gevorderde ruiter en beginnend paard???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-01 19:55

Ik rijd/reed eerst in een gevorderde les.....niet da tik gevorderd ben maarjah.......
Maar Floor is nog maar 4 en weet helemaal nix......bijna helemaal nix dan......ik zelf wil graag een gevorderde les blijven volgen, maar dat kan gewoon niet omdat dat te moeilijk voor dr is....zeggen ze op de manege.......
Maar ze hadden pas geleden 2 paarden ingereden en gelijk werden die de gevorderde les ingegooid.....en ik kan niet meerijden op Floor.....wat vinden jullie ervan....moet ik gewoon mijn half-gevorderde nemen of toch de gevorderde...... Verward
Help me pleazzzz

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all



Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 20:09

Hm, ik zou denk ik dan eerst nog even thuis of waar je paard staat even door blijven oefenen en als je denkt dat ze het niveau aankan, dat je mee gaat rijden. Ik denk niet dat een gevorderde les voor je paard problemen zal geven, maar ik denk dat het misschien wel een beetje lang is, omdat je zegt dat ze nog niets kan. Succes met kiezen.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-01 20:32

het is mijn verzorgpaard en hij staat gewoon op de manege.......maar de dochter van de eigenaares die rijd half gevorderd.......en ik gevorderd.......ik begrijp het zelf niet eens meer Verward

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 21:54

Van zulke dingen blijf je niks snappen.....probeer je er niet te boos om te maken, en wacht maar rustig af. Ik snap erg wat je bedoeld, ben ook wel eens ergens in gegooid waar ik het niet mee eens was. Niet dat ik zo fantastisch rijdt, maar het is irritant als iemand voor de zoveelste keer onbehouden voor je langs crosst. Later zagen ze het ook wel in, en hebben ze me alsnog verplaatst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 09:38

Ik denk dat je qua oordeel moet kunnen vertrouwen op de manege-eigenaar/instructeur. Anders ben je er sowieso niet op hte goede adres.
Probeer gewoon wat ze je voorstellen. Bevalt het niet, dan kun je daar toch gewoon over praten?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 60 bezoekers