wedstrijdverslag peetje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-01 22:44

Om 20.00 ben ik gaan losrijden alleen gestapt en gedraaft want de galop wou ik bewaren voor in mijn proef omdat ze dat nog maar ent 2 weken een beetje normaal onder de knie heeft Verward
Het waaide erg alleen al erg hard en de micorofoon was ook erg eng (ging ze smiddag al van aan de kletter met poetsen) dus ze was erg druk en schrikkerig aan het doen Frusty
Ik was zelf al zo zenuwachtig dat ik dacht dat het nooit goed zou komen Verward

Nouja om 20.30 moetsen we er echt aan gaan geloven en ging ik de bak in,de bak was erg zwaar door alle regen en dus was het lekker soppen in de blubber(ze heeft daar al zn hekel aan)gelukkig was ze erg voorwaarts Haha!
Er waren maar 2 dingen die fout gingen 1 keer met de middendraf toen ging ze er vandoor dat heb ik dus overgedaan daar had ik een 7 voor maar -2,en in de rechtergalop(haar moeilijke kant)lukt niet dus weer overnieuw lukte nog niet toen maar op de volte zelf in galop gezet had ik ook een 7 voor -2 Frusty
Ondertussen was het echt gaan storten in mijn proef en vielen de lampen van de bak uit(heb ik weer Frusty )

En toen was het dus wachten op de uitslag ik reed de B7 en we waren met zn 4ren ik was dus 4de Haha!
Dat had ik al vantevoren gezegt want ik deed gewoon mee voor spek en bonen gewoon een goede oefening Haha!

Ik had duseigenlijk 157 punten winst maar daar ging die -4 nog af dus werd het 153,dus de volgende keer lekker weer de b7 en ben er wel blij mee kan ik weer oefenen.De punten bij ons lagen erg dicht bijelkaar meisje die 2e was had 156 punten en de eerste 159 geloof ik Haha!
Dus ik ben nu heel erg trots op me paardje Haha!
owja en de jury zei nog nog even de dingen oefenen die op je protecol staan maar je komt er wel Haha! Haha! Haha! Haha!
Vond ik dus wel leuk dus ik zeg ja ze heeft net de galop onder knie,ze zei ja zoiets dacht ik wel Haha!

Weet je wat ik wel raar vond heel veel hadden een 8 voor de uiterlijke verzorging en ik een 7 dus daar vroeg ik naar zegt ze,ja maar jij had niet ingevlochten dus ik zeg ja alleen der voorpluk een knot en der staart der manen kan toch niet,toen zei ze ja dat is het nadeel van fjorden Verward
Zal wel aan mij liggen,maar al met al vond ik het zelf een goede oefening en een geslaagde wedstrijd Haha!

Ik zal nog wel heel veel vergeten zijn te vertellen maar als me iets binnen schiet horen jullie het wel

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wendy1 op 2001-09-08 23:47 ]</font>


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 08:17

Leuk zeg! Je weet nu waar je aan moet werken, dus de volgende keer heb je vast een winstpunt.

Raar eigenlijk dat je punten minder krijgt voor het uiterlijk van een Fjord. Als je de manen mooi geknipt hebt, is het toch ook goed? Naja, ik vind het goed hoor!


Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 08:35

Is toch best netjes voor de eerste keer? Mag je best trots op zijn hoor! Haha! Dat je manen niet gevlochten had en daardoor een punt minder krijgt, bij een Fjord Verward vind ik ook erg vreemd, als ze maar netjes geknipt zijn...maarja niet iedereen deelt die mening blijkbaar.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 09:33

Leuk dat het zo goed ging en je zelf tevreden bent. Die plaatsing is dan niet belangrijk, dat komt wel met wat oefenen. Wat het invlechten betreft, in het dressuurboekje voorin staan de 'presentatie' regels en daarbij wordt gezegd dat invlechten de voorkeur verdient TENZIJ het een ras betreft waarbij andere wijze van toillettering gebruikelijk zijn zoals Friezen, Fjorden etc. Gewoon zeggen tegen de jury dus volgende keer.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 09:33

Wat vaag van die punten voor verzorging! Verward
Het staat toch in het regelement dat bij rastypische paarden niet gevlochten hoeft te worden??!?! Of heeft je Fjord soms lange manen?
Monique hier van Bokt, had eerst ook een fjord en die kreeg volgens mij gewoon 8en.
Na ja...niks van aantrekken, is ook juryafhankelijk. Wie weet krijg je bij de volgende wel een 9, omdat ie het helemaal geweldig vindt en krijgt de rest een 8.. Clown

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 09:54

Goed gedaan hoor, en het belangrijkste is dat jij teveden bent en dat Peetje erg haar best heeft gedaan Pling
Inderdaad jammer van de verzorging.....beetje flauw.

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-01 15:32

Ze heeft geen lange manen ik heb ze nog netjes geknipt voor de wedstrijd zoals het hoort met de zwarte streep er boven uit,ik had haar voorpluk geknot en der staart ingevlochten dus gevlochten wat ik kon doen Haha!

Nouja volgende keer zeg ik het wel ik ben echt heel trots op me paardje en erg tevreden voor de rest Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, belle_boef, joyce83, MairiMacBran, Mark0919, shaddy82 en 47 bezoekers