regionale keuring GRONINGER PAARDEN TE tOLBERT(GR)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
expiriment

Berichten: 113
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: veendam

regionale keuring GRONINGER PAARDEN TE tOLBERT(GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 18:38

vanmorgen vroeg vertrokken naar de keuring in tolbert.Zomerse temperaturen en een goede organisatie.Bij de hengstveulens werd onze OLIVIER (ONNO.S XLUCETTE)1A.bij de driejarige stamboekmerries werd onze OLIENE met 76 punten eerste in de groep.In de rubriek 8 jarige merries werd onze LUCETTE (LOEK X CHARLOTTE) 2e met 70 punten.helaas een 7 voor type anders was deze sterpreferente merrie model geworden.In de rubriek modelmerries werd onze Odessa naar een spannende tweestrijd tweede.Eerste bij de merrieveulens werd Morgenster (BASCALXBONHEUR).Byzonder was de deelname van het merrieveulen PELGRIM(BASCALXPRELUDE),die naar een zorgelijke start zo sterk voor de dag kwam.Dagkampioen werd de modelmerrie ROOS (EENDRACHTXZESKE).Een geweldig mooie dag met veel toeschouwers vanuit heel nederland/duitsland/amerika/friesland.

Groninger zo gek nog niet


Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 20:57

Sow!! Leuke paardjes heb je staan als ze zo hoog eindigen!
Goed hoor, wel jammer dat Odessa net tweede werd maarja, das nog heel erg goed, tog!?!?

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 21:27

Gefeliciteerd met deze mooie resultaten. Jammer dat ik het niet wist anders was ik even komen kijken, Tolbert is niet zo ver weg van Zuidlaren immers. Ik vind het Groningse ras heel mooi en jammer genoeg zien we ze niet zo heel vaak. Zet eens wat foto's in je profiel!


Koppig

Berichten: 345
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 21:34

Gefeliciteerd! ik was vandaag ook in tolbert met mijn hengst voor het NRPS. Raar he dat er 2 keuringen tegelijk waren? Wij hadden een 2e premie en daar was ik heel tevreden mee aangezien hij nog niet volledig bespierd en vrij schraal is. Hij loopt wat achter!

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, beegee, Gub, IASCrawler, janneke584, Knollboll, Salinah, sterregoud, VogeltjeM, YandexBot en 133 bezoekers