Hebben jullie dit ook wel eens?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Hebben jullie dit ook wel eens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 18:42

Hebben jullie dit ook wel eens, dat alles ineens heel erg meezit. Dat je ineens dingen kunt doen of gaat doen die je altijd al eens hebt willen doen?!

De laatste tijd overkomt mij dit. Ik ben voor het eerst wedstrijden gaan rijden en tot noch toe was het onwijs gaaf en kom ik ook nog eens met winstpunten en prijsjes thuis Haha! , ik kreeg ineens laatst van mijn vader een vakantie naar Griekenland aangeboden samen met mijn moeder en nu zitten er eerdaags nog een paar hele andere leuke dingen in het verschiet waarvan ik niet had kunnen dromen dit te gaan doen................ Oja en niet te vergeten dat ik eerdaags naar het Horse Event mag, iets wat ik ook totaal niet had verwacht, echt alles lijkt me mee te zitten.

Het toppunt kwam gisteren, sinds korte tijd rij ik dus wedstrijden en voor de grap heeft mijn vader een sponsorshabrak toen laten maken (wat ik al een super verassing vond ). Nou moeten jullie weten dat mijn ouders me niet vaak echt "duur" verwennen (wel altijd met kleine dingetjes waar ik overigens altijd echt super blij mee ben ), dus die vakantie was al een super verassing Bloos! en nou zei mijn vader ineens dat ie misschien wel van plan was om een trailer aan te gaan schaffen Verward Het begint me nu allemaal een beetje te duizelen Rolleyes ben het totaal niet gewend dat me zoiets overkomt.......

Mijn vraag dus aan jullie: "Hebben jullie dit ook wel eens?"


Caira
Berichten: 26035
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 18:55

nou eigenlijk mag je best een beetje van geluk overstralen!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:22

*ik zit nog op een flinke meevaller te wachten....* Maar da's nog onzeker.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Alja

Berichten: 25498
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:47

dat is toch juist fantastisch dat je vader dat voor je over heeft, geniet er maar lekker van dat het je een keer voor de wind gaat

ONDERSCHRIFTLOOS

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 21:23

*Knijp* het is echt Haha!

Meevallers zit ik ook nog wel op te wachten Haha!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 21:24

Heb ik nou nooit, alles zit juist altijd tegen, werk, financieen, school, thuis. En als het tegenzit meestal ook nog allemaal tegelijk...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 21:25

De laatste tijd heb ik alleen maar tegenvallers gehad, de een na de andere komt ermee. Maar misschien komt er vandeweek iets leuks..*heeft toch wel een beetje hoop*..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:25

Meestal komt al het leuke tegelijk en ook al het slechte. Haha!
Maar leuk voor je dat er een trailer komt! Ben je lekker onafhankelijk, nu nog even je E halen! Knipoog

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:28

nou de laatste tijd zit alles tegen erg jammer maar mischien over een tijdje komt alles goed (hoop ik)

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:39

Hoe doe je dat?
Nee, heb het nog niet echt mee gemaakt. Het zit mij ook echt niet allemaal tegen ofzo. Het gaat gewoon z'n gangetje.
Wel super dat je zo verwend wordt

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:07

Tessa, als ik jou was zou ik een straatje staatsloten kopen, je wint vast wel wat met dit gesternte Knipoog.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:11

Neuh.... heb ik nou nooit!
Maar ja, jij hebt dan ook een Prima invloed toch??

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 00:29

Wat je uitzend is wat je terug ontvangt.... dus je hebt het aan jezelf te danken Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 00:44

Ja, ik kan ineens dingen doen die ik altijd al heb willen doen
M'n eigen pony inrijden. Voor het eerst erop zitten, voor het eerst longeren enzo. Echt heerlijk vind ik dat, vooral omdat het voor mij de eerste keer is denk ik en ik heb er een jaar naar toe gewerkt Lachen
Geluk heb ik ook wel een beetje, dat het zo'n fijne pony is om mee te werken(kon ik bij aankoop niet weten).

En dat ik eindelijk weer eens verliefd ben Lovers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 06:06

Ja,soms ben ik zo gelukkig Lachen Paard goed, liefde goed enzo.. Nu niet..

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 06:39

sharonaollie schreef:
nou de laatste tijd zit alles tegen erg jammer maar mischien over een tijdje komt alles goed (hoop ik)


Weet je, het heeft me sinds het autoongeluk van 4 jaar geleden ook niet echt mee gezeten. Alles ging steeds fout, in mijn werk, met mijn paard, in mijn relatie liep het niet lekker en ik voelde me een "nul" maar nu ineens is dat omgekeerd........

Enneh Eyes....... heb idd een Prima invloed en die heeft me geweldig geholpen

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 08:33

Sypheron schreef:
Heb ik nou nooit, alles zit juist altijd tegen, werk, financieen, school, thuis. En als het tegenzit meestal ook nog allemaal tegelijk...


idd da's vaak bij mij ook nog. Dan gaat gewoon alles fout.

Maar echt fijn voor je dat het zo goed gaat!!
Geniet er maar van Lachen

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 11:28

Hé dat is idd erg goed nieuws! Leuk voor je zeg! Haha!

Moet een heerlijk gevoel zijn dat het na een wat moeilijkere periode dan toch weer wat makkelijker wordt! Ach gut

Zou het vooral koesteren dat het nu zo lekker gaat... Bloos Mocht je dan ooit - onverhoopt - weer in wat zwaarder vaarwater komen, dan heb je iig deze periode om op terug te grijpen Schijnheilig ! En dan kan je de moeilijkere tijden veel makkelijker het hoofd bieden!!

Enjoy! OK dan!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 12:22

Lovely schreef:
Tessa, als ik jou was zou ik een straatje staatsloten kopen, je wint vast wel wat met dit gesternte Knipoog.


Daar ik ben al lid van die geile loterij, maar win echt nooit wat. Wat trouwens best wel frappant is, want in alles wat ik doe of met alles wat ik meemaak, heb ik succes! Verward

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 12:37

Sypheron schreef:
Heb ik nou nooit, alles zit juist altijd tegen, werk, financieen, school, thuis. En als het tegenzit meestal ook nog allemaal tegelijk...


Hmm dat heb ik nou ook Scheve mond

Mag ik een beetje geluk van je Napoleon?

28-09-2007
Nothing compares too you...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 16:45

Geluk creëer je zelf. Dat boek Ongewoon gesprek met God gaat daarover. Toevallig is er een topic over hier op Algemeen.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 18:52

yeah right, net alsof je de dingen die met je naasten gebeuren zelf creeert... Want dat is toch wat de meeste mensen ongelukkig maakt.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 19:45

Geniet ervan! Leven is kort genoeg om er niet van te kunnen genieten. Er is al zoveel narigheid. Bah, wat klinkt dat beladen. Ik sluit mij aan bij Prima zijn laatste uitspraak geluk creëer je zelf. Er zijn ook mensen die met alle mogelijke pogingen proberen geforceerd gelukkig te worden door dure aankopen te doen en diep in de schuld te zitten of zich zo gedragen zoals ze zich zelf het beste zouden willen voelen maar het eigenlijk niet zijn. Die laatste zin was niet echt duidelijk geloof ik.

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:04

En,,,,, nu kun je misschien ook nog eens twee keer naar Wenen toe... met MIJ!!!!! Haaaaaa hoop toch zo dat het door gaat!
Ik heb dat ook altijd, of echt alles gaat bij mij mis... zoals het afgelopen jaar, of alles gaat ineens goed. Zoals nu, weer leuke baan, eindelijk over die klote ex heen en me paardje... gaat nog beter als ooit te voren!!

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:16

Prima schreef:
Geluk creëer je zelf.


OK dan! ben ik helemaal met je eens

napoleon leuk voor je, erg lief van je vader hoor
hij is vast heel trots op zijn dochter!!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Britta31, Klis, laura22, Lugea, Nikkii026, rosalie_a en 57 bezoekers