wel.
en suzy wat jij vertelt over een vrij bagger seizoen en dan toch doormogen, ik kna helemaal met je meepraten, had vorig seizoen emt m'n vorige pony, geen 1 x prijs en geen 1 wp gereden maar mocht wel door, maar goed was wel leuk natuurlijk.

ik hoop voor je dat je ook doormag, maar als ik het zo hoor mag dat dus wel, wat rijdt je nu eigenlijk bij de paarden L1 of L2?

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Pegassus97
Berichten: 726
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 09:46

Ik ken er ook een paar die er naar toemogen, wanneer is het precies?

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 21:05

wie dan allemaal Pegassus97 ??
de kampioenschappen voor de pony's zijn 17 augustus en voor de paarden een week erna.

oja ik ben niet de enige van de club die naar de limburgse kmag, we zijn maar een klein clubje maar iedereen mag door.
Bapke Geraets met FLoor, Jenny Kuntzelaers met Ananka , Priscilla Smets met Alegro, deze alle in het D-B dressuur.
Priscilla mag ook nog met Liquido R door in het D-Z2 dressuur
ja en ikke dan in het E-M1 dressuur en E-B springen.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:01

jammer, ik ben net 4e reserve voor de Limburgse. Heel misschien dat ik dan nog mag gaan......
Jaggie, ik rij trouwens L1 met Marco, maar ik wil zo snel mogelijk naar het L2 i.v.m het doorzitten, wat ik veel fijner vind..

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 14:37

ik geef je helemaal gelijk, doorzitten is veel fijner en zker in een proef, vind het lichtrijden iets voor het losrijden maar niet iets voor in een proef, maar goed ieders eigen menig natuurlijk.

4e reserve och dan maak je nog veel kans om door te komen, want un vriendin van mij, wel bij de pony's, stond 3e reserve in het D-B, kwam toch nog door en werd maar ffkes 5e op de limburgse, dus houdt hoop.
ik mag ook nog hoop houden sta voor het D-B ook 5e reserve.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 10:16

Ik vind het eigenlijk niet eens zo jammer dat ik er niet naar toe mag. Het is zowieso al een druk weekend en ik weet dat ik toch niets maak met m'n haf.
Plus ik vind de wedstrijden bij de paarden helemaal niet zo gezellig als bij de pony's. Hier is iedereen zo ontzettend prestatiegericht bezig, alles moet aan de kant en aangepast worden, want ze moeten allemaal een superproef neerzetten. Er hangt er een beetje een sfeer van "ikke ikke ikke en de rest kan stikken". En vooral als ik als enige daar rondrij met mijn haf krijg ik vaak niet de meest vriendelijke blikken en opmerkingen naar me toe. En bij de Limburgse zal het nog wel een graadje erger zijn.
Bij depony's vind ik het altijd veel gezelliger, iedereen kletst met iedereen, er worden ook superproeven gereden, maar er heerts niet zo'n strijdlustige sfeer.

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 11:55

Bij onze kring mogen er maar liefst 2 door. Sommige categorien 1 en sommige 3 (maar die moeten wel heel erg groot zijn!)

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 13:37

ja ok dat is ook vaak zo dat ze bij de paarden helemala niet zo gezellig zijn, zitten natuurlijk mensen bij die er hun brood mee moeten verdienen, dat is natuurlijk wel jammer als het minder gezellig is, maarja volgend jaar ofzo ga ik ook over naar de paarden, niet met jaggie hoor.

ja maar Emeraldo, jij hoort bij Brabant, en daar zijn veel meer kringen en jullie krijgen dan toch een ring vol, en wij krijgen anders haast geen ring vol daarom mogen er wel veel door.
trouwens mag jij door naar de Brabantse dan>?

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:19

bij ons op stal is het dochtertje van de staleigenaar,wel leuk Haha! die mag,zij heet romy bemelmans met har pony bolletje in b klasse van de a pony's. en een meisje van de ponyclub mag raar genoeg gaan,die zit bij de e-pony's,ook klasse b en zij heet joelle bongerds met orchard mir.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 15:15

Nee, ik mag niet...

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 16:20

toppie joh! je rijd ze er volgens mij allemaal uit in de M1, mij wel haha
ik werd van de kring laatste in de M1, oke ik ging wel steigerend door de proef, maar toch! ik mag wel naar de regio, maar ik denk niet dat ik daar ana mee ga doen!
veel succes alvast!!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 23:36

achja iedereen doet z'n best, zitten wel enkele goeie tussen, maar heb nog elke x dervan gewonnen, we gaan er gewoon voor de volle 100% voor en we zien wel waar we eindigen, als ik maar weet dat we er alles aan gedaan hebben, haha, zal wel loslopen.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 10:05

jaggie schreef:
achja iedereen doet z'n best, zitten wel enkele goeie tussen, maar heb nog elke x dervan gewonnen, we gaan er gewoon voor de volle 100% voor en we zien wel waar we eindigen, als ik maar weet dat we er alles aan gedaan hebben, haha, zal wel loslopen.


nou ik geef jou heel veel kans(en dan heb ik alleen nog maar je punten en foto's gehoord/gezien Tong uitsteken
succes!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eretria, kimmetje26, Mo_Noah en 27 bezoekers