lijkt wel oorlog!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gillian

Berichten: 4383
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-01 19:45

hihi, alle schappen met melk zijn leeg, iedereen is vlees aan het hamsteren(inclusief mijn oma haha)
maar eigenlijk is het helemaal niet zo leuk.
paniek, paniek , paniek bij iedereen die ook maar 1 beestje heeft(zelfs goudviseigenaren zijn over de zeik)
sorry, moest dit ff kwijt ivm een supermelige bui haha
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 00:30

Ja inderdaad er was vanavond geen melk, yoghurt etc te bekennen. En dat terwijl wij de allergrootste AH hebben!!

Ik hoorde zelfs dat er bij de Deen een bordje stond met: maar 1 pak melk per persoon.

En bij de C1000 zag ik een vrouw een wagentje heeeeeelemaal volproppen met melk. Hoe bewaar je dat dan??

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 08:36

vind ik wel rechtvaardig, 1 pak per persoon! moet je sommige mensen belachelijk zien doen joh, alsof we een honger-lente ingaan ofzo jeetje mina

"Some memories are best forgotten"


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 10:00

sinds een weekje zit er bij ons op de hoek van de straat een super grote Toko. Omdat ik zelf geen vlees eet ben ik daar eens goed gaan snuffelen. Daar hebben ze dus super veel vleesvervangers, en allemaal super lekker! En wat ze daar ook hebben: Soya melk. Net zo goed als koeien melk en minstens zo gezond.
Wanneer wij al onze agrarische gronden zouden gebruiken voor het verbouwen van gewassen voor menselijke consumptie zou er nergens ter wereld iemand honger hoeven te lijden. Er is maar liefst 8 kilo plantaardig voedsel nodig voor de productie van 1 kilo vlees.
Als ik alle verschrikkingen zie van de MKZ en eerder BSE en varkenspest dan vind ik dat we met zijn alleen veel minder vlees moeten gaan eten.

nlannemieke
Berichten: 52
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 10:58

Hoe bewaar je zoveel melk? Redelijk simpel, je verwerkt tot wat je gewend bent (behalve pudding) en stopt 't zo in de vriezer.
Zelfs melk rechtstreeks uit 't pak kan in de vriezer, alhoewel het als je het ondooit wel ietsje wateriger wordt.
Ikzelf ga gewoon melkbrood en pannenkoeken bakken, pap koken en ijs draaien. Vervolgens de vriezer in. Ach, heb ik 't nu niet nodig, heb ik het een aantal dagen een stukje rustiger Knipoog.

Annemieke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, ComscoreBot, hagelslag en 35 bezoekers