Keuring!!! Paardjes opmaken....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rytje
Berichten: 583
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Keuring!!! Paardjes opmaken....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 12:03

Vandaag is er keuring en Evelien(evy op bokt) die heeft een tuiger met veulen en die moetsten ook naar de keuring. En ik moest ze gisteravond vlechten enzo.
Ze hadden alvast wat gevlochten en ik ging toen effe knotjes maken. Eef ging wassen enzo en de rest van het paard doen Tong uitsteken .Ze waren heel mooi geworden. *LOL*
Ik vond het leuk om te doen maar was wel heeeeeel lang bezig.
Het veulen moest ook knotjes in en dat was effe verveleder. Hij wou niet stilstaan Verward
Vanochten ging ik er ook weer heen. Kijken of alles goed zat. Evelien was er toen niet bij want die moest nog effe werken. Het was nog wel redelijk goed, maar die van het veulen heb ik wel bijna allemaal over moeten doen. En toen nog een invlecht in de staart. Daar was ik heel lang mee bezig want hij lukte op een een of andere manier niet. Verward En de voetjes nog een keer schoonmaken enz, samen met Eef want die was er toen weer.
Maar ik vond het echt heeel leuk om te doen want Evelien vond het ook heel leuk dat ik hielp en die mensen daar ook, de eigenaren. En Evelien vond ze zo mooi geworden. Echt leuk. Je zag wel resultaat!!! *LOL*
Nou hoop ik dat ze het heeeeeeeel goed doen op de keuring. En dat er geen bod word gedaan op Willie(het veulen) Tong uitsteken
Foto's komen eerdaags wel op bokt van de mooie paadjes.

Life go's on


sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 19:03

ben benieuwd naar de foto's

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 21:08

Ik ook!!


Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 22:35

k ben ook erg benieuwd naar de foto's!! zijn vast erg mooi en leuk!

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 09:57

ben benieuwd naar de foto's , ik dejnk dat je dat altijd heb met veulens ( dat ze niet blijven staan )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Charat, HighFly_, XxMariellexX en 132 bezoekers