Leukste dag van jullie paarden leven???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Leukste dag van jullie paarden leven???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 13:27

Hai was wel benieuwd wat jullie leukste dag van jullie paarden leven was.
En dan bedoel ik niet toen je je paard kreeg ofsow,neehj gewoon wat je met je paardje hebt meegemaakt.....

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...


XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:25

crossen en springwedstrijden rijden met mn paardje faye die nu in amerika leeft!!
buitenrijden met mn paardje gamble die nu in noorwegen leeft!!
strandritten maken op vakantie, knetterhard galopperen in het water moooiii man!! dit jaar weer in renesse!!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:02

Toen hij me voor het eerst herkende en naar me hinikten dat vond ik echt geweldig !!! nog steeds vind ik dat het leukste als ik aan kom en hem hallo zeg echt super!!!

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:06

Haha!

Vorig jaar 2 juni meen ik. Chubby was net een maandje onder het zadel en er werd een Tinkerrit georganiseerd in de Loonse en Drunense Duinen. We reden mee. Het was prachtig weer en Chubby gedroeg zich echt geweldig...! Met tranen in m'n ogen van trots ben ik 's avonds naar huis gereden..... Cool

Groetjes,
Jacqueline en Chubby

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:07

Het moment van herkenning.
Dus de eerste keer dat hij zijn hoofd ophief zodra hij mij hoorde en zachtjes begon te hinneken.
Heerlijk... dan weet je zeker dat hij ook blij met jou is!!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:35

Ik ken zoveel van die momenten..Maar elke dag nog ,als ik aan kom fietsen en ik zie mijn paardje in de wei staan..Ben ik helemaal gelukkig..NOg gelukkig wordt ik als ik even later bij het hek sta en haar roep,waarop ze al op mij af komt gegaloppeerd..(wat een penny verhaal zeg haha *LOL* )
Maar ik heb veel van die momenten gekend..*zucht*
en hoop er nog vele mee te maken!

Groetjes!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 16:37

De dag dat Goof kwam... Goofy was mn 1e paardje en ik was zo trots dat ik eindelijk een eigen paard had En natuurlijk toen Guus kwam, ik geniet elke dag evenveel van mn paardje.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 17:32

De dag, dat ik voor het eerst met dravers in aanraking kwam, voor het eerst met de sulky reed entoen ik duindigt werkte.

En lekker met marilyn op de drafbaan rengaloperen (baan is echt heel lang)

22 Januari verwachten we ons kleintje

Charaz

Berichten: 24279
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 17:35

- Toen we Valentijn goed was gekeurd
- Toen Azra met de trailer kwam

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 17:37

Net zoals Cinzano zegt.

Toen Zazou voor het eerst naar me hinnikte als ik op stal kwam.. Lovers

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 17:40

Behalve alle momenten waarop je paard laat blijken dat hij blij is om je te zien, koester ik het moment waarop ik voor het eerst de Z baan inreed.
Het -Bij A binnenkomen in verzamelde galop- en het binnenrijden van die magische witte hekjes (die je toen alleen nog in de Z had, in ieder geval bij de KNF wel) was echt het uitkomen van een meisjesdroom.
De rest van de proef weet ik niet eens meer (was wel meteen eerste met 186 punten, dat ben ik nog niet vergeten Knipoog ) maar dat stukje vlak voor ik die baan in galoppeerde, echt geweldig!!
Toch nog een beetje Penny meisje dus. Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:58

Vandaag Tong uitsteken dat ze weer eindelijk terug kwam van de hengst Haha! maar dat telt vast niet maat ik was wel echt super de super blij Haha!

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:10

de dag dat ik de wei opliep, toen ik mn tinker net gekocht had, ja ik weet het dola, dat mocht niet, mar toen kwam hij ook in volle galop op me af, alsof hij wist dat hij van mij was, stond daar ook met tranen in mn ogen.

en natuurlijk toen ik 20 juli samen met leon (snowdon) en maya in de bossen van dronten heb gereden, het was zo'n perfecte dag, alles wat ik me maar wensen kon, mijn king die het goed vond, om mij de hele dag op z'n rug te sjouwen, door het water, over bulten, door sloten,
niks wat hij weigerde te doen... perfect...

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

prompter

Berichten: 11040
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:17

Heel veel mooie momenten meegemaakt, maar dit was toch wel de indrukwekkendste:

mijn veulen van 5 dagen oud (is nu een stoere hengst van 5 jaar Haha!) ligt languit in het zonnetje met zijn hoofd op mijn schoot, zijn moeder staat met haar hoofd boven ons te soezen - het voelde zó vredig aan, wij zo met zijn drietjes die elkaar vertrouwden, dat beeld heb ik nog regelmatig in mijn hoofd.

Extremely rare and Beyond Compare

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23409
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:35

22 mei 2003 om half 11 's avonds kwam ik op stal, Polly was hoogdrachtig en had 's middags al staan kegelen, ik was van plan te gaan slapen.
Toen ik over de boxdeur keek zag ik ineens het mooiste meissie ter wereld staan, ik mocht er gewoon bij.
Mijn paardje had een prachtig merrieveulen. Ik denk nog vaak terug aan deze avond.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:40

De dag dat ik eindelijk mijn paardje (Solide) thuis kreeg. Mijn droom werd waarheid, een eigen paard!!! Haha! Echt geweldig, ik was toen helemaal in de 7e hemel. Nu nog steeds als ik haar zie. Lovers

Maar ik heb maandagmorgen ook een mooie gebeurtenis meegemaakt. OK dan! Ik kwam rond half 5 ('s-morgens) in de stal om haar buiten te zetten (dan zijn de horzels nog niet actief dus kan ze lekker grazen). Ze lag toen lekker in de stal. Dus ik de stal open gedaan en ben ik bij haar gaan zitten. Ze legde haar hoofd op mijn schouder en hinnikte een keer. Ach gut Echt super lief!!! Ik heb toen mijn hoofd op haar buik gelegd. Omdat ik SUPER moe was had ik mijn ogen dicht gedaan. Een kwartier - half uur later werd ik wakker. Ze lag nog steeds heel lief met haar hoofd bij mijn schouder. Lovers

Toen ik opstond stond zij ook voorzichtig op. Echt GEWELDIG!!! Haha!

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:57

De dag waarop ik met mijn berijpaard, een moeilijk type, 2e werd op een hele grote wedstrijd Lachen was zo trots op hem aangezien ik hem nog niet zo lang kende en hij er nog nooit was geweest en ook nog nooit een wedstrijd gereden heeft Lachen

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 00:01

Dat Josiane in mijn bijzijn bevallen is van een knappe zoon.
Dit is me 2 keer over komen.
Bij de laatste keer moest ik door onweer en regen fietsen, die keer was wel heel bijzonder, want ik had er al een week half geslapen.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 00:16

vieuw, wat het eerste in me opkomt bij Felix? Dat zijn wel en paar dingen.

Maar de meest mooi is wel vrij recent. Vorig jaar mei was hij ongeneeslijk kreupel verklaard, door een betere manier van rijden heb ik de kreupelheid onder controle gekregen en heeft hij geen pijn meer.
Afgelopen maart heb ik toen weer mijn eerste strandrit gemaakt, tis heel moeilijk te vertellen omdat je mij en mijn paard niet kent. Maar zoals Felix toen het strand op paradeerde, wat hij echt nog nooit gedaan heeft, was geweldig.

Bij Danno:

Mijn eerste bosritje met hem vorig jaar. helemaal alleen en super braaf.
Hij vond het geweldig. Ik kan ook niet wachten tot ik weer kan rijden.

Nog een heel gaaf moment was met een span friezen de amsterdam ArenA in, dat was helemaal geweldig OK dan! OK dan!
Als ik de Arena zie of er wordt over gepraat denk ik altijd daar aan al is het inmiddels al 7 jaar geleden.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 06:23

De eerste keer dat Yen bleef liggen toen ik aan kwam en toen ik haar dus liggend kon aaien en knuffen !!!!! Heeerlijk!!! *LOL*

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 10:50

moet nog komen denk ik. Als me eigen paard prins heerlijk in zijn nieuwe stal staat.. maar heb zoveel heerlijke dagen gehad met sharir en junta

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Mariekje

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 12:10

wow, dat is een moeilijke vraag, omdat ik iedere keer als ik bij mn paarden ben een kei leuke dag beleef!!!

Mijn leukste paardendag was toen ik een keer op een zomeravond met Goldie in de wei aan het rijden was; het toppunt van geluk! De band met met Goldie is heel sterk, vandaar... Lovers

Het zijn in ieder geval de kleine dingen...



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 bezoekers