Anna42 is geen Troef

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Anna42 is geen Troef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 22:00

Aangezien ik het 'gemiep' over het hele 'Anna42 is een pseudoniem van Troef' gebeuren nogal moe begon te worden heb ik her en der eens wat navraag gedaan naar de ware identiteit van Anna42. Ik weet nu wie ze is, ze is 100% zeker geen Troef. Wie ze wel is lijkt me verder niet zo relevant en het lijkt me ook niet aan mij om dat hier op Bokt te gooien, er is ook nog zoiets als privacy.

Ik vertrouw er op dat het voldoende is dat jullie weten dat ik nu meer dan voldoende onomstotelijk bewijs heb gezien en dat we nu van die hele discussie verlost zijn...

Kunnen we nu weer gezellig verder discussieren over dingen die er wel (of iig meer Knipoog) toe doen? Thanks.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:06

Topic komt een beetje laat bart ~~}>
Maar gelukkig is er nu duidelijkheid.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 22:10

Laat? Tja, ik had het idee dat men ook wel voor zichzelf na kon denken en dat ik daar niet voor nodig was Scheve mond Had gehoopt dat het zichzelf op zou lossen maar het leek er op dat mensen alleen maar zagen wat ze wilde zien Scheve mond Niet echt fair tov een nieuwe user IMO.

Maar goed. Is nu opgelost dus we kunnen nu weer verder met de normale gang van zaken Haha!
Laatst bijgewerkt door BartVB op 22-07-03 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:10

BartVB schreef:
er is ook nog zoiets als privacy.

maar je doet wel her en der wel wat navraag naar iemand??

[edit:BartVB]Quote gefixed[/edit]

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 22:11

Eeeh, ja?
Is navraag doen dan meteen een inbreuk op iemands privacy Verward

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:15

Als er ladings met valse beschuldigingen komen, waardoor er verschillende topics verziekt en geopend worden.
Zou ik dat ook doen, om een einde te maken aan de verkeerde opvattingen.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Albert

Berichten: 5707
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:42

Er zijn ook mensen die verder kijken dan hun neus lang is, die wisten dit al lang.
Maar vreemd blijft het dat een iets afwijkende mening zo neergesabeld wordt.

3 Gelderse toppers en
Paardengebitsverzorger Klik hier voor mijn website

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:48

Ja maar misschien zijn die blanco.
En degenen die al een gekleurde mening hadden waren zo fel op Anna en dachten perse dat het Troef was.
Daarom dat ze zo reageerden, ze vonden dat Anna teveel over 1 kwam met Troef.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:56

Kan het weer niet laten, want ik voel me onderhand persoonlijk aangevallen alsof ik een of andere hetze tegen anna begonnen was.

Kijk ik heb nooit enige discussie met troef gehad, die had al bijna een ban toen ik op bokt kwam. Anna verschijnt op bokt, iedereen roept, het is net troef /Han Coolen. Ik ga een eerlijke discussie aan over haar theorie en ineens staan mijn foto's op de site van troef, met een vette sneer.

Nou het zal wel heel erg blond zijn, maar de link is snel gelegt, het kan niet anders of dit was om mij af te zeiken naar aanleiding van mijn critische vragen aan Anna, maar blijkbaar voelt troef zich geroepen haar te verdedigen!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:58

Nee ik heb het niet over jou. Dus je hoeft je niet aangevallen te voelen.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:18

BartVB schreef:
Niet echt fair tov een nieuwe user IMO.


Die nieuwe User viel gericht personen aan die het niet met haar/zijn stellingen eens zijn/waren.
Heeft dezelfde medestanders en dezelfde theorien als Troef, dus lijkt het me inplaats van snieren uitdelen eerder fair tegenover de mensen die helderheid vroegen in een veel eerder stadium om dit te relativeren.
Omdat je de vorige 12 pagina's van Anna niet gelezen hebt en de gelijkgerichte discussies op andere Fora, die wel degelijk door Troef gevoerd worden met qoutes en fotos uit het topic hier op Bokt, is het voor jou minder duidelijk dat dit Troef is.
Jij hebt van het begin gezegd dat het niet zo is, misschien is het inderdaad Karel de Lange zoals door Troef en deze Anna zelf gesuggereerd worden.
Het zij zo, maar de vraag naar duidelijkheid omtrent de intensies van iemand met zulke uitgesproken meningen, gemiep noemen vind ik erg denigrerend.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 06:34

Bart, ik ben het met je eens.
Maar blijkbaar is voor sommige users dit nog niet genoeg?

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 07:53

Ik vind Anna24 een waardevolle aanvulling op Bokt en ik hoop dat ze in de toekomst blijft want we kunnen nog veel van haar leren en daar gaat het mij tenslotte om.

Dus net wat Bart zegt; Het is nu opgelost dus we kunnen weer verder met de normale gang van zaken

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 08:23

greetje schreef:
Dus net wat Bart zegt; Het is nu opgelost dus we kunnen weer verder met de normale gang van zaken


GELUKKIG!!!!!!! Kritiek is tot daar aan toe maar dit soort dingen gaat te ver...

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 08:23

Goed mogelijk dat Anna en Troef elkaar heel goed kennen. Misschien zijn ze wel met elkaar getrouwd, grinnik. Toch vond ik deze actie van Bart een hele goede. Dat misverstand is nu weer de wereld uit en er hoeft niet meer gegist en beschuldigd te worden.

De hond is de betere mens

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 09:26

en nu gaan we weer vrolijk verder , nu dit voor iedereen 100% duidelijk is, afgesproken???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 09:50

En al was Anna Troef, wat maakt het uit, we zitten hier om te discusseren en niet om ons druk te maken of mensen wel of niet leuk/aardig zijn.

Enne.....Bart je hebt gelijk hoor, het is echt troef niet!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 11:10

Desiree schreef:
Goed mogelijk dat Anna en Troef elkaar heel goed kennen. Misschien zijn ze wel met elkaar getrouwd, grinnik.


zat ik ook meteen aan te denken toen ik de reacties las Lachen
ik vind het goed dat hier eindelijk duidelijkheid over is, ik vind anna ook een heel waardevolle aanvulling zeg maar. er zullen nog veel interessante topics opgestart worden, denk en hoop ik!

Enya - Daya :-)

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 11:27

Toch ben ik wel nieuwsgierig wie ze is. ik vind de topics zeer interessant en ik vidn het ook een aanvulling van bokt.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 16:49

sarabande"]
[quote="BartVB schreef:
Niet echt fair tov een nieuwe user IMO.


Die nieuwe User viel gericht personen aan die het niet met haar/zijn stellingen eens zijn/waren.
Heeft dezelfde medestanders en dezelfde theorien als Troef, dus lijkt het me inplaats van snieren uitdelen eerder fair tegenover de mensen die helderheid vroegen in een veel eerder stadium om dit te relativeren.
Omdat je de vorige 12 pagina's van Anna niet gelezen hebt en de gelijkgerichte discussies op andere Fora, die wel degelijk door Troef gevoerd worden met qoutes en fotos uit het topic hier op Bokt, is het voor jou minder duidelijk dat dit Troef is.
Jij hebt van het begin gezegd dat het niet zo is, misschien is het inderdaad Karel de Lange zoals door Troef en deze Anna zelf gesuggereerd worden.
Het zij zo, maar de vraag naar duidelijkheid omtrent de intensies van iemand met zulke uitgesproken meningen, gemiep noemen vind ik erg denigrerend.
[/quote]


Toch wordt het geheugen minder Saar. Onmiddelijk na mijn topic was jij de eerste die riep we zijn weer terug in het Neanderthaler tijdperk. lees al je eigen stukken nog maar eens na en dan ook die van mij. Ik heb niet een keer maar dan ook niet een keer gericht personen aangevallen. Waarom zou ik? Ik kan mijn stellingen voldoende onderbouwen en staven en wil daar samen met andere fokkers op een zinvolle manier over discussieren zodat we met elkaar de fokkerij (inplaats van volgens jouw filosofie van gissen en afwachten zie topic veulen) op een constructieve en verantwoordde manier op een hoger niveau kunnen brengen en het aantal uitvallers en missers aanzienlijk kunnen beperken. Fokken is eerst analyseren wat zijn de noodzakelijke elementen van voor een sportpaard. Welk skelet hebben ze nodig en vervolgens welke andere elementen spelen een rol om tot een bruikbaar en intelligent sportpaard te komen met een lange en vruchtbare levensduur. Eerst wanneer je deze criteria volledig in kaart hebt gebracht is de conclusie niets anders dan dat fokken vervolgens systematisch moet gebeuren. Dus het systematisch bijeenbrengen van genen. Als we deze kennis als een vaardigheid bij de fokkers kunnen overbrengen kun je als fokker bijna voorspellen wat het het produkt van een bepaalde combinatie wordt. Zowel goed als slecht. Denk je nou echt dat die oude Farao's duizenden paarden konden produceren die geen dubbeltje waard waren. Deze paarden moesten over duizenden kilometers strijdwagens trekken en ruiters dragen in een medogenloos klimaat over een (voor paard en mens)bar slecht terrein. De farao's (evenals de bedoeuinen) fokten pas met de merries als ze acht jaar oud waren. Dan hadden ze alle ontberingen van de woestijn doorstaan, dan wisten ze precies hoe ze was in het werk, hoe trouw, hoe taai, hoe moedig, hoe sterk en hoe intelligent. Zij konden zich met deze systematische fokmethode helemaal niet permitteren om ook maar een misser te fokken. Datzelfde fenomeen deed zich voor bij de oude landstallmeisters. Die wisten ook dat je geen duizenden voor het leger kon produceren die geen dubbetje waard waren.
Deze deskundige fokkers fokten ook systematisch rijpaarden die de hele dag!!!! hard moest werken, plezierig moesten zitten en zo verzameld moesten lopen dat je met een (1 dus) ) hand dit paard feiloos kon besturen. Die paarden moesten reageren op de minste hulpen en in een vaak onherbergzaam terrein zonder moeite aller natuurlijk opstakels en hindernissen konden springen met een gezamlijk gewicht van zo rond de 130 kilo. Probeer dat eens met onze huidige 'sport'paarden. Diezelfde paarden behaalden ook nog goud tijdens de Olympiades in de verschillende disciplines. Die dressuurpaarden liepen volldedig verzameld en met een verheven lichtheid die je nu zelden meer zien. Die springpaarden liepen volkomen gegymnastiseerd en volstrekt dresuurmatig gereden door het parcours. Hoe vaak zien we dat nog. Ja in de tijd van Alwin Schockmohle en zijn leerling Franke Sloothaak en een van de weinig ruiters die het ook nog kan is Albert Voorn. Maar veel van onze paarden kunnen het niet meer. Die hebben verkeerde skeletten
gekregen en zijn dressuurmatig praktisch niet meer te rijden of lopen volledig op de kop. Als je dit soort dingen constateert dan kun je blind doorgaan en nog meer verkeerde skeletten fokken (en dus onbruikbare paarden) of een pas op de plaats maken en jezelf zinnig afvragen waarom komen uit al die duizenden paarden slechts een handjevol toppaarden. En als we dat handjevol Nederlandse toppaarden bekijken dat ze er gekomen veel meer ondanks dan dankzij het fokbeleid. Prangende vraag? Deugt het beleid wel? Waarom fokte Melchior met aanmerkelijk minder paarden veel meer internationale paarden. Dat heeft met de bloedcombinaties te maken en dat kom je weer uit bij het skelet en het lendenmechanisme. Wist Melchior veel. Die keek alleen naar namen Gothard, Ramzes en Lateran. Bracht dit spul genetisch consequent bijelkaar en bevestigde zo het noodzakelijke 'gleichgewicht' in het skelet en het unieke woestijnrecept van het lendenmechanisme samen en creerde zo zijn internationale toppaarden. Blijkbaar hebben een aantal mensen er moeite mee dat de huidige theorien meer als los zand aan elkaar hangen en zoals je weet glijdt los zand altijd door de vingers hoe sterk je het ook probeert vast te houden. Dat was het voor mij. Ik ga het met de andere forumgebruikers weer over paarden en fokken hebben, want dat boeit mij aanmerkelijk meer dan de bla, bla over mensen met hun soms merkwaardige en kromme ideeen die geleid hebben tot eveneens merkwaardige en kromme paarden die op geen enkele wijze kunnen produceren wat wij van een sportpaard verlangen. Da's niet goed voor de ruiters en zeker niet voor die arme paarden die wij mensen op deze aardkloot neerzetten.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 17:15

Anna42 schreef:
[Toch wordt het geheugen minder Saar. Onmiddelijk na mijn topic was jij de eerste die riep we zijn weer terug in het Neanderthaler
[/quote]


Dit is de tweede keer dat aan mijn geheugen getwijfeld wordt.
Er stond Citaat: "Sinds het Neanderthalertijdpers zijn de mensen ook bijgeschaafd"

Dit is tevens een voorbeeld van het manipuleren van antwoorden.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 18:49

Anna42 schreef:
[ ook nog goud tijdens de Olympiades in de verschillende disciplines. Die dressuurpaarden liepen volldedig verzameld en met een verheven lichtheid die je nu zelden meer zien. .
[/quote]


Dat ben ik echt niet met je eens. kijk een hoeveel kwpn ggk hengsten er in de top meedraaien (draaiden), Krack C, Ferro, Jazz, Weyden.

En ik wil ook niet geloven dat het niveau van dressuur in het algemeen daalt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers