Ik ben echt kwaad op mijn instructrise!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-01 16:29

Ik kwam gisteren thuis en toen kreeg ik al gelijk gezeik aan mn kop dat Karin langs was geweest.. Karin is dus mijn instructrice. en wil mij geen les meer geven. Ze heeft altijd gezegt dat ik 1 dag van te voren moest afmelden als ik niet naar de les kon. dus ik wou zaterdag afbellen.. is toch goed? Ik wou dus liever met Kim mee naar de hei omdat ze kroondomeinen voor het laatst open was, vanwege het jagen.

Ze was Zaterdag bij mijn huis langs geweest om te zeggen ik zondag geen les had omdat ze zelf niet kon. En dat ze zou bellen voor een nieuwe afspraak. Ik kwam de huiskamer binnen en begon gerdien te vertellen dat Karin hartstikke boos op mij is omdat ik mee zou gaan gaan de hei, en niet naar haar les ging. Ik dus naar haar toebellen en vragfen wat er allemaal aan de hand was. wat maakte het uit? zij kon toch zelf ook niet, kon ik toch best mee naar de hei? maar goed. ik belde haar dus op, om te vertellen dat ik dus niet naar mn les ging omdat ik naar de hei ging. Begon ze te zeggen dat ik altijd op het laaste moment afbelde en dat ze d8 dat ik de les niet meer leuk vond ( is ook zo) dus dat ze me geen les meer wou geven omdat ze zich er aan ging ergeren... ik bel altijd netjes een dag vioor de les af! dus ik snap haar niet. ik krijg nu zo'n beetje 1,5 jaar van haar les en er is 1 keer gebeurt dat ik op dezelfde dag nog afbelde.. ik snap dat mens echt niet! Maar jah. ik heb dus niemand meer die mij les wil geven. Jan otten zit bom en bom vol ... en verder zijn er geen mensen in de buurt die les geven.. wat moet ik nou doen? Ik wil wel graag les houden!.... Scheve mond\

_________________
<font color=red>I Luv' Groningers! <font color=white>Floor <font color=blue>I LoVe You!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Wilona op 2001-09-09 17:31 ]</font>


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 16:32

Gaat gerdien ook bij karin? misschien kan zij je dan een beetje helpen...of euhm...een amnege in de buurt de privelessen geeft?

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-01 16:33

nee gerdien rijd op moment geen paard want ze heeft Loki he.. kan ze dus nog niet op rijden..
Ik wil ook geen eens meer les van Karin want ze doet dingen waar ik nog lang niet aan toe ben. Maar ik moet dus een andere instructrise zoeken en ik weet echt niemand....op een manege wil ik echt never meer rijden...

I love to love!


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 16:35

een bokker????
(dr wonen er toch zoveel in apeldoorn?)
Anders weet ik het ook niet meer... Scheve mond\

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 18:33

wat een ka uu tee manier.

Is nimber nix om je les te geven?

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-01 18:44

heb ik gevraagt maar geen antoord op gekrgen en ik denk ook nietd at ze het wil doen...
maar goed wie weet

I love to love!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 19:06

Volgens mij vindt die Karin het zelf ook niet zo leuk meer om jou les te geven, want anders reageer je toch niet zo?

In Apeldoorn zit nog wel een soort van trainingsstal waar ik een keer een clinic van gezien heb. Ik weet niet wat je precies rijdt (dressuur, springen, recreatie) maar hun zijn er meer voor western en recreatie ruiters. Voor meer info zie : http://www.easyhorse.nl
Succes.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 10:28

Met een dag bedoelt Karin denk ik 24 uur....en daar was jij al overheen.

Misschien voelt Karin zich banketstaaf, omdat jij liever naar de hei gaat, dan les te krijgen van karin.
Persoonlijk vind ik dat ook niet zo netjes, maar ja das mijn mening en wij zijn het toch nooit met elkaar eens.

Nou, dat je nu zonder intructrice zit...tja....
Nimber zit idd bom en bom vol. en Jan Otten ook.

Maar er zijn echt wel meer instructeurs in Apeldoorn.
Moet je eens gaan vragen bij de ponyclubs ofzo.
Of je vraagt Janneke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 34 bezoekers