Zielig??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tancreda4

Berichten: 24009
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Zielig??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 23:09

Genderose loopt op het moment niet zo lekker. Ik voel het zonder zadel als ze aandraafd, maar je ziet het echter niet echt goed. Ze is niet ehel kreupel, maar loopt niet rad.

Wat vinden jullie? Is het zielig, als ik regelmatig op haar het weiland in ga, lekker stappen? Of vinden jullie dat gewoon kunnen?
Ik zelf heb er geen problemen mee, zolang het maar lekker bij stappen blijft en zodra een paard niet echt kreupel is (dus echt duidelijk mank). Wat vinden jullie?

Ingrid


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:13

Heb je dit al met je dierenarts besproken?

Ik bedoel: het kan van alles zijn! Als de dierenarts hem onderzocht heeft, kan hij er vast wel meer over zeggen of je met hem kunt stappen of dat rust beter is Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:25

Ik ga met Romkabouter mee.

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:29

ja ik ga ook met romkabouter mee

kzou trouwens er zelf als ik niet weet wat het is niet opklimmen en hem rust geven. misschien maakt het beetje stappen niet uit, maar waarom ga je er niet gewoon naastlopen Lachen, dan weet je zeker dat je niets verkeerd doet.
en ik snap wel dat je er graag op wilt, maar als hij weer goed loopt kan je er nog zo vaak op joh Lachen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 10:02

Als ik het goed begrepen heb, zijn de laatste dagen geteld voor Genderose. Ik denk daarom niet dat de boer er een veearts bij zal laten komen. Ga gewoon lekker wandelen met haar en ik denk dat je er heus wel eens op kunt stappen in de wei, draven zou ik niet meer doen.

Tancreda4

Berichten: 24009
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 17:57

Haar laatste dagen zijn inderdaad geteld. En een DA kan ik dan ook echt niet verwachten. Ik wandel nog veel met haar, omdat ik gewoon nog van haar wil genieten. ALleen in de wei laten lopen, is dan ook niet echt leuk voor mij... Ze staat de rest van de dag (en nacht) wel heerlijk in de wei, dus ik onthoud haar niet van lekkere weidengang hoor!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 20:22

Een leuke wandeling kan ook gaaf zijn hee! en dan kan je er misschien tussendoor nog effetjes op. Je moet gewoon kijken hoe ze daarop reageerd. Als het goed gaat kan het nog wel effetjes maar ga haar niet te veel belasten.

.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: marga1, Wistaire en 105 bezoekers