jaaaaa ,ik ben weer terug van bij Tineke geweest

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-01 20:19

Nou t was een geweldige belefenis ,
Heel de week alleen maar dressuur en paarden .geweldig .s,morgens opstaan en tineke en Imke kijken.(met uitleg jawel) smiddags zelf rijden (met 2en tegelijk) en savonds video of uitleg of whatever.Tussendoor nog lesgeefkijken eten en moon appeltjes voeren.Ik heb ook nog een bosrit gemaakt samen met 2 anderen .
Twas net ponykamp (vond Tineke niet zo leuk dat ik dat steeds zei)
Een prachtige hotelkamer met keukentje en badkamer (2 persoonsbed op een eenpersoonskamer) tv zithoek enz (o ja PAARDENBOEKEN op de sidetable) In ieder geval was het verwennen. Ik heb jet set ,jazz ,olivie ,00 seven ,enz aant werk gezien, (het is bij hun ook niet altijd rozegeur hoor) en de prachtige stallen binnebakken bibliotheek hengstenhouderij ki centrum enz (rondleiding van Tineke) mogen bewonderen . Heel de week koffie gedronken bij t kijken dus moet ik nu weer afkikken.

Nu t lesgeven "Tneke vond ons een ontspannen mooie combinatie !!!!!!
das toch een compliment of niet dan .
We lesten met 2en tegelijk en das maar goed ook want t was tandvleeswerk ,in de binnenbak (dat ben ik helemaal niet gewent dus bloedjeheet) en tussen de anderen door .Imke stageres en anderen ,soms wel met 7,.Dat vond ik wel erg veel ,omdat ik dat niet gewent ben ,ik had dus ;ook regelmatig een bijna aanvaring.
De anderen waren in groepjes van 2 (totaal 7) en die klitten erg aan elkaar ik was dus alleen (zegt je dat wet fitz) maar ik heb me desontdanks toch erg goed vermaakt .
Tineke heeft 2 keer voor ons gekookt en een keer hadden we een bon om in een restaurant te gaan eten .De rest moesten we zelf doen (friet dus )
Ik moet de wissel gaan rijden maar Moontje wil niet !!!!!!,
Tineke geeft heel duidelijk les en heel begrijpbaar en alles is ongeveer zoals ik t gewent ben (kan ook haast niet anders want doriis heeft 20 jaar bij Tineke les gehad.) alleen soms in andere bewoordingen zodat t iets anders ,dus soms begrijpelijker ,overkomt.
Ze is een heel pupieksvriendelijk en gastvrije vrouw die toch haar prive gescheiden kan houden van de rest .Ze werken daar ongelofelijk hard ,maar om 7 uur is t helemaal stil en is alles klaar .
Imke rijd wel 8 paarden per dag en allemaal even fanatiek .ik vind haar een schatje en ik kon ook goed overweg met haar .He is echt nog een lolbroek en daar houd ik wel van.
Enfin t is een zooitje geworden (mijn verslag dan) als je nog iets wilt weten wat ik vergeten ben dan vraag maar raak.grts Ineke


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 20:26

Wat lijkt me dat ontzettend gaaf!! Echt leuk dat het zo goed is bevallen. Ik wil ook!!! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

givar
Berichten: 11
Geregistreerd: 08-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 20:28

Was vandaag bij een clinic van tineke en ging ook rijden.
Leuk voor je, maar denk niet dat je nu alles bent. Er valt nog veel te leren en je moet echt een dressuurtut zijn om het vol te houden.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-01 20:31

ba ba givar Misselijk


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 21:26

Citaat:
Op 2001-09-08 21:28, schreef givar:
Was vandaag bij een clinic van tineke en ging ook rijden.
Leuk voor je, maar denk niet dat je nu alles bent. Er valt nog veel te leren en je moet echt een dressuurtut zijn om het vol te houden.

lekker nuttige reactie.
wat gaaf dat jedaar geweest bent. vraag me nu af hoe je daar terecht bent gekomen.
en t is een reuze compliment als zo'n ruiter jullie een mooie combi vind.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 22:00

Dat klinkt echt onwijze gaaf Ineke Kwijl lijkt me dat je ontzettend veel geleerd hebt.
En tja...reacties van mensen die groen en geel zien van jaloezie heb je altijd.
Laat ons dressuurmutsen nou maar lekker clinics volgen enzo. Echt, ik vind het hardstikke leuk dat je daar geweest bent.
Denk je dat je volgend jaar nog eens gaat? En wat voor nivo reden de anderen die daar waren zo'n beetje trouwens?

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 08:12

Leuk zeg! Dat wil ik ook wel! Haha!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 08:21

geweldig ooh wat zou ik dat ook graag willen zeg! vanaf wel nivo komen ze daar ongeveer? mag je er ook heen als je nog maar M bent?

Ik heb haar boek ook en ik lees het regelmatig door ze legt het idd zo makkelijk uit dat het bijna simpel lijkt *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 08:23

Wat klinkt dat gaaf!! Fijn voor je dat je het zo naar je zin hebt gehad en er veel van hebt geleerd!! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 09:18

gaaf ineke, maar ik zou wel wat meer willen horen/lezen over de training, lesopbouw en dat soort dingen. Waar heb je bij tineke aan moeten werken, hoe moest je dat oplossen etc. alvast dank.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 09:19

aaahhhhh.....ik wil ook!!!!! Kwijl Kwijl

Ik vond je verslag wel duidelijk hoor, kan me er wel wat bij voorstellen.
Echt heel gaaf dat je zoiets gedaan hebt.

Ach, en ik als mede-dressuurmuts snap het echt wel hoor, clinics zijn toch harstikke leuk?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 09:36

Gaaf hoor! Lijkt me hardstikke leuk om eens te doen. Heb je trouwens op woensdag een Fries gezien die kwam lessen? Die staat bij ons op stal en loopt nu Z1.

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 10:47

Vingers aflikken ikke = jaloers, maar ik ben wel zo eerlijk om het toe te geven.
Ineke, wat ontzettend gaaf klinkt het allemaal.
Was Tineke idd een beetje aardig voor je, zodat je je voor niets zorgen had gemaakt?
En waar moet je nog wat x-tra aandacht aan besteden?

Als je nog een keer gaat, wil je mij dan ff een seintje geven, dan kunnen we misschien samen inschrijven.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 11:13

Hartstikke tof joh Kusje Zeker wel heel leerzaam.
Dat zou ik ook nog weleesn willen, niet alleen om het rijden, maar gewoon om te zien hoe alles daar gaat. Ik ben duzz helemaal niet jaloers hoor Schijnheilig Schijnheilig Haha!
Ik wou ook nog ff reageren op de reactie van Givar want dat slaat dus echt helemaal nergens op Boos!
Hoezo zou ze denken dat ze alles is omdat ze bij Tineke heeft gereden?? Het valt me toch al op dat je niet zulke vriendelijke reacties hebt:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 1&forum=15
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 31&forum=1
Lips are sealed
Volgens mij ben jij hier degene die zich te goed voelt Schijnheilig

Maar om bij het topic te blijven, Hartstikke leuk voor je Ineke!! Pling

Don't hate me cause you ain't me!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 11:48

Ten eerste Ineke, wat ontzettend leuk! Je bent bevoorrecht om dit te mogen meemaken.
Even iets anders, ik was gisteren ook bij een clinic van tineke bartels, waarschijnlijk dus dezelfde als givar. Je kon je inschrijven in verschillende klasses en er werd geloot wie er mee mocht rijden. Echt heel leuk en leerzaam, vooral als je met dressuur bezig bent. Verder ook longeerles gehad, super leerzaam vooral omdat de wintermaanden er aan komen. (dan longeer ik meer) Ik vind tineke echt een leuk mens, ze is heel erg zichzelf. Kan begrijpen dat je het naar je zin hebt gehad!

givar
Berichten: 11
Geregistreerd: 08-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 12:06

Oh mirte dus jij was daar ook? Jij reed zeker niet in de z, want daar reed ik. Was je stalhulp daar ofzo? Zo als ik lees heb jij niet echt een super dressuurpaard dus kan me niet voorstellen dat je met zo'n knol mee reed met de clinic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 12:18

Givar, het valt wel op dat je steeds erg onaardige reacties plaatst, we vragen ons af waar dat voor nodig is. Zou je misschien kunnen proberen om niet steeds zo bot en onaardig te doen, het is niet de bedoeling om iedereen steeds maar af te kraken.
Vertel anders eens iets meer over jezelf, dan weten wij een beetje wat jij allemaal al gepresteerd hebt.

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 12:22

Ik ook jaloers, en dan te bedenken dat een kennis van mij ook heen zou gaan, maar haar paard had een abces op zijn rug. Ze kon dus niet. Ik had tegen een wederzijdse vriendin verteld dat als zij niet kon, ik wel in haar plaats wilde, maar dat had ze niet doorgegeven Grrrrrrr, anders was ik daar dus samen met jou geweest. Nu moest het meisje wat niet heen kon wel de helft betalen, dus had het haar ook veel geld gescheeld.
Als er zoveel mensen zijn die willen, kunnen we niet ons als bokt team inschrijven en met een paar van ons tegelijk gaan? Ja ik weet dat de wachttijd ongeveer anderhalf jaar is Scheve mond\
Mensen in voor dit innitiatief?

Navragen is beter dan afvragen.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 12:34

Normaal gesproken reageer ik niet op mensen die geen reactie waard zijn, maar ik vind het behoorlijk naar als je mijn paard gaat afkraken. Ik heb echt geen slecht dressuurpaard. Hij heeft op een behoorlijk hoog niveau gelopen. Kraak mij maar af om mijn dressuurcompetenties, maar laat mijn paard er buiten wil je?

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-01 12:55

Bedankt voor jullie reacties
,ik vond ze erg leuk en ik zal proberen de meeste te beantwoorden .
Ik hoop dat ik er geen vergeet
Marjolein ;via internet ik geloof via horses ,maar je kunt direct naar http://www.horses-academy.nl.
suzanne :volgend jaar november ga ik weer met een vriendin ,misschien een ideetje om dan samen in te schrijven dan kan Fitz ook mee ,Hebben we nog tijd om te sparen ,want ik vind t schreeuwend duur .
Nimber;je mag er ook heen als je m bent ze zetten de niveaus ongeveer bij elkaar .
Lielle ik heb idd 2 friezen gezien op woensdag helaas heb ik er niet zo lang naar zitten kijken want het was rond etenstijd . Ik kon ze nog wel vanuit mijn raam zien. Mooie paarden overigens.
Fitz; Tineke was heel aardig gelukkig ,maar tegen mensen die langer lesten bij haar b.v stageres helemaal niet ,erg ongeduldig en zo van snap de dat dan niet !!!! Alsof ze zich niet voor kon stellen dat je dat niet kunt ,en daar was ik nou bang voor gelukkig deed ze dat niet bij mij want daar kan ik dus absoluut niet tegen .Paardrijden is miijn hobby en mijn leven hangt er niet van af .
Ik moet nu langzamerhand meer verzameling eerder laten zien en niet meer zo lang losrijden .Hij moet eerder op t achterbeen gezet worden ,de diepte van zijn hoofd is goed en rustig maar nu moet hij meer aangespannen worden ,.|Ze heeft voornamelijk heel veel aandacht gegeven aan MIJN houding .Ja ik weet het ,ik zit te veel voorover ,mijn tenen staan te veel naar buiten ,mijn handen, mijn armen (ellebogen ) enz enz .Ze had niet zo veel aanmerkingen over mijn paard maar des te meer over mijn houding .Daarom is het eerste wat ik nu ga doen SPIEGELS KOPEN ,dan overkomt me dit niet meer .Ik rijd nu al 4 jaar zonder spiegels en t is er in geslopen .
Als je volgend jaar mee wilt dan moet je dat melden dan schrijven we samen in (suzanne en nimber ook) want ik ga snel weer inschrijven.
Jasmijn ,,,balen dat je er niet was ,dat was voor mij ook een stuk leuker geweest .Maar je had toch zelf kunnen bellen? of emailen? dan had je er zeker bij gekunt .

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-01 13:00

nou astrid nog over de trainingsopbouw .
Tineke laat je gewoon rijden zoals je dat gewent bent .Losrijden opkrikken ,oefeningen en cooling down ,Als er iets niet klopt dan meld ze dat .Als je denkt 2 uur te moeten rijden dan laat ze je dat gewoon doen maar ze zal er wel naar vragen. Ze maakt de hele tijd opmerkingen over wat je aant doen bent .De rest gaat ze vanuit dat je dat wel weet. Ze wil wel dat je heel laag begint en nog lager eindigd.
Ze maak continue opmerkingen over wat ze ziet wat niet goed is of wat wel goed is ,dus bv Ineke Misselijkechtop ...Ineke rechtop ....Ineke rechtop enz , Goedzo Ineke nu zit je rechtop .
hihi

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 15:42

Ik had begrepen dat de enige voorwaarde om daar heen te gaan, Nimber, is dat je een 'fanatieke' wedstrijd ruiter bent, niveau maakt niet uit.
Dat heb ik van De Academy zelf want ik kreeg ook allemaal verhalen over dit niveau of voorrijden om toegelaten te worden...

Ik wil ook nog steeds maar niet in mijn eentje...
Klinkt verder echt geweldig Ineke, maar ik ken ook alleen maar lovende reacties op haar trainingsweek!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 17:55

Klinkt errug leuk zeg en leervol ofniet?!
Ik ben niet jaloers hoor Schijnheilig . Ik ben meer springamazone maar heb onlangs ook een (jaja) KN dr. zadel gekocht en ik zou ook wel errug graag willen hoor! Ik vind Tineke heel spontaan overkomen en goed kunnen rijden.
heb je Silvano N nog aan het werk gezien ? Die is echt Lovers

En Givar, wie ben jij om zoveel commentaar op anderen te geven? Kijk eerst naar jezelf voordat je commentaar op anderen hebt. Want het enigste wat ik tot nu van jou reacies op bokt moet doen is Misselijk -en.
Sorry Ineke dat ik dit in jou stukje plaats.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 19:30

Ik hoorde pas vrijdag dat mijn kennis niet was geweest, toen ik belde hoe het was geweest Scheve mond\ , dus toen was het voor mij een beetje te laat om dat gat nog op te vullen Haha!
Jammer voor ons allebei. (niet voor mijn bankrekening Knipoog )

Navragen is beter dan afvragen.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 19:33

heeey volgend jaar dus met een hele groep bokkers en dan 's avonds bibberen omdat we af moeten kicken *LOL*
mhhh het lijkt mij heel erg gaaf ga nu eerst een kijkje op d'r page nemen Knipoog

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12, rollyjogered en 48 bezoekers