surfdiploma gehaald!!!////leuke leraar!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

surfdiploma gehaald!!!////leuke leraar!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 16:54

Hallo

Ik was op vakantie met mijn ouders en had net een leuk weekje ponykamp achter de rug, maar bij mijn ouders op de camping verveelde ik me en toen zag ik toch een leuke jongen!

wat bleek,

hij gaf surflessen, dus ik me opgegeven, en na 1 les vond ik hem nog leuker en het surfen viel ook wel mee, hij ontmoette me ouders (alleen maar om lesgeld te vragen hoor)en ik vond de aandacht heerlijk kreeg namelijk prive-les!

maarrr.. hij zij dat ik zo goed was in surfen dat ik meteen door mocht voor me diploma als ik dat leuk vond, en dat betekende nog meer prive-lessen.

uitenindelijk is het niks geworden, maar ik heb wel mijn surfdiploma!!!!!

groetjes Mariska



pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 21:45

Leuk joh !!

Vertel er eens wat meer over als je wilt , ik speel ook met het idee van surf-lessen nemen , weet alleen nog niet hoe & wat Lachen

Hoe gaat dat in z'n werk ?

Wist trouwens niet dat er ook surf-diploma's waren *LOL*

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 17:18

oke!

het is heel leuk!!!! ik kreeg eerst een introductie-les (de hele tijd uitleg en theorie, dan denk je echt zooo dit is vet moeilijk, maar dan word je nieuwsgierig en toen heb ik een les afgesproken en je eerste les krijg je weer even theorie en dan met de plank het meer op om evenwicht oefeningen te doen en daarna mag je met een zeil erop en dan zorgt de wind voor de rest. En op dat moment vond ik het toch best wel makkelijk..

Als er dan echt sterke wind is is het heel leuk, je staat echt op die plank (behalve bruin te worden) ook echt te genieten(ik dan) je gaat echt als een speer over dat water heen. Je moest ook echt hangen aan je zeil, anders kon ik hem niet houden. Ik bedoel niet dat het zeil zwaar is in tegendeel! maar als de wind in je zeil komt dan is het wel zwaar. na jah laat maar


als je wilt surfen later als je het een beetje kan op een meertje ofzo dan moet je een diploma hebben anders mag je niet het water op! En dat diploma kun je in heel europa gebruiken.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 17:56

Haha leuk joh!
Surfen is volgens mij echt niks voor mij, zou alleen maar bang zijn dat ik te ver weg vaar en niet meer terug kan komen Knipoog

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 17:58

Mariska15 schreef:

als je wilt surfen later als je het een beetje kan op een meertje ofzo dan moet je een diploma hebben anders mag je niet het water op! En dat diploma kun je in heel europa gebruiken.



Uhhhm ik wil hier even op reageren.
Mijn vriend is wind/ kitesurfer en we hebben ook een eigen bedrijfje in wind/kite surfen.
Maar toen hij dit net las moest hij wel erg lachen want hij weet daar helemaal niks van van een diploma, terwijl hij zelf ook demostraties en les geeft.
Hij doet ook mee met europese kampioenschappen en heeft 1 keer aan een wereld kampioenschap mee gedaan, maar van een diploma had hij nog nooit gehoord.

Heeft die jongen dat tegen jou gezegt over dat diploma??

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 19:08

Spirit schreef:
Haha leuk joh!
Surfen is volgens mij echt niks voor mij, zou alleen maar bang zijn dat ik te ver weg vaar en niet meer terug kan komen Knipoog


Haha , ja , daar heb je ook een punt *LOL*

Dan maar wachten totdat de wind draait Knipoog

Bedankt voor de uitleg Mariska, het blijft leuk klinken , zal toch eens naar de
surf-school-iets hier in Oostvoorne gaan , maar heb op de 1 of andere manier net een zetje nodig , mafkees die ik ben Tong uitsteken

Waar heb jij dat surfen eigenlijk gedaan Verward

Grappig van dat diploma , ik heb er ook nooit van gehoord maarja dat zou best kunnen.
Ben nu toch wel benieuwd of dat dan maar praatjes waren van die jongen Lachen

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 20:52

Vanes"]
[quote="Mariska15 schreef:

als je wilt surfen later als je het een beetje kan op een meertje ofzo dan moet je een diploma hebben anders mag je niet het water op! En dat diploma kun je in heel europa gebruiken.



Uhhhm ik wil hier even op reageren.
Mijn vriend is wind/ kitesurfer en we hebben ook een eigen bedrijfje in wind/kite surfen.
Maar toen hij dit net las moest hij wel erg lachen want hij weet daar helemaal niks van van een diploma, terwijl hij zelf ook demostraties en les geeft.
Hij doet ook mee met europese kampioenschappen en heeft 1 keer aan een wereld kampioenschap mee gedaan, maar van een diploma had hij nog nooit gehoord.

Heeft die jongen dat tegen jou gezegt over dat diploma??
[/quote]

Ja dat zei die jongen dat je heeel vaak (bijna altijd) een diploma moest laten zien om spullen te kunnen huren en dan pas het water op te mogen!
ik hoop niet dat die jongen heeft gelogen want hij was zo leuk Vingers aflikken

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 20:54

Maar Vanes wat leuk dat jouw vriend er zo goed in is!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelaa2, Callisto04, ComscoreBot, Jet, lanouska, Mariett, marit34, Mirre1415, NogSteedsGek, Queijo, Sandyislief, sinnekinne, Whisky00, xLillith, Zira1994 en 73 bezoekers