inloggen en uitloggen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 17:16

hoi.
Als jullie op de site inloggen en je gaat na een tijdje weer weg, loggen jullie dan weer uit? Verward of hoeft dat niet. ik log namelijk nooit ooit. Haha!


Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 17:17

Goeie vraag... k log zelf nl ook nie uit (wil t altijd wel doen, ma vergeet het ook elke keer...) Haha!

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 17:19

ik doe da nooit! Vind het alleen maar onhandig!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 17:20

Waarom zou je je uitloggen? Ik bedoel.. het is alleen maar erg onhandig en tja.. waarom zou je je nou uitloggen?? Tong uitsteken

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 17:23

volgens mij is uitloggen helemaal niet nodig hoor!!
ik doe het zelf ook nooit dus als ik hier kom kan ik meteen berichten plaatsen als ik dat wil wel zo handig waarom zou je uitloggen volgens mij helemaal niet nodig Clown Verward

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 17:28

nee he dat d8 ik ook al, maarja vroeg toch maar ff Haha! maar als je niet uitlogd en je gaat van internet af, blijf je op bokt dan toch online staan? want ik heb heel vaak dat als ik dan na een paar uur weer naar bokt ga, dat ik dan nog steeds ben ingelogd! Party!!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 17:35

nee dat klopt niet helemaal wat je nu zegt
je blijft NIET online!!!
je gaat gewoon vanzelf oflinne als je bokt afsluit en komt weer onlinne als je weer naar bokt toe gaat..haha...dat kun je zelf niet zien maar tis wel zo dat zie ik bij een vriendin en ik weet zeker dat zij niet uitlogt en anders zou wel meer dan de helft altijd onlinne staan Haha!
want zowat niemnd logt uit.... Knipoog

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 17:40

ohhhhh, mooi! Haha!
dan hoef ik dus nooit meer uit te loggen, hehe *LOL* Schijnheilig
weetje vanmiddag was ik op school, en er gebeurde iets heel raars ik was ineens 3 keer online! hoe krijg ik het toch voor elkaar?! Tong uitsteken *LOL*

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:20

Waar is dat uitloggen eigenlijk voor? Ik doe dat nooit, snap ook niet waarom ik het wel zou doen, is alleen maar onhandig! Scheve mond\

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:29

Euh... Marfiek, dat on line en niet zijn geloof ik wel niet echt de juiste woorden Verward . Je bedoelt toch dat je vanzelf wordt uitgelogd wanneer je bokt uitzet zonder dat manueel te doen en dat je vanzelf weer ingelogd bent als je bokt terug opent? Verward

Wij hebben kabel, dus ik ben altijd on line Knipoog

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:37

Citaat:
Op 2001-09-07 19:20, schreef ¡!Ellen!¡:
Waar is dat uitloggen eigenlijk voor? Ik doe dat nooit, snap ook niet waarom ik het wel zou doen, is alleen maar onhandig! :


Uitloggen is handig voor als andere mensen gebruik van je computer maken zodat zij niet onder jouw naam berichtjes kunnen plaatsen of jouw pb's kunnen lezen.

Steef

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 20:43

hey steef, wat slim van jou!
Haha! had er zelf niet eens aan gedacht hihi *LOL*
maar weetje ik heb ook heel vaak dat ik wel ben ingelogd maar dat ik niet in het rijtje sta van wie er allemaal online zijn! Verward

_________________
<font face="verdana "><font size=3><font color=Magenta>Ik hou van pino ik hou van de zon, ik
loop naar buiten en flikker van `t balkon.
</font size>
</font face>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pino op 2001-09-07 20:43 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 11:18

Ik log op m'n eigen pc nooit uit, maar bij anderen of op m'n werk wel, om de reden die Steef ook al geeft.

Als je bij iemand anders op de pc of op school ook Bokt gebruikt, dan kun je daar beter uitloggen. Ik ken mensen die altijd nieuwsgierig zijn naar de sites die zijn opgezocht door anderen die vóór hen op die pc hebben gewerkt. Stel nou dat zij op Bokt belanden, dan sta jij nog ingelogd en dan kunnen ze dus berichtjes onder jouw naam plaatsen en je PB's lezen. Daarom log ik op mijn werk en bij anderen thuis altijd uit. Op mijn eigen pc hoeft dat niet, daar ben ik toch de enige of ik ben erbij als iemand anders 'm gebruikt.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-01 20:00

Ik had gelukkig wel op school uitgelogd! goed he Haha! haha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Corien_, DotBot, DWitzel, Facebook, fleurtjeuh, Hootje, Silenna, tessaaa24, Urona447 en 160 bezoekers