regionale keuring GRONINGER PAARDEN TE tOLBERT(GR)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
expiriment

Berichten: 113
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: veendam

regionale keuring GRONINGER PAARDEN TE tOLBERT(GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 18:34

vanmorgen vroeg vertrokken naar de keuring in tolbert.Zomerse temperaturen en een goede organisatie.Bij de hengstveulens werd onze OLIVIER (ONNO.S XLUCETTE)1A.bij de driejarige stamboekmerries werd onze OLIENE met 76 punten eerste in de groep.In de rubriek 8 jarige merries werd onze LUCETTE (LOEK X CHARLOTTE) 2e met 70 punten.helaas een 7 voor type anders was deze sterpreferente merrie model geworden.In de rubriek modelmerries werd onze Odessa naar een spannende tweestrijd tweede.Eerste bij de merrieveulens werd Morgenster (BASCALXBONHEUR).Byzonder was de deelname van het merrieveulen PELGRIM(BASCALXPRELUDE),die naar een zorgelijke start zo sterk voor de dag kwam.Dagkampioen werd de modelmerrie ROOS (EENDRACHTXZESKE).Een geweldig mooie dag met veel toeschouwers vanuit heel nederland/duitsland/amerika/friesland.

Groninger zo gek nog niet



Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 18:39

Gefeliciteerd.

Mambo
Berichten: 167
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 18:43

hee! ik heb Oliene gezien, gefeliciteerd! kwam niet voor de Groningers, maar voor t NRPS, maar vond het leuk om even te kijken!

Het is erg om iets moois te verliezen,
Maar het is erger om het nooit gehad te hebben..

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 19:24

gefeliciteerd! dus een half broertje van Orbaldo 1A en jammer dat lucette net geen model werd

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 13:34

Van mij ook de felicitaties.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 08:36

ook van mij gefeliciteerd.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 10:17

Gefeliciteerd, dat zijn mooie resultaten.
Breng je Lucette volgend jaar weer voor?

expiriment

Berichten: 113
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 22:43

bedankt voor de leuke reacties.Alle paarden worden 16 augustus 2003 op de nationale keuring van de vereniging HET GRONINGER PAARD IN WOUDENBERG voorgebracht.Tevens in de zadelrubriek.

Groninger zo gek nog niet

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:02

Dat is leuk.
Orbaldo loopt ook mee in de zadelrubriek!
Frans belde gister of Hinke ook mee mocht als hij haar mee nam.Ik wilde haar thuis laten vanwege het gedonder met vervoer maar als hij haar mee wil nemen vind ik het wel best Haha!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 00:16

Ja, met terugwerkende kracht: Nogmaals gefeliciteerd! Echt geweldig al die resultaten van de firma Dekker!
Moet wel even iets wegslikken nu ik dit lees hoor, wat lief dat ons Pelgrimmetje even vermeld wordt! Ze doet haar naam nu al eer aan, want ze is hard op weg geweest om beter te worden en nu gelukkig weer op en top een oernormaal veulentje...

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 00:21

expiriment schreef:
Byzonder was de deelname van het merrieveulen PELGRIM(BASCALXPRELUDE),die naar een zorgelijke start zo sterk voor de dag kwam.


Verdrietig Ja, super!!! Wanneer ik haar in het land zie staan hier in Zoutkamp, bedenk ik me keer op keer dat het toch geweldig is, dat het beestje er nog is, en helemaal dat ze met de keuring meegelopen heeft OK dan!

:){


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, alysha92, Dartel, Em_, hokke, Kimm4, lina1998, Lyona, NadjaNadja, nikysa90, Pommier, Swift, Vitas en 105 bezoekers