bokt geschiedenis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

bokt geschiedenis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 11:20

volgens mij bestaat bokt nou 2 jaar en ik wil wat meer te weten komen over de geschiedenis!

- wiens idee was bokt?
- hoe werden onze moderators, moderators?
- wie is er al van het begin bij?
- wat zal je nooit vergeten? (een stunt, een oorlog op bokt,...)

natuurlijk vergeten we allen dorine niet. hoewel ik ze nooit gekend heb, maakt het een diepe indruk op me hoe alle bokkers hiermee begaan zijn en mee omgaan.

dus kom op! vertel maar!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 12:32

Bart & Heike zijn begonnen omdat horses (dacht ik? kweetut niet eens, ik kwam daar toch al nooit) -ehm- nogal niet leuk was. Bart was de technische kant en Heike meer voor de inhoudelijke kant.
Ik zit er vanaf dag 2 bij dacht ik (10 jan 01) en het werd al snel errug gezellig. Klein groepje idioten en we hebben echt moordlol gehad. Maar bokt stopte ondertussen niet met groeien, alle vriendjes en vriendinnetjes kwamen ook en zo werd bokt iets te groot voor 2 beheerders/mods. Toen is er voor elk forum dacht ik een mod benaderd. Van te voren is niks gezegd, ik had gewoon opeens een mailtje in mijn inbox van Heike of ik mod wilde worden. Wist ik veel, het was keigezellig dus waarom niet? Zo gezegd zo gedaan en het bleef ook nog wel errug gezellig. En bokt groeide maar door. Paar keer een behoorlijk knel gezeten in z'n jasje en met zo ontzettend veel mensen werd het imo steeds minder gezellig, of ja, anders gezellig. Het was niet meer mogelijk om op z'n ons kent ons met elkaar om te gaan. Er kwamen nieuwe mensen bij en op zich is dat een goed teken, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het soms toch niet als geweldig leuk ervaren heb. Naderhand zijn er meer mods benaderd die ons opvielen, ja of juist niet moet ik zeggen om het team te versterken.
En nu is bokt bokt, verandert vrij weinig, ruzietje hier, ruzietje daar. Het hoort er allemaal bij, je kunt niet meer zomaar iets zeggen, moet echt heel erg op je tellen passen. Soms vind ik het wel jammer, maar nu is er iig op bokt altijd wat te doen.
En natuurlijk vergeet ik de PMU niet, wat een onzin was dat! *LOL*

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 12:37

Ik ben er zelf niet vanaf het begin bij geweest maar pas sinds oktober 2001. Daarvoor heb ik een tijdje alleen maar gelezen en in oktober besloot ik mij aan te melden.

Ik ben meer een observer en lees dus meer dan ik zelf plaats.
Dat houdt niet in dat ik niet veelvuldig op bokt te vinden ben.

Volgens mij heeft Laui hierboven de geschiedenis al aardig verteld. Aangezien ik zelf pas later op bokt gekomen ben heb ik dat niet meegemaakt. Bokt was al behoorlijk groot toen ik kwam kijken geloof ik.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 12:43

Nog een oudgediende (39e lid Haha!). Het verhaal van Laui klopt aardig. Wat mij nog enorm bijstaat is het "mijn leren laarzen zijn op" topic van Suzanne waarin de term bokt snob is geïntroduceerd. En Pokemon!

gebruik de zoekfunctie maar eens *LOL*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 12:51


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 12:51

De eerste grote boktmeeting was de Boktelingmeeting. Reuze gezellig maar toch ook wel spannend omdat ik niemand in het echt kende...
Helemaal vanuit Groningen via Drachten en Almere naar Kaatsheuvel.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 12:52

bij mij zullen altijd de lenzen erin blijven..........echt een geweldige opmerking.........ben natuurlijk nog maar een snotneus op bokt. Ik bok pas een half jaartje mee.........Ik vind het beregezellig op bokt. Ik lag me soms de klere hier. Ik zou in iedergeval niet meer willen ophouden met bokken......heerlijk. Eigenlijk zouden we een soort van bibliotheek moeten hebben met opmerkelijke boktuitspraken!

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 13:04

ik ben ondertussen al van 7 juli 2002 lid, dus een jaartje. en een bieb zou idd een heel goed idee zijn.

sypheron Haha! Haha! Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 13:55

Volgens mij heb ik mij in oktober 2001 aangemeld, met een zetje in mijn rug van Dorine_81! Haha!

Ik ben dus al redelijk lang van de partij, en ben nog lang niet van plan om te stoppen met Bokken!!!

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 00:50

En Bokt blijft volgens mij ook maar doorgroeien... Moeilijk om van deze verslaving af te komen dus besmet ik andere er ook maar mee!
Als je mijn aantal berichten ziet in vergelijking tot de mensen hierboven ben ik nog heel errug groen!

En zoals al eerder geschreven..het meest overzichtelijke forum dat ik ooit gevonden heb.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:09

Heb me op 11 september 2001 aangemeld op Bokt en nooit meer weggegaan Haha!

Ondanks de drukte op bokt, vind ik het nog steeds overzichtelijk en erg leuk.

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:19

28 mei 2001 aangmeld, vanaf maart 2001 al aan het lezen.
Jammer dat het zo mega groot is geworden.

Dingen die bij zijn gebelven. De Boktactie om BartVB te ondersteunen. Het feit dat BartVB niet op een paard wil zitten ondanks de bedragen die er geboden werden.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:27

Inderdaad Belker, Bart wil voor geen goud op een paard Haha! Dat is me ook bijgebleven.

En de vele lieve donaties van iedereen voor Bokt Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:47

Ik internette nooit, maar sinds ik Bokt ken, zit ik er dagelijks achter. *zucht, I admit, ik ben verslaafd!* En tja, zoveel leuke contacten die ik heb via Bokt! Means a lot!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:56

Wat mij het meest bij is gebleven is het Puck-Mytens tijdperk Knipoog en de vele interessante (hoogoplopende) discussies.
Toen ik naar Amerika was en het 11 september-gebeuren gebeurde, stonden er hier veel topics ' hoe is het met Laura?' en bokkers mailden zelfs naar mijn ouders. Dat vond ik echt Lovers

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:07

Lielle schreef:
Wat mij nog enorm bijstaat is het "mijn leren laarzen zijn op" topic van Suzanne waarin de term bokt snob is geïntroduceerd

Dat was idd een leuk topic

Ik ben er ook vanaf het begin bij (was het 15e lid geloof ik), had alleen eerst een andere naam, maar ik was het wachtwoord er van kwijt geraakt en toen had ik maar een nieuwe naam genomen (ong een maand nadat ik lid was geworden).

Verder klopt het verhaal van Laui! wel aardig! Aan het begin kende iedereen elkaar wel en was het vooral op Kippenhok (heette toen nog Onzin geloof ik) altijd errug gezellig! Nu is het nog steeds wel gezellig, maar wel anders.

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:09

Ja, dat leren rijlaarzen verhaal heb ik ook een beetje gevolgt en was iid geweldig.
Ik ben inmiddels ook al een hele tijd zwaar verslaaft en kan eigenlijk niet een dagje zonder. Ik heb er ook veel contacten door gekregen. Ik ben nu zelfs bij Door en Dennis staat nu bij FlairS op stal omdat we uit logeren zijn!.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 15:03

De term "bokt-snob" vliegt nog regelmatig door de kamer sinds dat beruchte topic.
Ik ben er vanaf dag 1, ik was sinds een paar dagen op horses, kwam bokt tegen en dat was vooral veel makkelijker in gebruik. En bleek nog gezellig te zijn ook!

Nu bok ik meermaals per dag. *LOL*

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 15:06


Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 15:14

Ik ben hier vanaf 14-4-2001. In het begin was ik net een pennymeisje fresh from the BPP Knipoog Dat msn-taal gedoe en die kinderachtige berichtjes. Ik keek maar hoog op tegen al die grote mensen zoals Laui en Cody. Nu zit ik bijna de hele dag op bokt Tong uitsteken Verslaafd? Nee hoor Schijnheilig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 16:41

Wat mij, denk ik, het meest bijblijft is de periode van Dorine, de acties, de reacties en verhalen van dorine, maar ook het minder leuke van die 'periode'...

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 16:59

Soraya schreef:
Ik ben hier vanaf 14-4-2001. In het begin was ik net een pennymeisje fresh from the BPP Knipoog Dat msn-taal gedoe en die kinderachtige berichtjes. Ik keek maar hoog op tegen al die grote mensen zoals Laui en Cody. Nu zit ik bijna de hele dag op bokt Tong uitsteken Verslaafd? Nee hoor Schijnheilig Haha!


Haha dat had ik ook precies hetzelfde, ik schaam me er nu nog voor Lips are sealed
Ik ben lid sinds 23 juli 2001.

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:05

Ik ben er al vanaf maart 2001. Volgens mij eindigde ik erg hoog in de Miss Bokt-snob verkiezing.... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:46

ja, geloof nummer twee, he suzanne? Haha!

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 18:51

aaaah 23 pagina's over een paar botten?
vind de ontstane discussie daarrond super! haha! miss bokt snob!