Winkeltipje voor 40% korting

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 15:49

In Assen is een uitgebreide ruitersportzaak van Horselover gevestigd: Hippo Assen.
Daardoor moet een andere ruitersportzaak in Assen het bijltje er bij neergooien en ruimen dus alles op.
Op alle ruitersportartikelen kwam 25% korting en Assen heeft daar flink van geprofiteerd want er iets niet veel meer, maar daarentegen zit nu op alle produkten 40% korting.

Er zijn nog wat leren halsters, dekens, bitten, beugelriemen, hoofdstellen en zadels.

Misschien handig om eens te kijken bij Luucky's Dump in Assen?


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 16:14

Ik ben een heeeeeele tijd geleden nog eens langs geweest en toen hadden ze nog maar heel weinig liggen. Maar ze hebben dus nog steeds spullen? Toch maar eens even kijken...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 16:40

Waar zit die precies in Assen?


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 16:42

In de Rolderstraat, dus in het centrum.
Als je naar deze straat vraagt zal iemand die een beetje bekend in Assen is wel weten waar je bedoelt.

Ze hebben bijvoorbeeld een heleboel suede chaps liggen van Harry's Horse met rits en bovenin klittenbandsluiting voor F 75,-

Volgens mij halen ze af en toe wat nieuwe spullen uit het magazijn ofzo want er komt soms nog wel wat nieuws bij maar je moet net mazzel hebben als er wat voor je bij zit.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 20:32

Hmmm.. ik denk dat ik morgen wel even ga kijken. Al vindt mijn portemonnaie dat ik beter even een tijdje niet naar paardenspullen kan kijken.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 23:19

'k Ben d'r laatst nog geweest, ze hadden idd erg weinig meer, alleen zeg maar wat ik noem 'nutteloze dingen'. We hebben d'r nog wel wat uitgehaald, nu ik even langer nadenk, een horzelmesje, wat knopen voor als ik eea verlies (voor rij-jasje), een paar rijlaarzen voor m'n broertje (maar die heeft dan ook asociaal grote voeten Haha! )....

Ze beginnen btw tzt wel weer met de ruitersport, tenminste dat zei ze (hoe heet ze ook alweer die ook jureert, nee ik ben niet vaag, lijkt maar zo, iig, ze werkt daar) Maar dat was een beetje en vaag verhaal.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 22:37

Je bedoelt de vrouw van de eiegenaar! Door haar heb ik nu ook een Wintec. Toen ik Des kocht wist ik niet echt wat ik wou, en toen raadde zij mij een Wintec aan. Heb het toen niet gedaan, maar nu dus wel....

Heb van de week nog een horzelmesje bij de Lucky's Dump gekocht.... Verder hebben ze idd niet zoveel meer... Heb nog gekeken naar een western hoofdstel, maar die hadden ze ook niet meer (Lijkt me wel stoer op Des, en als er zoveel korting op zit...) Ze heeft ook al eens tegen mij gezegd dat ze mischien wel weer met paarde-spul wil beginnen... Maar ja, de Hippo, die blijft toch een grote concurrent (lijkt me ook wel moeilijk om daar tegenop te boksen!)

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 10:35

Ik vind de Hippo in Assen dus echt een klotewinkel.
Die lui weten niet eens wat ze zelf in de winkel hebben hangen (ze wisten niet eens dat er halsters in ponymaat bestonden(dus voor B-pony'tjes) bijvoorbeeld).
Als ik er iets wil kopen krijg je altijd zo'n verkooppraatje erachteraan, waar ik meestal géén behoefte aan heb.
We hebben er eens likstenen weggehaald, in de catalogus stonden ze voor 6 gulden oid maar we moesten er 12 voor betalen.
Die keer erna waren ze wel 6, dus wij verbaasd 'hee, de vorige keer hebben we er 12 voor betaald'...'nee, dat kan niet hoor, was zeker een andere merk, blablabla' maar ze zijn precies hetzelfde. Oftewel gewoon naaierij.

Dus...wij gingen altijd naar Luuky's, of naar Epona in Oosterwolde, maar beiden bestaan nu niet meer.....

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Colinda20, corinec, herous, lideli, Miekie74, Muga, Natascha, Sintara, YvonneV en 114 bezoekers