Nog 1 nachtje slapen...!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 18:30

En dan gaan we op vakantie!!! Haha! Even lekker naar het zonnetje, naar Kreta, 2 weekjes. Ik heb er echt zin in want het weer hier is weer aardig *** Maar eh...1 nadeel...wat doe ik tegen die ontwenningsverschijnselen die ik ga krijgen??? En hoe zoek ik een internetcafe op zonder dat mijn bf het merkt... Haha! Zou niet willen dat hij denkt dat ik verslaafd ben... Schijnheilig Bovendien ben ik bang dat we voor het dichtsbijzijnde internetcafe een auto moeten huren...en ik heb geen rijbewijs dus dan zou hij daar naar toe moeten rijden...hmmm... Verward Hoe ga ik dat eens oplossen...Iemand ideeen??? Zou het nog lukken om in 1 dag tijd (morgen dus, voor vertrek...) een boktverslaafde van hem te maken...Enne...als er vrijwilligers zijn die mij van alle belangrijke topics op de hoogte willen houden...BE MY GUEST!!! Haha!


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 18:40

ik sms je wel........ Haha!

Voorzitster AFM

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:32

Veel plezier!!!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 20:25

wens je een hele fijne vakantie toe en veel plezier.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 20:39

jeetje ik ben jaloers op je dat ozu ik ook wel willen nog 1 nachje slapen en naar een lekker warm land heerlijk zonnen en elke avond stappen mmmmmmmlekker!!! Party!!
heel veel plezier en goeie reis he!! kom weer heel aan en we zullen je missen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verdrietig

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 04:57

Welke plaats ga je heen?
Enne, wees maar niet bang, Kreta is best wel ontwikkeld land op dat gebied (beter dan Nederland in dat opzicht). Zijn zat internetcafe's te vinden.

Maareh, have phun en kom bruin terug! Lachen

All your horses are belong to us! Knipoog

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 08:40

Fijne vakantie!!!!!
en veel plezier Party!!

liefs layla d

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-01 09:14

We zitten aan het randje van Chersonossos -bf mocht kiezen deze keer Haha! ,vorig jaar heb ik gekozen, toen waren we voor de eerste keer naar Kreta gegaan, naar een appartement in een klein bergdorpje Haha! ...maar wel lekker eigenlijk nu aan de kust...hoeven we niet zo ver te lopen naar het strand Schijnheilig Enne...ik ga proberen lekker een lekker bruin kleurtje te krijgen hoor...en fun gaat zeker lukken! Pling

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 09:27

je gaat vandaag toch op vakantie?
Hoe laat ga je dan?s'middags ofzo? Verward
Nogmaals veel plezier! Party!!

Liefs layla d

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-01 09:33

Ik vertrek vanavond heeeeeeel laat Haha! Dus ik heb nog mooi even de gelegenheid om de laatste dingetjes te regelen -moet m'n schoenen nog even naar de schoenmaker brengen...arghhh- en ff te bokken...*grinnik* maar morgen zien jullie me echt niet meer, dan lig ik lekker te genieten van het zonnetje. Dromen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 10:18

Heeej veel plezier he!!! Party!! Party!!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 10:21

Veel plezier he!!! Of ben ik nu al te laat, en is ze al weg Verward Haha! Na jaaa... Party!! Party!! Party!! Wil ikke oooooooook, wil niet naar schooool! Verdrietig Boos! Frusty Haha! Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _KimmeL, Binau, MaiMai, Michelleex, mika11, perdjes, Sandyislief, SentiBot, x_Jeanine_x, xkmmtjeee en 159 bezoekers